İnsanları Anlamak

685 57 11
                                    

İnsanlar gerçekten çok garip.Önce seni hayatlarında vazgeçilmezmiş gibi gösterip sonra hiç beklemediğin bir anda gerçek yüzlerini gösteriyorlar.

Sence insanlar kaça ayrılır?

Bence insan 2'ye ayrılır.Gerçek ve gerçek sandığın ama sahte olan insanlar.

Kendine yakın hissettiğin,onlarla olmaktan zevk aldığın ve onlar olmazsa hayata küseceğini sandığın insanlar var.Sadece iyi anıların vardır onlarla.Acıyı paylaşamazsın.Kusurlarını yüzüne vurmadığın için de bir yerleri kalkar.Sonra da giderler.Aslında onlar gitmez,kaybeder.Onlar seni kaybetti senin gibi arkadaşları olmayacak.Ama yine de hayatından çıktıklarında kendini biraz eksik hissetsen de bunun kendimize iyi geldiğini anladığında mutlu olursun.Çünkü o insanlar senin ne hissettiğini bilmiyorlar.Bilseler zaten gitmezler.

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir.../Can Yücel

 Özel insanları bulduğunu nerden anlarsın?Küsmeyi beceremediğin midir özel olan?Yoksa aranız limoni olduğunda mutlu da mutsuz da olamadığın mıdır?Hayır.Özel insan senin hissettiklerini gözlerinin içine bakarak anlayandır.Seni üzgün gördüğünde eğlendirmek için her türlü şebekliği yapandır.Özel insan her ne olursa olsun daima senin iyiliğini isteyendir.O senin üzüleceğini bilse bile sana doğruyu söyleyendir.Özel insanları bulmak zaman ister.Onları bulman kolay değildir,bulduğunda da bugüne kadar kimleri hayatımdan çıkardıysam hakediyordu diye düşünürsün.

Gerçek dostlar, sizi üzeceğini bilse de doğruları söyler; çünkü onlar sizin için her zaman en iyisini ister./Silvina

Başkalarının hayatında özel olmak için çabalama.Konu insan olunca bağlanma,güvenme,alışma ve şaşırma.Kendimden biliyorum.Sonunda üzülen yine sen olursun.İnsanları ne kadar seversen sev gidecekler.Ama yine de yanında seni karşılıksız sevebilecek birileri mutlaka var.Ailen,kardeşin,abi/ablan...Bazılarımızın tam olarak yanında değildir ama onları hissederler.Unutma bu hayat senin.Bu yüzden birilerini mutlu etmeyi bırak.Kimse senden daha önemli değil unutma.

TIRNAK İÇİNDE SÖYLÜYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin