Sen

230 35 5
                                    

Hiç bir iş yaparken başkaları ne der diye düşündüğün oldu mu?Veya sırf birileri istemedi diye hayallerinden vazgeçtiğin? Umarım olmamıştır. Eğer olduysa bu yazdıklarımı iyi oku...

Emin ol ki insanlara gereğinden fazla değer veriyorsun ve verdiğin değeri hak etmediklerini anlayınca üzülüyorsun.Bu hepimize olmuştur.Bir insana güvenirsin,alışırsın ve tam bağlandığın sırada sana öyle bir kazık atar ki bunu unutumazsın.Üzülmemek için yapman gereken çok basit.Kendine bak ve karşındakine bak.O beni gerçekten hak ediyor mu?

Bazı insanlar hayatlarından hiç de memnun değil.Senin de çevrende böyleleri olduğuna eminim.Bence insanlar istedikleri işi yapmalılar. Sırf puanı orayı tuttu diye istemediği bir liseye gitmek bana çok saçma geliyor. Eğer insan isterse her şeyi başarır.Edisonun ampulü nasıl icat ettiğini veya bu fikrin aklına nasıl geldiğini bilen var mi? Bende bilmiyorum ama bi yerde okuduğuma göre Edison karanlıktan korkuyormuş.Karanlıktan korktuğu için ampulü icat etmiş olabilir veya başka bi neden ama sonucuna bakalim.40 yılın icadını yaptı.Diğer bir örnek de Graham Bell...Graham Bell ve sevgilisinin arasındaki en büyük engel babası Oswaldo'du.Sevgilisiyle daha rahat konuşabilmek için telefonu icat etti.Bu örnekler kafanın bir yerinde olmalı.Bunlardan sonuç çıkar.İstersen her şeyi başarabilirsin.

Diğerlerinin hakkında düşüncelerini önemseme. O ne der bu ne der diye düşünüp hayallerinden vazgeçme.Ümitsizliğe kapılma.Umutsuz olduğunda ise kendine şunları söyle: ben iyiyim,ben özelim,her şey güzel ve herşey çok güzel olacak...

TIRNAK İÇİNDE SÖYLÜYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin