Reggel, amikor felébredtem azt vettem észre, hogy valaki ott ül az íróasztalomnál. Elfogott a félelem... Talán anya, vagy esetleg apa?
Felültem, majd így szóltam:-om... Jó reggelt. -mondtam halkan és bizonytalanul.
-jó reggelt neked is Ariana. -halottam meg anya hangját, mely dühösnek hallatszódott.
-mit szeretnél? -kérdeztem félve.
-apáddal holnap elválunk és mind a kettőnk megy a maga útjára. De te. Te is itt vagy a képbe. -mondta gúnyosan. -te mész nagymamádhoz. Legalább nem leszel a terhemre. Holnap után megyünk és áthelyeznek hozzá. Oké?
-re... Rendben. -mondtam dadogva. Miért dadogok?
-csak ennyit akartam. Szia. -mondta, majd válaszomat meg sem várva kiment. Visszafeküdtem és hosszasan kifújtam a levegőt.
Miért pont velem történnek meg ezek a rossz dolgok?
Először anyáék, most pedig Shawn. Nagyszerű, mondhatom.Lassan kimásztam a pihe-puha ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt. Elvégeztem a vizes teendőimet, majd visszamentem a szobámba és felvettem a táskám a hátamra. Lebattyogtam a lépcsőn. A bejárati ajtóhoz érve felöltöztem, majd útnak indultam.
Belépve az iskolába, elindultam a teremhez. Ahogy bementem, meglátott a barátnőm felpattant és integetni kezdett.
-szia ari. -köszönt, amikor odaértem a padunkhoz.
-szia sel. Mizu? - öleltem meg.
-álmos vagyok és az első óránk történelem. Utálom Mr. Simpson-t.
-nyugi én is. Folyton ordibál. Egyszer leütöm.
-veled tartok. -mosolyodott el. -amúgy veled mizu?
-képzeld el, ma anya benn volt a szobámba és holnap elválnak. Holnap után pedig áthelyeznek mamáékhoz.
-sajnálom. -ölelt meg szorosan.
-ugyan, nem tehetsz semmiről. Amúgy is, már megszoktam, hogy ennyire undok velem. -bontakoztam ki az öleléséből.
-de akkor is ez... -nem tudta befejezni, ugyanis valaki közbeszólt.
-sziasztok. Ari, beszélhetnénk? -felálltam és megforfultam.
-szia shawn. Szerintem nincs megbeszélni valónk.
-pedig van. -mondta, megfogta a csuklómat, majd húzni kezdett. Megálltunk a folyosón, ahol csak pár ember volt.
-mit akarsz? -kérdeztem flegmán.
-figyi, nem tudom, hogy mi a bajod velem. De jó lenne, ha elmondanád.
-hogy mi a bajom veled? -nevettem fel hihetetlenül. -mondjuk az, hogy beképzelt vagy, kárörvendő, gonosz, minden lányt megfektetsz. Soroljam még. Ja ami tegnap volt? Nem volt világos, hogy hagyj békén?
-Ariana. Engem nem lehet csak úgy lerázni ugye tudod? -mosolyodott el féloldalasan.
-és ugye tudod, hogy engem nem érdekel? -kérdeztem, miközben a mellkason előtt összefontam a két kezem. -és mint mondtam, hagyj békén. -szememet megforgatva indultam volna vissza a terembe, de ő megfogta a csuklóm és vissza rántott, aminek a következménye az lett, hogy a mellkasának ütköztem. -most meg mi az?
-hé, nyugodj már meg! -mondta flegmán. -amúgy van barátod?
-mit érdekel az téged?
-csak mert...
-nem nincs. És most engedj el. -mondtam, miközben próbáltam a csuklómat kihúzni az erős szorításából, de nem sikerült.
-ne is próbálkozz. Amúgy is, a második óra tesi, amin együtt leszünk.
-aha és?
-hagyjuk. Szia. -engedte el a csuklómat.
-szia. -szememet megforgatva mentem vissza a terembe. Leültem Sel mellé, majd faggatni kezdett.
Sziasztok!
Nos, nem tudom, hogy most mi lett velem.... :(
Remélem tetszett ez a rész is. :)
Puszi ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Better off ✔
Romanceazt hittem, hogy szeret... de átvert... ezt nem tudom neki megbocsájtani... "Jobb leszek nélküled Jobb lesz az, ha én leszek a vad. Az utcákat jártam, hogy kitisztítsam a fejem, vagy ezerszer. Jobb leszek nélküled, ha nem vagy mellettem..."