-na, mi volt? Mit mondott? Jól vagy? Sápadtnak tűnsz. Hé, Ari. Megbántott? Vagy bocsánatot kért?
-nyugi, Sel. Nem volt nagyon semmi. Megkérdezte, hogy van-e baràtom.
-óóóóóó. Mivan akkor, ha azért kérdezte, mert tetszel neki?
-csak egy memetre kellenék, semmi másra. Figyu Sel, nekem nem kell Shawn. Csak átverne...
-biztos vagy benne?
-Igen Selena. Egy nőcsábász.-forgattam meg a barna íriszeimet.
-igen az, de lehet, hogy érted képes lenne megváltozni.
-nem is tudom.
-figyelj, én itt vagyok. Segítek neked. De próbáljátok meg egyszer. Shariana.-bökött oldalba.
-Shariana. Tetszik.-mondta, majd leült az előttünk lévő egyik székre, Shawn.-én szeretem Arianát, de sajnos ő nem.-vonta meg a vállàt.
-jól mondtad. Nem szeretlek. A tegnapi után főleg.-ráztam meg a fejemet.
Shawn csak elnevette magát.
-nem nagyon érdekel, ugye észrevetted? Amúgy, vannak jobb csajok is nálad, de velekinek kelleni fogsz. Vagyis hát, nekem kellesz...az enyém leszel. Hidd el.-kacsintott, majd elment.
-húhaa. Arianának lett egy hódolója.-húzogatta a szemöldökét, miközben mosolygott.
-nem vicces.-vágtam szomorú arcot.-amúgy, nem fog megkapni. Engem ki kell érdemelni. Egy főnyeremény vagyok, már nem azért.
-egó...az egó Ariana.
-hát na. Nem tehetek róla-nevettem el magam.-de neked sem kicsi
-tudom.-vonta meg a vállát.
Nyitódott az ajtó és az ének tanár lépett be rajta.
-nos, gyerekek. Ma mindenki azt csinál amit akar.-mondta, majd leült.-Ariana, gyere ide kérlek.-rákaptam a fejem. Felálltam és odasétáltam az asztalához.
-tessék?
-Ariana, tudom, hogy nagyon jó hangod van és van egy énekverseny, amire elmehetnél.
-nem is tudom.-csóváltam meg a fejem.
-Ari, kár lenne, az, ha kihagynád. Arra is gondoltam, hogy csatlakozhatnál az iskola kórusához. Vagy cover videokat is feltölthetnél. Valaki felfigyelne rád és énekes lehetnél.
-nem tudom. Nem annyira vágyom erre. De a családomba sok mindenki mondta már ezt, de én mindig csak egy nem tudom-ot válaszoltam.
-Csak gondold át. Én nem erőltetek rád semmit.
-rendben.-bólintottam mosolyogva.-De még egyenlőre tuti, hogy nem szeretném. Még el akarom végezni a 12.-et.- a tanár csak bólintott. Én visszamentem a helyemre.
-----------------------------
-De Ariana, tényleg, fogadd meg a tanár úr tanácsait. Cover videokat töltöl fel. Ezáltal híres lehetsz.-bólogat hevesen.
-miért nem te? Neked is kurva jó hangod van.
-nekem?-mutatott magára, mire bólintottam.-akkor te nem vagy jól. Borzalmas hangom van.
-Dehogy van! Vagy akár velem tarthatnál a koncerteimen és a turnéimon majd. Mit szólsz hozzá?
-tetszik az ötlet...
HALISZTOOK EMBIIK!
nos, kovi ubi
Remélem, hogy tetszett ez a rész is
Puszi♡
Love u guys!♥
ESTÁS LEYENDO
Better off ✔
Romanceazt hittem, hogy szeret... de átvert... ezt nem tudom neki megbocsájtani... "Jobb leszek nélküled Jobb lesz az, ha én leszek a vad. Az utcákat jártam, hogy kitisztítsam a fejem, vagy ezerszer. Jobb leszek nélküled, ha nem vagy mellettem..."