💫18💫

322 21 8
                                    

a bámulásom közepette elaludtam. arra ébredtem, hogy a nagymamám ébresztget.

-Ariana, drágám, ébredj, látogatód van.

-hány óra, és ki az?

-6 óra Ariana, majd mindjárt megtudod, mikor bejön, de akkor én hagylak is titeket.-mondta, majd felállt és kisétált. nemsokkal később Selena lépett be.

-Szia álomszukék.-mondta nevetve, majd leült.

-Szia Sel. mizujs?

-Semmi, veled?-kérdezte mosolyogva. Láttam rajta, hogy nagyon jó kedve van. Ez csak is azt jelentheti, hogy jól sikerült a randi.

-semmi, most keltem fel.-forgatam meg a barna íriszeimet.-no, de milyen volt a randi?

-nagyon jó. főztünk, mondjuk én csak az alapanyagot adtam oda neki, de na, segítettem neki. utána megettük, nagyon finom lett, azt meg kell hagyni. mindezek után leültünk filmezni...

-úúúúúú, mit néztetek?-kérdeztem kíváncsiskodva.

-az éjjeli napfényt néztük Ariana, amin sikeresen elsírtam magam. Mac pedig megvígasztalt. amikor, pedig elmentem volna, megcsókolt.-mondta vigyorogva, miközben tapsikált.

-Áááááá!-visítottam fel. tuti, hogy nagyi be fog jönni, de ez egyáltalán nem zavart.-ugye összejöttetek? ugye?-kérdeztem, teljesen közel hajolva az arcához.

-i..igen.-mondta dadogva. nekem hatalmas mosolyra húzódtak az ajkaim, majd újra visítani kezdtem.

-mi ez a nagy lárma gyerekek?-nyitott be nagyi fáradtan.

-bocsi mama, de...de..-itt a barátnőmre pillantottam, aki csak megrázta a fejét.-SELENA ÉS MAC ÖSSZEJÖTTEK!-kiáltottam el magam.

-Jaj, drágám gratulálok!-nézett a nagymamám mosolyogva a barátnőmre.

-köszönöm Nonna!

-na, de hagylak titeket.

-rendben.-feleltük egyszerre Sel-el.

-nos, most te jössz. mi is volt Shawn-al?

-hazakísért, elmondta, hogy szeret, megcsókolt, de én megsértettem, mert azt mondtam neki, hogy én nem tudom, hogy mit érzek iránta, összevesztünk és időt kértem, hogy tisztázhassam magmban, hogy mit is érzek valójában iránta.-hadartam el gyorsan.

-na, szóval, Shawn megcsókolt?-én erre, csak hevesen rázni kezdtem a fejem.-Ari, mi van, ha tényleg szeret? te is szereted őt, tudom. adj neki egy esélyt.

-nem tudom Selena. gondolkodnom kell. időre van szükségem, sok időre.-mondtam a semmibe bámulva.


















































































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, zsa videot nezni xd na, de most komolyan, huh kiraktam a FAKE SMILE című könyvemet, ha érdekel titeket, a könyveim között megtaláljátok!
remélem, hogy teszett ez a rész is
puszi

Better off ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang