💫17💫

341 24 22
                                    

lefagytam abban a pillanatban. talán rosszul tettem, de visszacsókoltam. miután elváltunk a homlokàt az enyémnek döntötte.

-ezt nem kellett volna.-suttogtam. belenéztem a barna szemeibe, amik csillogtak.-ez nem volt helyes.-ráztam mrg a fejem.

-miért nem? Ariana!-akadt ki.-én szeretlek. fogd már fel! nekem nem csak egy menetre kellesz! a barátod szeretnék lenni! Azt akarom, hogy csak az enyém legyél!

-Shawn, ez nem ilyen egyszerű. még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-ráztam meg óvatosan a fejemet, majd lehajtottam és a cipőm orrát kezdtem el bámulni.

-akkor miétt csókoltál vissza? akkor miért nem toltál el? most tudod, hogy mennyire csalódtam benned? Ariana! az isten szerelmére, válaszolj már!

-Shawn, én...én nem tudom. nem tudom, hogy miért csókoltalak vissza, s ez miatt utálom magam. tudom, hogy ez most nagyon fáj, csak adj egy kis időt, hogy átgondoljam. kérlek, utána, ígérem, megbeszéljük. megoldjuk.

-aha, oké. én mentem. szia.-mondta flegmán, majd faképnél hagyott.

-szia.-motyogtam magam elé. bementem a házba és lepakoltam a cuccaimat. pár perccel később nsgyi hangját hallottam meg.

-Ariana, ki volt az a fiú, aki megcsókolt? utána miért veszekedtetek?

-nagyi, ő Shawn volt, az egyik osztálytársam.-vontam meg a vállam.-csak hazakísért. nem lesz semmi köztünk, ugyanis nagy nőcsábász.

-ó, kislányom, lehet, hogy érted megváltozna.-na, most komolyan?! ezt komolyan gondolja? mindenki ezt mondja...tán összeszövetkeztek ellenem? istenem...annyira unom már ezt!-és biztos, hogy nagyon szeretne. boldogok lennétek.-csapta össze a két tenyerét mosolyogva. én csak furcsán néztem rá.

-mindenki ezt mondja, hogy értem megváltozna, de szerintem meg nem. csak összetörné a szívemet. egy nőcsábász nagyi, és én nem akarok egy ilyennel járni.

-talán, ha adnál neki, egy esélyt. biztos bebizonyítaná, hogy szeret. de ha nem adsz neki egy esélyt, akkor nem fogod megtudni, hogy milyen.

-de, még magam sem tudom, hogy mit érzek iránta. össze vagyok zavarodva. egyik pillanatban szeretem, a másikban meg nem. vegyesek az érzéseim. kértem tőle egy kis időt, hogy átgondoljam, ezt az egészet, s hogy válaszolhassak a feltett kérdéseire.

-rendben.-mondta nagyi és végigsimított a karomon.-de, helyesen dönts.-mondta, majd elment. sóhajtva szaladtam fel a szobámba. bezárkóztam és lefeküldtem az ágyamra. elővettem a telefonomat és üzentem Selenának. tudom, higy most randin van, de akkir is, rá kellett írnom.

me: Szia Selena!

Selenagomez: szia ari!

me: neked nem Malcolmal kéne lenned?

Selenagomez: de, itt vagyunk nála és ennivalót csinál.Én pedig itt ülök a pultnál

me: értem

Selenagomez: no, de mesélj te is valamit.

me: Shawn hazakísért és...

Selenagomez: és? mi történt?

me: megcsókolt...

Selenagomez: URISTEN! SHARIANA REAL?????

me: nem. utána veszekedtünk...

Selenagomez: ne már! pedig Mac is megörült.

me:...sajnálom. én tehetek róla. nem tudom miért, de visszacsókoltam. pedig, azt se tudom, hogy mit érzek iránta.

Selenagomez: ha nem szeretnéd, akkor nem csókoltad volna vissza. ez azt jelenti, hogy szereted. Istenem, legyen már Shariana!

me: nem tudom Selena, de hagylak titeket, jó szórakozást!🖤

Selenagomez: szia🖤

letettem magam mellé a telefont és a plafont kezdtem el bámulni. talán, mégis szeretem.....























































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, itt is lenne a folytatás
remélem, hogy tetszett ez a rész is! :)
puszi

Better off ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora