este Selenától érkezett egy üzenetem.
barim🤞🏻❤: Szia Ariana. képzeld, nagyon jól telt Malcolmal a randi. nagyon kedves és figyelmes volt. a parkba mentünk.
me: szia selena. örülök annak, hogy jól telt a randitok! remélem. hogy egy pár lesztek! aranyosak lennétek.
barim🤞🏻❤: Ó, köszi Ariana.
me: holnap nem fogunk talizni. :(
barim🤞🏻❤: sajnos...de figyelj, ez legyen a legkisebb bajod!
me: jaj, Selena...
barim🤞🏻❤: ne aggódj, minden rendben lesz!
me: köszi. de megyek.
barim🤞🏻❤: rendben. menj csak. pihend ki magad. majd holnap beszélünk?
me: alap Selena! szia, jó éjt!
barim🤞🏻❤: szia. jó éjt.
leraktam magam mellé a telefonomat, majd álomra hajtottam a fejemet.
Reggel arra ébredtem fel, hogy anya beront a szobámba.
-ARIANA, MOND MIÉRT NEM KÉSZÜLTÉL EL?
-m..miért?
-GONDOLOM AZÉRT, MERT MENNÜNK KÉNE?
-sajnálom, de..de é..én ne..nem tu..tudtam.
-NEM?-ordított.-ISTENVERTE KÖLYÖK.-ahogy ezt kimondta, könnyek szöktek a szemembe. hogy mondhat ilyet? de hagytam magam. csak az anyám.
lehajtott fejjel felálltam, majd gyorsan a fürdőbe mentem, ahol elvégeztem a vizes teendőimet, sminkeltem és kifésültem a hajam. visszamentem a szobámba, felvettem egy fekete nadrágot és hozzá fehér pólót, szürke kötött pulóverrel.
a telefonomat felkapva szaladtam le. a szüleim már karba tett kézzel vártak.-Lám, végre megjött. nem tudtál volna sietni?-kérdezte apa.
-elnézést.-mondtam halkan. felvettem a cipőmet és a kabátomat. ezek után elindultunk.
____________________
megkönnyebbülve léptem ki a hatalmas házból. mosolyogva néztem szét. végre szabad vagyok. most haza megyünk, hogy elvigyem a cuccaimat.
beültünk az autóba és egyenesen a házunkhoz vettük az irányt.berontottam az ajtón és feltrappoltam a lépcsőn. gyorsan bementem a szobámba, felkaptam a táskáimat és lementem.
-Nemsokára itt vannak a nagyiék. addig ülj le. élvezd amíg itt vagy.
-rendben.-mondtam, majd bementem a nappaliba és leültem az egyik fotelbe. pár perc múlva megpillantottam a nagyszüleim kocsiját. vigyorogva pattantam fel. kiszaladtam a bejárati ajtón és a nagymamámhoz szaladtam, akit szorosan megöleltem. ő utána a nagypapám következett, akit szintén megszorongattam. egy puszit nyomtam mind a kettőjük arcára. vissza bementünk a házba.
-nos, Anya és Apa, köszönöm ezt a 17 évet, amit veletek tölthettem. köszönöm, ezt a sok cuccot, amit vettetek nekem. sajnos, nem úgy kezeltetek engem, ahogy egy gyereket kéne, de megbocsájtok. sokszor ordibáltatok velem és még meg is ütöttetek, de ezek ellenére is szeretlek titeket.-mondtam rájuk nézve. ők csak szótlanul maguk elé bámultak.-sziasztok és utóljára, köszönök mindent.
HALISZTOOK EMBIIK!
nos, arnoldia megérkezett.
remélem, hogy tetszett nektek ez a rész is! :)
puszi❤
BINABASA MO ANG
Better off ✔
Romanceazt hittem, hogy szeret... de átvert... ezt nem tudom neki megbocsájtani... "Jobb leszek nélküled Jobb lesz az, ha én leszek a vad. Az utcákat jártam, hogy kitisztítsam a fejem, vagy ezerszer. Jobb leszek nélküled, ha nem vagy mellettem..."