💫22💫

289 21 10
                                    

reggel boldogan pattantam ki az ágyamból. a ruháimat kivéve indultam a fürdő felé. elvégeztem a vizes teendőimet és felöltöztem.

lementem a lépcsőn és bementem a konyhába, ahol csak a papit találtam.

-Szia papi! mama hol van?-kíváncsiskodtam.

-jó reggelt neked is.-biccentett.-nagyanyád elment a boltba.-mondta fel sem nézve az újságról, s ivott egy kis kortyot a kávéjából.

-rendben.-feleltem.-nos, akkor én megyek az iskolába.-néztem az órára. hátat fordítva mentem az előszobába, ahol felvettem a cipőmet. elindultam az iskolába. már láttam az épületet, mikor rezgett a telefonom. 7:28.
jézusom...még ilyen korán sem indultam el még soha....

Selenagomez: drága Ariana, a barátodat mikor akarod már feloldani?

me: teljesen kiment a fejemből...
me: amúgy miért is kérded?

kíváncsi voltam a válaszára.

Selenagomez: nos azért, mert Shawn itt nyaggat, hogy nem tud neked üzenetet írni. idegesítő...

me: oké, várjon egy kicsit, feloldom!🖤

Selenagomez: köszönöm.

gyorsan feloldottam Shawn-t és visszaírtam Selenának.

me: már feloldottam!♥

Selenagomez: tudom...itt vigyorog.

ezen elmosolyodtam...

shawnmendes: na végre, hogy feloldottad a barátodat!

me: haha nagyon vicces vagy.

shawnmendes: tudom...

Shawnmendes: szeretlek babám❤

me: én is szeretlek❤❤

Shawnmendes: baba, mikor érsz már ide? nagyon hiányzol! :(❤

me: nemsokára. pár perc. te is nekem!♡

Shawnmendes: siess!

erre már nem válaszoltam, ugyanis már ideértem. bementem az iskolába, ahol szinte mindenki megbámult, ami nagyon nem tetszett. feszengve éreztem magam...lehet, hogy tudják, hogy Shawn a barátom!? kinézem Shawnból, hogy elmondta mindenkinek örömében.

bementem az osztályterembe. ahigy Shawn észrevett elmosolyodott és felállt. idejött hozzám, majd egy apró csókot lehelt az ajkaimra és szoros ölelésbe vont.

-Szia Shawnie.-mosolyogva pillantottam fel rá.

-Szia szépségem.-tűrt egy tincset a fülem mögé.

-Shawn, tudják, hogy mi együtt vsgyunk?

-igen, mindent elmondtam mindenkinek.

-akkor ezért bámultak meg.-ráztam meg a fejem.

-miért talán baj?

-nem, dehogy! csak egy kicsit furcsa.-vontam meg a vállam egy mosoly kíséretében.

-nos, itt a mi kis gerle párunk.-hallottam meg Selena hangját.

-Selena, maradj már csöndbe. majd utána nyaggatod őket.

-jaj, de nézd màr meg milyen cukik! végre valahàra összejöttek! sokat vártak egymásra, de megérte. nagyon édesek.-kibontakoztam nehezen Shawn öleléséből, ugyanis ő nem nagyon akart elengedni.

-Szia Sel.-öleltem meg a barátnőmet.-nyugi, ti is nagyon cukik vagytok! egymásnak vagytok teremtve. nagyon kedves és odafigyelő Mac. -mondtam neki suttogva, de még mindig őt öleltem.

-tudom, tudom.-suttogta a barátnőm.

-Hello, Malcolm!-mosndtam mosolyogva.

-Jaj ne! Ari, utálom, ha a teljes nevemen szólítanak, de ezt már tudnod kéne.

-tudom is, csak tudod, szeretlek idegesíteni egyszer.

-addig fogod ezt csinálni, amíg tényleg felidegesítesz és meg nem bánod.

-most félnem kéne tőled?-kérdeztem felvont szemöldökkel.

-szerintem igen.-felelte Selelna.-nagyon aljas is tud lenni.

-ohh, tényleg?-fordultam felé. Sel csak bólogatott, de egy kezet érzetem a derekamon. biztos, hogy Shawné, ugyanis megéreztem az illatát.

A csoportos beszélgetést a csengő idegesítö hangja zavarta meg. mindenki leült a helyére, s úgy vártuk a tanárunkat. Shawnal az órán néha-néha összenéztünk, amitől elmosolyodtam...modt úgy éreztem, hogy igazán boldog vagyok.
























































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, itt is lennék a folytatással!
remélem, hogy tetszett! :)
puszi

Better off ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن