💫2💫

714 38 32
                                    

Végre kicsengettek. Álltam felfelé, de a tanár közbeszólt.

-miss. Grande. A csengő nekem szól, nem pedig önnek. Kérem, hogy üljön vissza a helyére, addig, ameddig azt nem mondom, hogy kimehet. Rendben?

-rendben.-morogtam, majd visszavágódtam a székre és durcázni kezdtem.

-jaj, ari..ne csináld már!-suttogta sel.

-nem érdekel. Ezt a tanárt is utálom.

-reménytelen vagy..-rázta meg a fejét.

-tudom.-vontam vállat.

A tanár feladta a házit és utunkra engedett. Most tesink lesz, ami össze van vonva, a 12.-kel. A szekrényemből kivettem a tornazsákomat, majd Selenával elindultunk az öltöző felé.

--------------------

-rendben gyerekek. 5 kör futás, utána 5 perc bemelegítés. Indulás!-kiáltotta el magát a tesi tanárunk.

Futni kezdtünk. Amikor a 3. kört futottuk, akkor valaki meglökött és elestem. Felültem és azt láttam, hogy Shawn és a barátai fulladoznak a nevetéstől. Na, ezt még vissza fogja kapni, de nagyon. Ha tekintetemmel ölni tudtam volna, akkor ők már nem élnének, az már biztos.

-ariana, jól vagy?-futott ide a tanár.

-persze, semmi bajom.-mosolyogtam rá kedvesen, majd felsegített a földről.

Nem kellett sok, Selena a fiúknál volt.
Azt láttam, hogy valamit nagyon magyaráz nekik, de főleg Shawn-ak, majd otthagyja őket és felém veszi az irányt. Láttam rajta, hogy nagyon dühös. Mondjuk, ki nem lenne mérges, ha ellöknék a legjobb barátnőjét?

-minden okés?-kérdezte.

-persze, kutya bajom. De ki volt az, aki ellökött?

-Shawn.-forgatta a szemét.-de elbeszélgettem velük, de főleg vele. Egy bunkó paraszt.

-ez így igaz.-pacsiztam le vele.-na, de folytassuk a futást.

-okés.-mondta, majd futni kezdtünk.

-------------------

Selenával épp hazafelé megyünk. A barátnőm egy utcányival tovább lakik.

-Ariana. Ariana! ARIANA!-rántott vissza Sel.

-he!?

-valamit el kell mondanom.

-és mégis mit?-álltunk meg.

-hát..öm..tudod, én..szerelmes vagyok.-mosolyodott el szégyenlősen és lehajtotta a fejét.

-jeee.-kezdtem el ugrándozni.-és ki a szerencsés fiú?

-Hát, ö. Mac Miller.

-ő tényleg helyes. Mrs. Miller.-kezdtem el nevetni. Még magam sem tudom, hogy ezen mi a vicces.

-ezen mi a vicces?

-nem tudom.-hagytam abba nagy nehezen.

-na, de szerinted mit tegyek?-kérdezte, miközben elindultunk.

-hát, szerintem írj rá és beszélgess vele. Ha úgy gondolod, hogy jól kijösztök, akkor mond el neki. Tudtommal cuki srác. Nem fog megbántani.

-és kb. Mikor mondjam el?

-egy hét.

-de én addig nem bírom ki. Nem érted?

-értem, de túlreagálod.

-tudom.

-na, de írj rá. Szia.-köszöntem el, mert közben hazaértem.

-okés. Szia.-öleltük meg egymást, majd ő folytatta az utját.

Beérve a meleg lakásba levettem a dzsekimet és a cipőmet és az emelet felé vettem az irányt, ugyanis azt hallottam, hogy a szüleim megint veszekednek. Tudom, hogy ez nem szép, de már várom, hogy elváljanak én meg menjek a nagyiékhoz. Elegem van abból, hogy csak a veszekedésüket hallgatom.

Leültem az íróasztalomhoz és elkezdtem a házi feladatok megoldását.
Amikor végeztem vele, akkor lefeküdtem az ágyamra és telefonozni kezdtem. Egyszer csak egy üzenetem érkezett, Shawn-tól. Nagyon furának tartottam, de végülis válaszoltam.

shawnmendes: szia! Bocsi, hogy ellöktelek.

Me: Szia. Semmi baj!

shawnmendes: köszi. ❤ valamivel jóvá tehetném?

Me: igen.

shawnmendes; mivel?

Me: azzal, hogy békén hagysz!

Letiltva!









































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, itt is lenne a második rész...
Kovi ubi :')
Remélem, hogy tetszett! :)
Puszi!

Better off ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang