💫15💫

362 20 6
                                    

nemsokkal később be is csengettek. belépett az irodalom tanárunk a terembe és kezdetét vette az óra. pár perc múlva csak azt vettem észre, hogy Shawn hátra fordulva rám néz. furcsálltam, hogy engem néz folyamatosan, de a tanár nem szól rá. idegesítő...

-nos, gyerekek, ma párokban kell hogy dolgozzatok, ugyanis verseket fogunk elemezni. mindenki kedvére választhat párt.-mondta a tanár mosolyogva. istenem, Shawn biztos, hogy engem fog választani...nem akarom!

-Selena, leszel velem egy párba?-kérdeztem, majd könyörgően néztem rá.

-nem, bocsi. Mac-el vagyok egy párba. legyél Shawn-al. nézd már, hogy néz rád.-biccentett óvatosan a fiú felé. én csak megráztam a fejem.

-menj, csak kibírom valahogy vele.-sóhajtottam fel gondterhelten. ő csak mosolyogva felállt és Mac-hez sietett. Shawn felé fordultam, aki már felém tartott.

-szia Ariana.-köszönt, majd leült mellém. mosolyogva figyelt engem. egy kicsit furcsa...

-szia Shawn.-mosolyodtam el halványan.

-Ariana, lennél a párom ebben a feladatban?-kérdezte. mondhattam volna nem-et? Igen! de sajnos már csak ketten maradtunk.

-igen, persze.-mosolyogtam. csodálkozom, hogy nem vette észre ezt Shawn.

-nos, akkor kezdjünk.-dörzsölte össze a tenyerét. már a végénél tartottunk, mikor végre megszólalt. én csináltam az egészet, ő csak bámult. úgy nézett rám, mintha kínaiul beszélnék.-amúgy, tudom, hogy érdekel téged.-nézett mélyen a szemembe.

-mégis mit? Shawn, nem értelek.-ráztam meg a fejem.-nagyon nem.

-hát Ariana...egyszerű. én meg Isa.-hajtotta le a fejét, ezzel megszakítva a szemkontaktust.

-Shawn, őszinte leszek veled. tévedtél. nem érdekel, hogy mi volt, van és lesz köztetek. az a ti dolgotok, nem pedig az enyém. amúgy is, a feladattal kéne foglalkoznunk, mert nemsokára csengetnek.-kezdtem el újra írni.

-de, láttam rajtad, hogy zavart téged. azt is tudom, hogy tetszek neked. egyértelmű Ariana. ismerlek.

-Shawn, hagyj már az isten szerelmrére. nem bírod felfogni, hogy nem érdekel? te életed, azt csinálsz vele amit akarsz. engem nem érdekel.-vontam meg a vállam hanyagul.

-Ariana, tudom, hogy hazudsz. nem jól színészkedel. Őszintén megmondva, Mac mondott egy-két dolgot rólad, mikor kérdeztem.-bólogatott.

-figyelj Shawn. most mondom el először és utoljára. nem leszek a "barátnőd", akit kedvedre dughatsz meg! oké!? nem leszek a bábud, akit kedvedre rángathatsz. nem leszek senkid. nem akarok! sokszor csalódtam benned, s már megbízni sem tudok benned Shawn. többször is átvertél. azt mondtad, hogy szeretsz, de ez nem így van. összejöttél Isával, hogy kedvedre fektethesd meg, mert ő megengedi. de egy valamit mondok neked. nem vagyok könnyen kapható. értem harcolni kell. meg kell küzdeni, ami nem lesz könnyű, ezt megígérhetem neked.-mondtam, majd rá sem hederítve folytattam tovább az elemzést.
















































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, igaz későn, de itt a folytatás!
remélem, hogy tetszett ez a rész is!
puszi!

Better off ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora