Reggel hangos puffanásra ébredtem. egyből kinyitottam a szemem, és felugrottam. lesiettem a földszintre és azt láttam, hogy Shawn a földön fekszik fájdalmas fejet vágva. odasiettem hozzá és letérdeltem mellé. aggódóan kezdtem el tőle kérdezgetni, hogy mi történt. ő csak egy puszit nyomott a számra és mosolyogva felállt és elsétált a hűtőhöz, amiból kivett egy doboz tejet és egy csésze kávéba kezdte el öntögetni. én csak tátott szájjal néztem őt. ezt nem hiszem el.
-De most? Shawn! ezt most miért? tudod, hogy megijedtem? jézusom! még bajod is eshetett volna!-akadtam ki, s ide-oda mutogatva magyaráztam neki, de ahogy láttam, nem nagyon izgatta a dolog.-làtom nem figyelsz.-tettem a két kezemet a csípőmre. ő csak megvonta a vállát.
-mert tudom, hogy nálad ez egy kis hiszti. nemsokàra le fogsz nyugodni. és hogy miért is kaptad? nem emlékszel, hogy úgy jelentetted be, hogy eljegyeztelek, hogy mikor elaludtam, két copfba fogtad a hajam és kisminkeltél, ráadásul a homlokomra ráírtad, hogy Loser?-rázta a fejét. én nevetni kezdtem, mert ez tényleg így volt. de valljuk be, nagyon vicces. rengetegen reagáltak rá, hogy "nagyon jó lett! gratulálok!💞" vagy "na jó! sírok! xd gratulálok❤😂😂", szóval tetszett nekik, aminek örülök. most ezt kaptam vissza. nagyon megijedtem, hisz azt hittem, hogy valami baj van.
visszatérve erre a prank-es dologra, mikor Shawn felébredt, bevezettem a fürdőbe, hogy mosakodjon meg, de amikor belenézett a tükörbe ijedten meredt rá. elfordította a fejét és rám nézett szikrákat szóró szemekkel. miután lemostam róla a sminket, meg a kis feliratot, kiengeszteltem, ugyanis mondtam neki, hogy ezért kérhet valamit. de mikor meglátta a napomat, kiabálva kérdezgette, hogy ez mi...eléggé kiakadt, de megbékélt vele...egy kis ideig, ugyanis már egy-két újságba is belekerült a kép, s rengeteg Shawn-os fanoldal is kitette a napomat. akkor tényleg kiakadt...most ezt kaptam vissza...
-de vicces volt.-bólogattam mosolyogva.
-csak szerintetek! szerintem nagyon nem volt az! nagyon ciki volt!
-na, de nagyon cuki voltál úgy is.-sétáltam oda hozzá és öleltem meg őt.-szeretlek.
-én is téged babám.-mondta, majd egy hosszú, érzelmes csókot nyomott az ajkaimra. miután elváltunk felmentem felöltözni. nemsokàra Shawn utánam jött. azzal az ötlettel állt elő, hogy elmehetnénk enni, vagy esetleg kávézni. beleegyeztem, de volt egy rossz előérzetem. tudtam, hogy valami rossz fog történni...valahogy éreztem, de próbáltam ezt a gondolatot elhesegetni, de nem sikerült.
felöltöztünk és útnak is indultunk.
még út alatt is érzetem azt, hogy valami nincs rendben...
ez a rossz előérzet nem hiába volt...ha tudtam volna, hogy ez fog történni, bele se egyeztem volna.HALISZTOOK EMBIIK!🖤
nos, itt is lenne a folytatás!
remélem, hogy tetszett ez a rész is! :)
puszi🖤
ESTÁS LEYENDO
Better off ✔
Romanceazt hittem, hogy szeret... de átvert... ezt nem tudom neki megbocsájtani... "Jobb leszek nélküled Jobb lesz az, ha én leszek a vad. Az utcákat jártam, hogy kitisztítsam a fejem, vagy ezerszer. Jobb leszek nélküled, ha nem vagy mellettem..."