IX.

628 107 27
                                    

- Hol van a legjobb buli? - üvöltötte Jongin az egyik székre felállva, és magasba emelte a kezében tartott üveget.

- Itt! - harsogta a nappaliban tobzódó tömeg, túlordítva az így is hangosan dübörgő zenét.

- Kik a legjobb arcok? - kiabált Jongin.

- Mi vagyunk! - hangzott a válasz.

A buli nagyjából egy órája vette kezdetét, de a lakás már most jobban hasonlított egy csatatérre, mint lakóhelyre. A nappalit ismerős és ismeretlen arcok töltötték meg, akik pohárral a kezükben ugráltak a zenére, az asztalon és a konyhapulton pedig különféle üvegek sorakoztak. Az egyetlen teljesen józan ember valószínűleg Junmyeon volt, aki már a buli kezdetekor a fejébe vette, hogy megóvja a lakás épségét. Ő egy felmosóval a kezében rohangált, időnként pedig kirángatott egy-egy halálra ítélt berendezési tárgyat az emberek kezéből. Sehun azzal volt elfoglalva, hogy minél több kaját menekítsen ki a konyhából, még mielőtt minden elfogy, Chanyeol és Baekhyun pedig próbáltak szocializálódni, ami az utóbbinak érthető okokból sokkal jobban ment. Baekhyun a szaktársai körében állt, és nevetgélve beszélgetett velük, míg Chanyeol pár haverjával a kanapén ült. A beszélgetésbe azonban nem tudott bekapcsolódni, mert a szeme sarkából szokás szerint Baekhyunt figyelte, aki persze tartotta magát újfajta szokásaihoz, és egész idő alatt ügyet sem vetett rá.

A bulit mindannyiuk közül kétségkívül Jongin élvezte a legjobban, aki természetesen már az első tíz percben érezte a kedvét, de elmondása szerint csak pont annyira, hogy "ettől függetlenül el tudja végezni kerítői kötelességeit."

Így hát amikor megszólalt az ajtócsengő, Jongin még mindig üveggel a kezében kicsörtetett az előszobába, és szélesre tárta az ajtót. A küszöbön Kyungsoo állt, aki üdvözlésre nyitotta a száját, azonban Jongin félbeszakította.

- Várjál, ez így nem lesz jó - mondta, majd becsukta az ajtót, és visszarohant a nappaliba, ahol felhúzta Chanyeolt a kanapéról. - Itt van Do Kyungsoo, nyisd ki neki az ajtót - kezdte el terelni az előszoba felé barátját.

Chanyeol nem volt valami lelkes, de nem Kyungsoo miatt. Igazság szerint egyáltalán nem volt partihangulatban, azonban most sem akarta megbántani a fiút, így csak engedelmeskedett Jonginnak, és ajtót nyitott.

- Szia, gyere be - mosolygott rá Kyungsoora, aki enyhe zavarodottsággal az arcán ácsorgott ugyanott, ahol Jongin egy perccel korábban otthagyta.

Az említett személy Chanyeol mellett álldogált, és úgy tett, mintha nem az előbb vágta volna a fiú arcába az ajtót.

- Helló - köszönt mellékesen, majd végigmérte Kyungsoot, aki a szokásostól eltérően nézett ki. Vastagkeretes szemüvegének nyoma sem volt, és a haja sem volt olyan rendezett, mint szokott lenni, így kissé kócosan hullott a fiú homlokára, félig eltakarva dús szemöldökét. Laza inget és szűk gatyát viselt, ami kiemelte az addig rejtve maradt vonásait. - Azta Do Kyungsoo, te szexi vagy - mondta Jongin elképedve.

- Öhm, köszi? - nevetett fel Kyungsoo enyhe pírral az arcán, mire Jongin még jobban eltátotta a száját.

- Megyek, megkérdezem valakitől, hogy gyakran jár-e ide - mondta, majd meghúzta az üvegét, és elindult vissza a nappaliba, miközben olyanokat motyogott magában, hogy "hülye alkohol" meg hogy "ezt nem is nekem kellett volna kimondanom".

- Ne törődj vele, elég szókimondó lesz, ha iszik - mondta Chanyeol. Meg alapból se normális - tette hozzá magában.

- Igen, azt észrevettem - nevetett fel Kyungsoo, miközben elindultak befelé.

Friend ZoneWhere stories live. Discover now