ღ 34 ღ

292 41 0
                                    


2017. Június 17

Jungkook a teljes alakos tükörbe nézett, és próbálta megkötni a nyakkendőt a nyaka körül. "Tudnál együttműködni velem, te átkozott-" félbe lett szakítva.

"Jungkook, majdnem káromkodtál egy nyakkendőre?" Ms. Kim mondta egyik szemöldökét felhúzva.

Jungkook csücsörített, egy kicsit lehajtotta a fejét, és mosolygott. "Hát, nem egészen tudom, hogy kell ezeket megkötni." Ránézett az nyakkendőre.

Ms. Kim nevetett. "Ah, oké. Engedd meg, hogy segítsek kedvesem." Ajánlotta, és kikötötte a nyakkendőt. Csend szállt közéjük, ahogy Ms. Kim megkötötte a nyakkendőt. "Köszönöm." Hirtelen törte meg a csendet.

Jungkook kérdőn nézett. "Amiért...?" Kérdezte, ahogy az idősebb nőre nézett.

"Amiért boldoggá teszed az én kicsikém. Mindig is egy élénk fiú volt. Még akkor is, amikor megtudta, hogy daganatos. Amíg az apja el nem hagyott minket." Megállt, egy kicsit meghúzta a nyakkendőt. "Nagyon szeret téged... és azt hiszem, kitöltöd azt az űrt. Szóval köszönöm Jungkook." Megpaskolta a fiú mellkasát, mielőtt felállt.

Jungkook végül elmosolyodott, ahogy elkezdett felállni. Ms. Kimre nézett és ölelésre nyitotta kezét. Ms. Kim nevetett egy kicsit és megölelte a fiút.

"Ígérem, hogy mindig szeretni és óvni fogom Taehyungot... nagyon szeretem és...boldog vagyok, hogy elfogadsz minket.... Boldog vagyok, amiért elfogadsz engem." Jungkook sóhajtott, ahogy elhúzódott. Még mindig Ms. Kimbe kellett kapaszkodnia, mivel nem nagyon tudta megtartani az egyensúlyát.

Ms. Kim megborzolta Jungkook haját. Ahogy megszólalt volna, Hoseok és Taehyung besétált. "Csodálatos módon Taehyung nem egyezett bele, hogy felvegye azt a kurvás ru- oh, hello Ms. Kim." Hoseok megköszörülte a torkát, elpirult szégyenében.

Taehyungnak nyitva volt a szája, meglepődve Hoseok szavaitól. "Hoseok!" A fiúra nézett, mielőtt Jungkookra nézett, aki úgy tűnt kábulatba esett. "Kookie...? Jól vagy?"

Jungkook végigmérte Taehyungot. Öltönyt viselt ő is, de így is lélegzetelállító volt Jungkook számára. Jungkook előre helyezte a lábát csak egy kicsit, hogy megtartsa az egyensúlyát, és elmosolyodott. "Te.... csodálatosan nézel ki.."

Taehyung egyből elpirult, lenézett. Hoseok Jungkookhoz dobta a virágcsokrot, ami a földön landolt. "Haver, el kellett volna kapnod."

"Haver, szólnod kellett volna, hogy kapjam el."

Jungkook sóhajtott, leült a kerekesszékére, hogy felvegye a csokrot, majd újra felállt. "Tae..? Gyere ide egy pillanatra." Jungkook elkezdte kivenni a virágot a dobozból.

Taehyung odasétált, az anyukája majdnem sikított a boldogságtól, ahogy a kameráért nyúlt. Eközben Taehyung kinyújtotta a kezét, Jungkook rátette a  csokrot a kezére, majd megcsókolta.

Hoseok öklendezett. "Meleg" Megemelte a hangját, hogy érthető legyen.

Jungkook csak a szemét forgatta. "Csak féltékeny vagy, mert Yoongi elutasította az ajánlatod a táncra." A fiú megemelte a szemöldökét.

Taehyung elfolytotta a nevezését. "Oooooo." Hoseokra nézett, aki már vörös volt. "A kocsiban leszek." Dünnyögte és kiment.

Taehyung és Jungkook nevettek. Ms. Kim nem sokkal később bement. "Oké, nem akarlak titeket sokáig fenntartani, de szükségem van néhány képre mielőtt a kicsikém, és az ő kicsikéje elmegy a bálra."

"Technikailag ő az én kicsi-ow!" Jungkook megdörzsölte a vállát, Taehyung ütése miatt. Basszus, elméletileg gyengének kéne lennie. "Most az öklöd sebes lesz."

"Megérte." Adott egy gyors puszit.

Pár percnyi pózolás után, Taehyung anyukája kitolta Jungkookot a szobából a kocsi felé, ahogy Taehyung is a kocsihoz sietett. "Legkésőbb kettő előtt hozd vissza. Vissza kell térnie a gyógyszerekre minél hamarabb. Oké?" Betette Jungkook kerekesszékét a kocsi hátuljába, majd Jungkookra nézett. "Igenis." Jungkook mosolygott, s beszállt a kocsiba.

Jungkook Taehyungra nézett, közelebb bújt hozzá, és köré tette a karját. Hoseok a kettőre nézett a visszapillantó tükörből, ahogy egyesítették ajkaikat.

Hoseok öklendezett mielőtt megnyomta a dudát háromszor, megijesztve a kettőt. "Semmi csúnya csúnya a szent kocsimban." Mondta a fiú, mielőtt elkezdett vezetni.

Jungkook csak sóhajtott, a fejét Taehyung vállára hajtotta. "Mindig van lehetőség a csúnya csúnyára a takarítók szekrényében." Javasolta a fiú.

"Otromba vagy, de persze." Taehyung boldogan beleegyezett, ami meglepte Jungkookot. Csak egy vicc volt, de mindegy. Jungkook mosolygott és megrázta a fejét, elfordította Taehyung fejét, és megcsókolta.

Best of me II  кσσкν✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora