2017. Szeptember 01
Jungkook Taehyung ágyának szélén ült, és a bal lábát himbálta. A fiúnak nagyobb kontrollja volt a bal lába felett mint a jobb felett, de nem aggódott túlságosan. Mostmár többet edzett a jobb lábával.
Valamint, Jungkook 19 éves lett ezen a napon. A reggelt a családjával töltötte. Elvitték reggelizni, valamint kipróbálhatta azt amire mindig is vágyott, vagyis a bungee jumpingot. Néhány alkalommal kipróbálta, most Taehyung ágyán ülve várt, hogy Taehyung visszajöjjön a tesztelésről.
Jungkook a plüss macival játszott, amit Taehyungnak vett, majd lefektette azt. Szerette, ahogy mostanában alakultak a dolgok. Minden jó volt. Taehyung tényleg megváltoztatta az életét. Ha ő nem lenne, Jungkook valószínűleg a szobájában ülne videójátékot játsszva.
Jungkook mosolygott, a maci füleivel játszott, mielőtt zajt hallott, amit Taehyung kerekesszéke okozott.
Taehyung arcának alsó felét egy sál takarta el, mivel az arca bedagadt. Számítani lehetett rá. Taehyungnak nem volt szemöldöke, és pufi, cuki arca volt, de Taehyung utálja.
Jungkook személy szerint még mindig önmagáért szereti, és minden egyes nap egyre gyönyörűbbnek tartja, de Taehyung ezt már nem látja be.
Taehyung az ágyra mászott, magára húzta a takarót és köhögött. "Boldog szülinapot Kookie." Mondta.
Jungkook mosolygott, levette a sálat, és szenvedélyesen megcsókolta. Habár beletelt egy kis időbe, mivel Taehyung sokszor eltolta magától.
"Köszönöm." Jungkook elhúzódott, és megfogott egy kék táskát. "Hoztam neked néhány dolgot."
Taehyung megdörzsölte a vállát és felült, játszott a táskával, mielőtt belenézett. Taehyung kivett egy négyzet alakú dobozt, és Jungkookra nézett.
Jungkook nevetett egy kicsit Taehyung reakcióján, ahogy elővette a dobozt. Jungkook elővett egy másik dobozt a zsebéből. "Pár gyűrűk." Mondta egyszerűen. "Úgy gondoltam, hogy egész cuki. Sok pár visel ilyen gyűrűket és én.. hát.. igen." Vont vállat Jungkook.
Taehyung Jungkookra nézett, mosolygott ahogy megölelte őt. Jungkook elhúzódott, a gyűrűt felhúzta Taehyung ujjára, és megsimogatta a kezét, majd Taehyung ugyanezt tette Jungkookkal.
"Nekem kellene adnom valamit neked." Mondta a fiú. Jungkook megrázta a fejét. "Csak ölelést és csókokat akarok tőled." Megpuszilta a fiú arcát mielőtt elővette a plüss macit.
"Istenem, ez olyan aranyos!" Taehyung gyakorlatilag sikított ahogy megfogta a macit, és megölelte. Kuncogott, a baba kék pólóra nézett, amit a maci viselt. 'Szeretlek- Jeon Jungkook' volt a pólóra írva. Nyálas, nagyon nyálas.
Taehyung visszafojtotta a mosolyát, és megrázta a fejét. "Te vagy a legcukibb. Agh." Fogta a macit. "Nyomd meg a hasánál." Jungkook közelebb húzódott.
Taehyung a homlokát ráncolta, és megnyomta. Elállt a szava. A fiú elkezdett könnyezni. "Én.." hallgatta az éneklő hangot, ami a maciból szólt, Jungkook énekhangja.
"Hogy csináltad..?" Taehyung szipogott, Jungkook Taehyungra nézett, aki a könnyeit törölgette. "Mindig panaszkodsz, hogy nem éneklek neked minden este, szóval ezt vettem neked. Kurva sokba került, de megérte."
CZYTASZ
Best of me II кσσкν✔️
FanfictionAz élet olyan mint egy kormánykerék, egyetlen kicsi mozdulat elég hogy megváltoztassa a menetirányt. @whoresome_rat Best of me című munkájának magyar verziója. Kezdődött: 2018. Szeptember 7 Befejeződött: 2018. December 28