-"Neka je voda nosi!!! Od kad je kročila u naše živote mi nismo imali sreće !!! Izludila mi je djete pa je lagano krenula redom da nas sve izludi!!! "
Nije birala rječi niti se obazirala na Ayhanana koji je gledao majku širom otvorenih očiju , trpila je i ćutala ali više nije mogla . Sestra je povuče za rukav pokušajući da je smiri , osmjehnu se Ayihanu i izusti:"Ne zamjeri joj sine !!! Od šoka ni sama nije svjesna šta priča !"
Trgnula je ruku iz sestrine ruke i gledajući na tren sve troje krenula je da olakša svoju dušu :"Merjem nije ono što svi mislite! Saznala sam da je htjela da nas sve predje, ona može imati djecu ali nije htjela da ima s Ayhanom ! Ne žalim je niti imam namjeru da je žalim !!! Žalim za onim jadnim djetetom gore u sobi što se našla u sred svega !!! "
Ayhan je izgubio kontrolu kao nikad do sad i po prvi put povisio ton u prisustvu tetke i majke što ih je iznenadilo i više nego izgovorene rječi :"Naravno da je žališ jer je nadrljala zbog tebe !!! I zbog toliko mržnje prema Merjem nisi ni primjetila da si uradila isto ili čak i gore!!! Ona djevojka gore nosi možda djete od Merjem i mene a zbog koga ?!? Ha zbog koga majko?!?"
Ustala je i gledajući ga ravno u oči kao da je ponosna na svoje djelo odgovorila:"Ako oplodnja uspije biću naj sretnija ! A znaš zašto ?! Zato što će beba biti tvoja i njena!!! U ovoj priči Merjem ne postoji ! "
Emir kao da je se radovao tetkinom planu osmjehnu se ali brzo okrenu glavu skrivajući radost , samo je podigao obrve i stiskao usne da ne bi otkrio šta je osjećao ovog trenutka ...
Nakon što se situacija malo smirila Emir i njegova majka su otišli , ostavili su Ayhana i majku da na miru nadju rješenje izmedju sebe i cjele situacije . Popio je nekoliko gutljaja nekog jačeg pića od kojeg mu se zamantalo jer nije praktikovao niti je podnosio alkohol, iz više razloga a jedan je bio jer je vidio i osjetio posljedice kod oca i tetka koji su ih zbog alkohola napustili u jednom danu i ostavili ih skoro na prosječkom štapu . Sjeo je pored majke i uzeo njenu ruku , lagano je prinio usnama i ona ispusti suzu. Od kako je upoznao Merjem nije više posvećivao pažnju majci kao prije , čak je spominjala i to često naročito u posljednje vrijeme da bi trebali da žive odvojeno , sad mu je bilo jasno sve , smetala joj je njegova majka jer je sve vidjela , njega je zaslijepila ljubav i vjerovao joj je sve .
Spustio je ton u strahu da Mira ne čuje i upitao majku:" Vidi , ja ne želim da te razočaram niti da se svadjam s tobom , ali ni ti ne poznaješ djevojku . Za novac je pristala na tvoj plan i ko zna šta je još ustanju da uradi . Nepoznajemo je i dobro bi bilo da sutra odemo u bolnicu i da vidimo da li postoji mogućnost da se spriječi trudnoća . Šta kažeš na to majko?"
Oči joj se napuniše suzama , od bola nije mogla da kaže cjelu istinu sinu , samo je uz jecaje uspjela da kaže nekoliko rječi:" Uništili smo djevojku ... Ona je sine još djete 19 godina... Nisam prisebno razmišljala u bolnici jer sam želila samo da mi ti budeš sretan ..."
Nije ništa rekao , ustao je i opet rukama obuhvatio glavu u kojoj mu je sve pulsiralo da je imao osjećaj da će da mu pukne svakog trena , uzeo je ključeve i telefon sa stola i bez pozdrava rekao:"Zovi ako vam nešto zatreba..."
Dok je brisala suze i skupljala se na kauču samo je kimnula glavom i tek kad je zatvorio vrata za sobom izustila:"Čuvaj se sine !!!"
Bacio je pogled prema prozoru gdje je vidio Miru kad je dolazio, siguran je bio da je čula sve osim tihog razgovora s majkom , stajala je nagnuta sa strane licem na staklo prozora i gledala u drugom pravcu, nije mogla da ga vidi da ju je posmatrao iz mraka . Sa obe ruke je obrisala suze dok je stiskala oči kao da ih je cjedila , odmaknu se i zanjiha kukovima dok se udaljavala od prozora. Žurno je sjeo u auto jer u njemu probudi požudu , i ako je bila niža od Merjem a i mladja , već je imala formiranu figuru zrele žene ... Jedan pogled mu je bio dovoljan da shvati da mora da se drži dalje od Mire za svoje i njeno dobro...Posljednjih sedmica nije dolazio, Emir je često dovozio majku i tetki prenosio sve što ju je zanimalo. Ayhan je dane provodio osiguravajući firmu i sve ostalo što bi Merjem mogla da uništi ili ukrade. Vjerovao joj je i imala je sva prava u firmi kao on i Emir, tek sad je pronašao da je ona ovaj bjeg imala u planu odavno, mnogo toga je ukazivalo da brak s njim i sve ostalo je bila samo gluma iz koristi .
Mira se lagano navikavala na život s njegovom majkom, nije pitala ništa niti je ona doticala temu "trudnoća". Bila je sretna kad je poslala novac majci, kratko joj je telefonski dala potrebne informacije i stidno jer je lagala majci pred Ayhanovom majkom rekla da je našla posao i da će doći u posjetu ubrzo. U strahu je iščekivala promjene na sebi , pila je vitamine koje joj je svako jutro davala , mada je pomislila više puta da se iskrade i kupi nešto što bi pomoglo da spriječi trudnoću naročito kad joj priznala da je oplodnja uradjena izmedju nje i Ayhana. Prije nego su krenuli na svadbu u rodni kraj Mira je u pratnji njegove majke uradila nalaze , rezultate nije odmah dobila i nisu joj bili ni potrebni . Sama je bila sigurna da je oplodnja uspjela jer je imala sve simtome koje su navodili na internetu ali ih je spretno skrivala . Put je podnijela iznenadjujuće dobro, sa Ayhanovom majkom i tetkom je uživala sve dok nije ugledala kuću u kojoj je odrasla i oca kako teško korača prema ulaznim vrtima pridržavajući se za ogradu koje pola nije bilo. Proguta suze i ponosno zamoli da zaustave auto, uzela je svoju torbu i žurnim koracima se uputila ocu koji nije imao osmjeh kad ju je ugledao da je izašla iz auta Yilmezovih. Nije ni provjerio da su samo njih tri došle sa vozačem , okrenu je ledja i preko ramena dobacio Miri:"Kako imaš obraza da bez imalo srama staneš ispred mene ?!? Zar sam sve ove godine uzalud pošteno hodao uzdignute glave da bi sad zbog tebe morao da je pognem?! "
Bilo joj je jasno da su nekako doznali sve i od tuge i bola je ispustila torbu , stajala je kao kip dok su joj se suze slivale gledajući oca kako teško korača , majka ju je grlila i stiskala , uzela je njene obraze u svoje ruke i zaplakala zajedno s Mirom nemoćna da kaže i jednu rječ.