Stanie na przedramionach

549 17 4
                                    

Stanie na przedramionach przypomina trochę stanie na rękach, jednak jest łatwiejsze pod względem utrzymania odpowiedniej równowagi. Stoimy na przedramionach z dłońmi skierowanymi wewnętrzną stroną do podłogi. Możemy stać w różnych pozycjach, jednak najczęściej wykonuje się to ćwiczenie w półszpagacie. Wybić można się ze stania, z kolan itd., lecz najlepiej na początku zrobić to z kolan.

Rady:
-Obowiązkowo zrób chociażby krótką rozgrzewkę.
-Rozciągnij nogi tak, jak do szpagatu.
-Rozciągnij również swój kręgosłup, wykonaj jeden lub dwa mostki - to w zupełności powinno wystarczyć.
-Postaraj się robić to na czymś miękkim, materacu lub dywanie.
-Jeśli nadal nie czujesz się bezpiecznie to otocz się ze wszystkich stron poduszkami.
-Na początku możesz spróbować zrobić to przy ścianie, pamiętaj jednak, że jeśli chcesz stać w półszpagacie, musisz znacząco odsunąć się od ściany, aby przyjąć tę pozycję. Jeśli stoisz ze złączonymi nogami to możesz być blisko ściany, jest to nawet wskazane.
-Ręce powinny być ustawione wewnętrzną stroną do podłoża i równolegle lub jedna na drugiej, ułożone w czymś na kształt trójkąta( pamiętaj jednak, aby nie rozstawić ich szerzej niż są twoje barki)
-Przedramię powinno tworzyć kąt prosty w stosunku do barku, czyli być ułożone do niego prostopadle. Tylko dzięki temu możesz utrzymać równowagę.
-Istotne jest jeszcze to, abyś wykonując to ćwiczenie patrzył na swoje ręce.
-Skorzystaj z podanych filmików, być może któryś nich ci się przyda:
~https://m.youtube.com/watch?v=fTVaAFnYPpg
~https://m.youtube.com/watch?v=2yZfyZWGjgY

To wszystko na dziś. :)

GimnastykaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz