Merhaba ve Merak Ettikleriniz

11.2K 215 257
                                    

Merhabalar, gecenin koyusunda bir minik serçe klasiğiyle baş başayım. Merak edenler için medyaya bırakıyorum.

Nasılsınız?

Aslında yazmak istediğim bir çok şey var fakat ben de kısa bir iyiyim ile geçiştireceğim.

Sorularınızdan başlıyorum, -Yeni bölüm?
-Pek muhterem kıymetli okuyucu, maalesef bunu ben de bilmiyorum. Yoğun bir şekilde çalışıyorum ve iç sesimle çatıştığım ve bu çatışmada kaybeden olduğum zamanların hırsımı almak için yazıyorum.
-Yazar değilim, öyle bir amacım yok, öylesine yazıyorum. Belki bir gün biri veya birileriyle aynı satırda buluşuruz diye yazıyorum.

-Yeni bölüm ne zaman hikayeyi unuttum nasıl yazarsın sen?
-????.... sanırım bu soruya yukarıda verdiğim cevap yeterli.

-Neden bu kadar egoist-umursamazsın?
-Hmmm... herhalde sizinle ilgili bir çıkarım yok,insanlar çıkarları doğrultusunda hareket ederler. Yazılan kötü mesaj veya yorumlar menfaatimi gözetmiyor, neden umursayayım?
-Elbette umursadığım bir kaç seviyeli yorum var. Onlarda kendilerini bilirler.

-Madem yazmıyorsun o zaman uza!
- Wattpad'in tapusunu alan arkadaş sana da selamlar...

Vs...

Uzun süredir buradayım bir çok hikayeyi okudum, yorumladım,sevdim,sövdüm,savundum sanırım bu kısım sizi ilgilendirmiyor. İlgilendiren kısmı açıklayayım o zaman, eğlenmek için yazıyorum ve evet eğleniyorum.

Bir kurgu ve bir karakter oluşturdum. Kurguyu ve karakteri bütünleştirip size de sunuyorum bu yüzden yorumlar elbetteki önemli.

Hikayen bu kadar az bölümken neden bu kadar okunma var hile mi yapıyorsun diyen çok bilmiş şahıs, hayır yapmıyorum hikayem yetişkin kurguda ve uzun süre ceza yedi buna rağmen ayakta demek ki birileriyle aynı satırda buluşuvermişiz.

Ters cevaplarım oluyormuş, olabilir. Aynı zaman da tatlı cevaplarımda oluyor, bu biraz da sizinle de ilgili.

Biyografi kısmını biraz ciddiye almanızı öneriyorum.

Hikayemin okuru artış sebepleri kanaatimce; *Gizem/gerilim kategorisinde
-insanlar gizemi seviyor demek ki...
*+18 cinsel ve olumsuz durumlar mevcut
-insanlar bir şeyi yaşamadan önce deneyimlemeye yönelir, bu okuyarak da olsa bir deneyimdir, hayal gücünü zorlar.

Bundan başka bir sebep varsa kalemini güçlü bulduğum bir yazar var.
Hikayelerini daha önce -severek- okumuştum ve ben de hikayeyi yayınlarken ona ithaf ettim bunda bir sakınca görmüyorum.

-Etiket kısmında onun ismi var?
- O etiket ben sadece bir bölüm yayınlayıp yazarı takip ettiğim zamanlardan kalma bir etkinliğe ait, bugün gelen yorumdan sonra aklıma geldi-bizzat gözüme sokuldu daha doğrusu- etiketi kaldırıyorum.
O etiketten ötürü okuyucu kazandığımı düşünmüyorum, yazarın verdiği oydan ötürü okurum arttığını düşünüyorum.

Çoluk çocuğun ne düşündüğü de umrumda mı? Hayır değil, tekrar aynı soruları yanıtlamak istemiyorum.

Başka sorusu ve şikayeti olan tam da buraya yazabilir memnun olurum.

Dengesiz biriyim aynı zamanda dengeliyim de, nefret ettiğimi sevebilir, sevdiğimden nefret edebilirim. Nihayetinde ben de bir insanım sadece bir çoğunuza rağmen farklı açıları gözlüyorum.

Şimdi tatlı rüyalar pek sevgili muhterem okuyucu ve diğerleri...

BEN GÜNAH 334 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin