Tymczasem w drugim lesie.Bursztyn,Kali i Pazur ogromnie zaniepokojeni że Zmierzch i Burza nie wrócili postanowili ich poszukać.
-Co jeśli pożarł ich jakiś potwór?-niepokoił się Pazur.
Bursztyn przewrócił oczami.
-Jeśli wiewiórki zaczną latać!
Kali zaczęła węszyć.
-Czujecie to? Wydaje mi się że skąd znam ten zapach!-krzyknęła.
Bursztyn podniósł głowę.
-Fakt...ten zapach może być tylko jeden,Lisy!
Pazur skinął głową.
-I kilka wilków oraz sępów!-dodał.
-Patrzcie na te ślady! To ślady Zmierzcha i Burzy!-odgadła.
Chodźcie! Idziemy w dobrym kierunku-powiedział Pazur.
Bursztyn poczuł narastający niepokój...jakąś wewnętrzna siła mówiła mówiła mu że nie powinni iść tą tajemniczą ścieżką.
-Nie! Zaczekajcie...-zaczął.
Pazura popatrzył na niego ze zdziwieniem.
-Dlaczego?!
Kali podniosła wzrok.
-Stchórzyłeś? Zmierzch by tak nie zrobił...-powiedziała.
Bursztyn wysunął pazury.
-Nie o to chodzi!To miejsce jest niebezpieczne! Teraz dopiero sobie przypomniałem co mama mówiła mi o przed śmiercią! W tym lesie rządzą lisy,sępy i szalone wilki!-rzekł.
Pazur przystąpiwał z łapy na łapę.
-I co oni robią?-zapytał.
-Co robią? Ach żebyś nie wiedział...próbują zapanować nad całym lasem!Chcą rządzić i rozkazywać wszystkim słabszych od nich!Walczą,kłócą się! To ciemna strona lasu...-powiedział ze smutkiem Bursztyn.
Oczy Kali były pełne przerażenia.Dotychczas pełna wigoru i zapału wilczka,zatrzęsła się ze strachu.Bursztyn podszedł do niej i pocieszającą dotknął jej futro.
-Co ze Zmierzchem?-zapytał cicho Pazur.
-Uratujemy go...nie jest tchórzem da rade-powiedział pocieszająco Bursztyn.
Jak na potwierdzenie jego słów zawył mocny wiatr,cicho grając pocieszająco piosenkę.
C.D.N
Bonus! :D
Wiem że wiele osób zastanawia wygląd bohaterów.
Oto ich umaszczenia!
ps; Miłego czytania! :33
Zmierzch-calutki czarny...jednak jego oczy kryją głębszy sens.Czasem są zielone czasem niebieskie...Jest niskiego wzrostu...długowłosy wilk.
Bursztyn-ciemno-szary o jasnych bursztynowym oczach(taki jak obrazek nad tytułem)
Pazur-pręgowany wilk o zielonych oczach.
Kali-jasno biała wilczyca.
Burza-jasno szara wilczyca.
YOU ARE READING
Wilcza Ściezka
FantasyZmierzch młody Wilk próbuje poradzić sobie po śmierci mamy. Ukrywa się wysoko w górach by przetrwać zimę.Na szczęście szybko nastaje wiosna.Zmierzch postanawia opuścić góry. W lesie spotyka kolejnego wilka imieniem Bursztyn.Szybko jednak zostają prz...