Ráno jsem vstávala v šest. Theovi jsem slíbila, že pojedu s ním, a jeho mámou. Dneska musím zařídit Formuláře a zapsat se do školy. Mamka s taťkou dneska nastoupili do práce. Nasnídala jsem se a šla se přichystat. Našla jsem si skvělý outfit.
Když Theo přijel před můj dům, vzala jsem si kabelku a do ní dala mobil, peněženku a klíče.
,,Dobrý den" řekla jsem Theově mámě, když jsem nasedlala do auta, ,,Ahoj Theo" usmála jsem se i na něj. Úsměv mi oplatil. Ten je tak roztomilý!!
,, Když nás Theova máma vysadila u školy, popřála nám hezký den a já i Theo jsme poděkovali a zároveň vylezli z auta. Usmála jsem se na Stilese a Maliu. Myslím že to byla Malia. Theo jim zamával a já se jen zaposlouchala do okolních tvuků.
,,Proč jsi k němu tak podezíravej?" zeptala se ho Malia.
,,Já si ho pamatuju ze čtvrtý třídy. Chápeš? Tohle není Theo." odpověděl jí Stiles. Dál jsem to nehodlala poslouchat. Theo se mě zeptal, jestli jsem v pořádku a já mu řekla, že jo, a šla jsem do školy. Před první hodinopu jsem šla do ředitelny. Tam mi přiřadili skříňku a na papírku napsaný kód k ní. První hodinu jsem měla Pokročilou Biologii. Biologie byla jeden z předmětů, které mi šly spolu s výtvarkou, angličtinou a tělákem. Sedla jsem si na volné místo za Scottem.
,,Ehm Scotte? Jsi ve správný třídě?" zeptala se ho Kira.
,,PK Biologie." opáčil Scott.
,,A víš co znamená to PK?" zeptala se nejistě Lydia. Doufám že to je Lydia.
,,Nejspíš pokročilá." odpověděl se smíchem Scott.
,,Výtejte na Biologii pro pokročilé. Podíváme se, kdo nespí. Kdo mi řekne, co jsou to plazmidy?" začala učitelka ihned po příchodu do třídy.
,,Molekuly s cirkulární DNA strukturou schopné replikace." řekla Lydie okamžitě.
,,Vyborně Lydie. A který vitamín je absorbován pomocí farietální buněčné produkce glykoproteinu
,,B 12." odpověděla jsem zase já a Lydie se na mě usmála.
,,Správně slečno.."
,,Taleová." odpověděla jsem učitelce.
,,Pane McCall, věděl jste to?" zaměřila se učitelka na Scotta.
,,Ne." odpověděl Scott upřímně.
,,Je to testová otázka. Na jakou školu chcete jít?" otázala se učitelka.
,,Ehm..." přemýšlel Scott nad odpovědí.
,,Neříhejte ehm!" zvýšila hlas učitelka.
,,Promiňte. Nas Davisovu." odpověděl Scott tentokát.
,,Výborně. Nejlepší škola pro biologické a fyzikální vědy. Jste ve správné třídě, pokud tam míříte. Kdo si ještě myslí že je ve správné třídě?" zeptala se učitelka směrem k celé třídě. Moje ruka se zvedla zároveň s rukou někoho jiného. Otočila jsem se tam, kam směřoval pohled učitelky a uviděla Thea. Po nás dvou zvedli ruku i další lidi spolu se Scottem.
ČTEŠ
Dívka s vlčím srdcem (Theo Reaken FF)
FantasíaMůj život byl vlastně docela normální. Když nepočítám ty depky, a záchvaty vzteku ve škole. Všechno to skončilo, když jsem se proměnila. Nebylo to nic příjemného. To vám teda povím. Pak, do toho všeho naši dostali novou práci. Měli jsne se stěhovat...