„Ahoj holky” pozdravil nás táta, když jsme přišli do obýváku. Obejmula jsem ho a pozdravila, pak jsme vyšli schody do patra a vpadli do mého pokoje.
Bylo něco kolem osmé večer. A my jsme s Abi jen tak ležely na posteli. „Jdu si dát sprchu” popadla jsem ručník, který jsem měla přehozený přes dřevěnou židli. Vešla jsem do koupelny, kterou jsem měla spojenou s pokojem. Odlíčila jsem si řasenku z očí a sundala si ze sebe všechno oblečení.
Nechala jsem horké kapky vody dopadat na mé tělo. Přemýšlela jsem nad vším co mě teď čeká.
Vylezla jsem ze sprchy a obmotala kolem sebe ručník, jako obyvkle jsem si nechtěně nechala pyžamo v pokoji, takže jsem docupitala až k dřevěné židli, na které bylo naházené mé pyžamo. Abi na mě koukala s pobaveným výrazem v obličeji, musela jsem vypadat jako tučňák.
V koupelně jsem se převlékla do svého pyžama které se skládalo z šedého volnějšího trička a stejně barevných kraťásků. Přišla jsem do pokoje a hodila po Abi nový čistý ručník aby se mohla jít také vysprchovat.
Asi po 15cti minutách vylezla z koupelny, také jen v ručníku a já jsem se začla okamžitě smát. „Půjčíš mi nějaké oblečení na spaní?” vypadlo z ní a já jsem si přisunula krabici a podala jsem jí podobné věci které jsem měla na sobě a počkala než za mnou znovu příjde.
***
Povídaly jsme si dost dlouho, protože hodiny na mém menším nočním stolku, ukazovali 23:07. Podívala jsem se na Abi které se pomalu ale jistě klížili oči. Lehla jsem si vedle ní a zhasla lampičku, ještě jsme si popřály dobrou noc a po pár minutách jsme se obě propadly do říše snů.
***
Ráno jsem se probudila jako první, čemuž jsem se celkem divila. Abi vedle mě zatím v klidu oddechovala, rozhodla jsem se jí ještě chvíli nechat a přinést snídani do postele a potom si jít zaběhat.
Seběhla jsem schody do obýváku a prošla přes něj až do kuchyně. V celém domě bylo ještě ticho, taky kdo by se divil když bylo něco kolem 7:30 ráno a navíc byla neděle. Nasypala jsem do misek cereálie a do skleniček nalila mléko a džus, všechno jsem to poskládala na tác a pomalu odešla zpátky do pokoje kde stále spala má nejlepší kamarádka.
Jídlo jsem položila na stůl a přešla jsem k Abi abych jí vzbudila. Netrvalo dlouho a po chvíli mého mluvení otevřela oči „Co to tady brbláš?” zeptala se mě svým ospalým hlasem.
„Přinesla jsem ti snídani ty lenochu” obě jsme se potichu zasmály a já přemístila tác s naší snídaní k nám do postele.
Za pár minut jsme to měly obě snědené a vypité. Abi ještě nevěděla kolik je hodin ani co na ní chystám. „Kolik je vlastně hodin?” zeptala se a znovu padla do postele.
„Asi osm ráno” v tu chvíli na mě vytřeštila svá zelená očka a spražila mě pohledem. „Jdeme běhat pojď ty šneku” zasmála jsem se, když se znovu zachumlala do deky v mé posteli.
„Já nikam nejdu, vždyť je neděle a teprve osm ráno” ještě víc se zachumlala do deky a já jsem propukla v nekonečný smích, po chvíli se ke mně Abi přidala.
„Co tady děláte?” řekne pobaveným tónem můj bráška. Obě jsme se zvedly z postele a já jí hezky ustala.
„Jdeme běhat” odvětíme mu sborově a znovu se zasmějeme. Cam na nás koukal jako na zjevení, bylo mi jasné že má pojem o čase i o tom co je dnes za den.
„Vy jste blázni” zasmál se a povalil se na mou už ustlanou postel.
„Hele vypadni” tentokrát jsme se zasmály obě, protože jsme ho začly vytahovat za nohy pryč z mé postele, byli jsme sice dvě, ale můj bratr se pevně držel druhého konce postele, bylo snad nemožné ho odtrhnout.
Po chvíli jsme to vzdaly a obě jsme se ztratily v koupelně, kde jsme se převlékly do legín a tílka. Abi na sobě měla moje věci ale měly jsme stejnou velikost takže to bylo v pohodě.
Vyšly jsme z koupelny a na mé posteli se stále rozvaloval můj bratr. Jen jsem nad ním protočila očima a spolu s mou nejlepší kamarádkou v zádech jsem se vydala dolů do kuchyně, kde jsem nám natočila do menších lahviček vodu, jednu jsem předala Abi a druhou jsem si nechala.
V předsíni jsme si obuly boty a vyšli ven kde jsme udělaly menší rozcvičku na chodníku.
Po 5ti minutách naší rozcvičky jsme vyběhly směrem k parku.
V parku jsme se svalily na jednu z prázdných laviček a obě jsme se napily ze své lahvičky.
Po asi dvou minutách odpočinku jsme oběhly park a běžely zpět domů. Dohromady to mohly být přibližně 4 kilometry.
Otevřely jsme dveře ve kterých stál můj bratr a podal nám menší ručníčky na usušení obličeje. Nevím proč to udělal ale bylo to poprvé. Slušně jsme mu poděkovaly a ručníčky si nechaly obě za krkem a přes obývací pokoj jsme vyběhly po schodech a zapadly přímo do mého pokoje. Jedna po druhé jsme si daly osvěžujíci sprchu.
Když z koupelny vyšla Abi, vzala jsem svůj notebook a pustila na něm film.
Film skončil a bylo něco kolem dvanácté hodiny. Mamka nás svolala k obědu u kterého nám oznámila že si pro Abi rodiče přijedou až k večeru.
***
„Nepůjdeme do kina?” zeptala jsem se s nadějí v hlase a s jiskřičkama v očích.
„No jasně” vypískla nadšením a já s ní. „A co dávají?” podívala se na mě Abi a já se jen usmála.
„Romanťák” uchechtla jsem se a Abi se rozzářila.
„Dobře, v kolik vyrazíme?” bylo vidět že se těší, stejně jako já.
„Kolem čtvrté” odpověděla jsem s radostí a Abi se na mě trošku smutně podívala.
„Ale já tady nemám žádné oblečení” samozřejmě to bych nebyla já kdybych něco takového už dávno nezařídila, takže jsem po ní hodila decentní bílé šaty nad kolena a já jsem si vzala podobné akorát v černých barvách. Byly jsme jako Black and White.
Oblékly jsme se do šatů a udělaly si lehký
make-up.Další díl je tady.
Omlouvám se za případné chyby v textu.
Doufám že vám nevadí že jsou delší.
Názory pište do komentářů ;).-Tokyro-