-10-

9 1 0
                                    

...vydala k mé nejlepší kamarádce.

Když jsem došla k Abiinemu domu, domovní dveře byli otevřené, tak jsem vešla dovnitř a šla k Abi do pokoje. „Ahoj Abi" pozdravila jsem mou kamarádku která seděla na posteli s notbookem.

„Čauky, jak ses sem dostala?" zasmála se.

„Dveře byli otevřené" mykla jsem rameny a lehla si Abi do klína. „Asi za deset minut máme jít k nám a na oběd přijede Chris" rozzářila jsem se jako sluníčko.

„Ten tvůj bratranec?" usmála se od ucha k uchu.

„Anoo" strašně moc jsem se na něj těšila.

Chvíli jsme si s Abi povídali a pak už přišel čas kdy máme jít k nám, takže jsme se s Abi zvedly, řekly jsme jejím rodičům, že už jdeme a zachvili jsme už byli u nás.

Pořád jsem myslela na to, jakého kamaráda sem chce Cam vzít, najednou se ale ozval zvonek a já doslovna vylítla směrem ke dveřím. Otevřela jsem a stal tam Chris v celé své parádě, skočila jsem mu kolem krku.

„Ahoj princezno" takhle mi vždy říkal, když k nám přijel.

„Ahoj" byla jsem strašně ráda, že ho zase vidím, nechápu jak jsem si na něj mohla vzpomenout teprve teď. „Chyběl jsi mi" řekla jsem a z mého hlas byl slyšet pláč, brečela jsem štěstím.

„Beruško nebreč" odtáhl se kousek odemne, usmál se a znovu si mě přitáhl do objetí. Měla jsem s ním hodně dobrý vztah.

„To jsou slzy štěstí" ujistila jsem ho a cítila jsem jak se mi usmál do vlasů.

Po chvíli jsem se od něj odtáhla, utřela jsem si slzy a společně jsme šli zpět do kuchyně. Chris všechny slušně pozdravil a pak se poplácal s mým bratrem po zádech.

Mamka dala na stůl oběd a všichni jsme se do toho pustili.

**Po obědě**

„Chrisi?" zavolala jsem za sebe, protože šel zamnou ke mně do pokoje.

„Copak?"

„Budeš tady spát?" otočila jsem se na něj s psím pohledem.

„Pokud chceš" usmál se a já kývla.

Došli jsme ke mně do pokoje, já jsem zavřela dveře a šla jsem si ke stolu pro notebook. „Budeme koukat na film?" koukl na mě zvědavě Chris, který seděl u mě na posteli.

„Přesně tak" a přesně teď jsem si vzpomněla, že zítra má přijít ten Camův kamarád „Chrisi počkej tady chvilku a kdyžtak vyber nějaký film, jen si skočím něco vyřídit" mrkla jsem na něj a on chápavě přikývl a vzal si odemne notebook.

Vyšla jsem z pokoje a zamířila přímo k vedlejším dveřím, otevřela jsem a viděla jsem Cama na posteli s počítačem „klepat neumíš?" zeptal se.

„Promiň, hele v kolik asi tak přijede ten tvůj kamarád" přešla jsem rovnou k věci aby na mě Chris nemusel dlouho čekat.

„Někdy odpoledne" řekl s nezájmem a dál se věnoval něčemu na svém počítači. Jen jsem kývla a šla zpět do mého pokoje.

Chris ležel na posteli a u něj ležel můj počítač „tak co? Našel jsi něco?" začla jsem se vyptávat a šla si k němu lehnout. Ležel na boku takže jsem si lehla vedle něj a on pustil film. Prvně jsem nevěděla co to je ale potom se tam objevil nápis "Happy Dead Day 1" a já jsem se na něj podívala s nadzvednutým obočím „to vážně?"

„Ano" usmál se. Po chvíli jsem se dostala do děje toho horroru. Několikrát jsem se lekla, tomu se Chris vždycky zasmál, a už jsem na něm byla úplně nalepená.

Na konci už jsem skoro usínala a to bylo teprve půl čtvrtý.

Zachumlala jsem se Chrisovi do náruče a pomalu usnula.

***

Cítila jsem pohyby matrace vedle sebe, což mě probudilo, otočila jsem se a viděla Chrise jak se zvedá z postele „kolik je hodin?" zeptala jsem se ospalým hlasem.

„Něco po třetí ráno?" řekl takovým tím hlasem, že sám neví. Vykulila jsem na něj svá ospalá očka a on se jen zasmál, byla sice tma ale měsíc mi svítil do pokoje takže jsem ho viděla a on viděl mě.

„A kam jako lezeš?" na mou otázku se jen usmál a zalezl do koupelny.

Jasný Zoro, šel na záchod. Plácla jsem se do čela. Znovu jsem se zachumlala do peřin a pokusila se ještě usnout, po chvíli jsem ucítila jak se prohla matrace a tak jsem se k Chrisovi namáčkla, protože mi byla zima.

„Dobrou princezno" takhle už mi dneska jednou řekl, usmála jsem se nad tím a taky mu popřála dobrou noc.

Další díl/kapitola je tady.
Omlouvám se za případné chyby v textu.
Názory pište do komentářů.

-Tokyro-

V KruhuKde žijí příběhy. Začni objevovat