Probudily mě paprsky, které mi svítily do obličeje. Otočila jsem se, Christian ještě spal. Koukla jsem se na hodiny a zjistila, že je teprve šest ráno, skvělý co budu jako dělat? Spát už se mi nechce a nemůžu nikoho vzbudit protože by mě ten dotyčný asi zabil.
Rozhodla jsem se, že si půjdu zaběhat. Přešla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu. Vzala jsem si na sebe legíny značky GYMSHARK a sportovní podprsenku značky Nike
udělala jsem si drdol a potichu přešla zpátky do svého pokoje, tam jsem si vzala sluneční brýle a vyšla jsem na chodbu.Potichu jsem seběhla schody, došla jsem do kuchyně kde jsem si vzala flašku a naplnila jí vodou. Z kuchyně jsem si to mířila přímo do předsíně, kde jsem si nazula černé puma boty na běhání.
Vyšla jsem z domu a vzhledem k tomu, že jsem to tady ještě neznala rozhodla jsem se zkusit zavolat Abi jestli si nechce jít zaběhat semnou, abych to tady neprozkoumávala sama.
Vzala jsem telefon a vyhledala Abiiné jméno, po třetím pípnutí mi to zvedla:
A - Dobré ranko, copak je?
Z - Dobré, nechtěla by sis semnou jít zaběhat?
A - Jasně ráda, kde jsi?
Z - U vás před barákem.
Zasmála jsem se.A - Dobře tak mi dej pět minut.
Z - Dobře, zatím.
Típla jsem hovor, sedla si na schody před dům ve kterém bydlí Abi a čekala.
Zachvíli jsem uslyšela jak někdo odemyká dveře, tak jsem se zvedla.
„Ahooj Ze” usmála se na mě Abi a objala mě. Na hlavě měla udělaný drdol a na sobě měla černou Nike sportovní podprsenku a černé legíny
doladila to modrýma sportovníma botama.„Ahoj zlato, sluší ti to” ukázala jsem na ni ukazováček a šťouchla jí do ramene.
„Díky, tobě taky” ušklíbla se, pak jsme se rozběhly bůh ví kam.
Po chvíli jsme se dostaly k parku, podívaly jsme se s Abi na sebe a usmály se. Byly jsme rády, že jsme našly nějaké takové místo.
Doběhly jsme k jedné z nejbližších prázdných laviček na kterou jsme si následně sedly. Ten park je obrovský a byli tu asi jen tři lidi, takže tu byl klid. „Začíná se mi to tady líbit” zasnila jsem se a Abi semnou souhlasila.
Po nějaké době jsme se rozhodly, že už poběžíme zpátky, protože park byl minimálně jeden a půl kilometru od našich domů. A běhat okolo, jako v Londýně se nám nechtělo, tak jsme se tedy zvedly a rozeběhly se zpět.
Když jsme doběhly zpátky, tak jsme se rozdělily a odešly každá do svého domu.
Přišla jsem k domovní dveřím a podívala jsem se na hodinky, zjistila jsem, že je čtvrt na osm, už by někdo mohl být vzhůru, ale i přes to jsem potichu otevřela dveře a vešla dovnitř, sundala jsem si boty a řekla jsem si, že bych si mohla dát krátkou sprchu.
V kuchyni ani v obýváku nikdo nebyl, takže asi ještě všichni spali, což mi přišlo divný. Potichu jsem vyšla schody nahoru a prošla chodbu až k mým dveřím do pokoje které jsem následně opatrně otevřela.
Podívala jsem se na svou postel, ale ta byla prázdná, došla jsem ke stolu na který jsem položila telefon, najednou jsem kolem pasu ucítila něčí silné ruce, čehož jsem se dost polekala, otočila jsem se k dotyčnému a jak jsem tušila, byl to Chris „víš jak jsem se lekla?” odtáhla jsem se od něj a udělala jsem na něj uražený obličej, který jsem doladila rukama založeným na hrudníku.
„Promiň princezno” usmál se na mě a znovu si mě k sobě přitáhnul, tentokrát do objetí. Teprve teď jsem si všimla, že má jenom ručník omotaný okolo pasu, pomalu jsem se od něj odtáhla a podívala se na jeho vypracované břicho, musela jsem si zkousnout ret, samozřejmě si toho Chris hned všiml a zasmál se.
„No co? Můžu snad za to, že mám sexy bratrance?” úšklíbla jsem se na něj a došla do koupelny, ve které jsem se následně zamkla. Dala jsem si rychlou, ale osvěžující sprchu, vylezla jsem ven, obmotala kolem sebe ručník a jako obvykle jsem si nevzala žádné oblečení, takže jsem došla ke dveřím, které jsem odemkla a došla až ke skříní v mém pokoji.
Podívala jsem se na Chrise, když jsem hledala něco na sebe, pořád zabalená v ručníku, on už byl oblečený. Všimla jsem si jak se kousnul do rtu „copak Chrisi?” zasmála jsem se.
„Pomůžu ti vybrat oblečení” usmál se a došel ke mně, tomu jsem se jenom uchechtla a odstoupila od skříně. Najednou po mě hodil šedý tanga a podprsenku CK, podívala jsem se na něj tím pohledem "to vážně?" jen kývnul a dál se mi hrabal ve skříni, po chvíli po mě ještě hodil bílý croptop a modré, džínové kraťasy, všechno jsem pobrala a šla do koupelny, kde jsem si to všechno na sebe dala.
Vyšla jsem z koupelny a koukla se na Chrise „tak co?” udělala jsem pózu jako nějaká modelka a zasmála se.
Další díl je tady.
Omlouvám se za případné chyby v textu.
Názory pište do komentářů.-Tokyro-