Vzbudila jsem se na dostatek spánku. Rychle jsem se podívala na hodiny, protože jsem si vzpoměla na Abi. Oddechla jsem si, když jsem zjistila, že teprve bude šest ráno. Ještě jsem se chvíli válela v posteli, ale nakonec jsem se zvedla a šla do koupelny udělat ranni hygienu a obléct si věci na běhání.
Když už jsem byla hotová, šla jsem si dolů naplnit láhev vodou a odešla jsem do předsíně kde jsem si nandala svoje boty. Otevřela jsem dveře a už na mě čekala Abi.
„Čau kočko” zasmála se a já ji objala.
„No ahoj” taky jsem se zasmála a potom už jsme vyrazily do parku. Když jsme doběhly k jedné z laviček, sedly jsme si na ní a povídaly si.
„Hele Ze, nevíš co tady ten Mike dělá?” zeptala se mě se zájmem.
„Přistěhoval se sem” protočila jsem oči.
„Možná to bude v pohodě kluk” namítla Abi a já se na ni podívala.
„Možná jo. A asi je to nějakej dobrej kamarád Camerona, protože jinak si nedokážu vysvětlit, proč je u nás doma už podruhé, od té doby, co jsme ho potkaly v té uličce” "zamyslela jsem se.
„Tak se ho pak zeptáme” usmála se Abi a já souhlasila. Ještě chvíli jsme si povídaly o věcech, které by jsme mohly o prázdninách dělat, když mě najednou napadl ten plán na který jsem včera úplně zapomněla.
„Hele Abi, pojedeme dneska do centra?” zeptala jsem se a Abi se usmála.
„Joo, chci to tady poznat, zatím to není tak zlé” zasmála se a já s ní. Po chvilce jsme se rozhodly běžet zpátky, oběhly jsme park, což bylo dohromady tak jeden nebo dva kilometry. Když jsme dorazily k našim domům, domluvily jsme se, že si ještě zavoláme ohledně našeho výletu a každá vyrazila k sobě domů.
Bylo něco po půl osmé a já vcházela dveřmi do domu. Nikdo nikde, to zase všichni spí? Jako jo, jsou prázdniny, ale i tak.
Došla jsem tedy do svého pokoje a přešla do koupelny kde jsem si dala příjemně osvěžující sprchu. Když jsem vylezla, hodila jsem na sebe šedé kraťasy a tmavě zelený crop top s holými zády. Na hlavě jsem si vytvořila drdol a šla jsem si dolů pro snídani.
Brala jsem si misku z poličky, když se okolo mého pasu omotaly něčí paže, zase, ale tentokrát na nich bylo několik tetování. Rychle jsem se otočila k dané osobě a uviděla Mika. „Co si myslíš, že děláš?” zvedla jsem jedno obočí, ale místo odpovědi jsem dostala polibek, dost vášnivý polibek, nemohla jsem odolat, začla jsem pohybovat rty a Mike se usmál.
Odtáhla jsem se od něj a usmála se, otočila jsem se zpět k mé prázdné misce. „Líbilo se ti to” pošeptal mi do ucha a následně mě políbil na krk, trochu jsem naklonila hlavu nastranu aby měl lepší přístup. Pak ale jako bych se probudila, otočila jsem se a vší silou ho odstrčila, podíval se na mě nechápavým a trochu naštvaným pohled, tomu jsem se jen uchechtla a chtěla se otočit zpět ke své, stále prázdné, misce. To už jsem ale nestihla, protože mě někdo přirazil ke kuchyňské lince, ne někdo, Mike.
Nebránila jsem se, čemuž jsem se sama divila, vysadil mě na linku a stoupnul si mi mezi nohy, začali jsme se tam dost vášnivě líbat. Odtáhli jsme se od sebe kvůli nedostatku kyslíku, jen se na mě nevinně usmál a odešel. Seskočila jsem z linky a pousmála se, no a konečně jsem si mohla udělat svoje lupínky s mlékem, v klidu jsem si je snědla u stolu a potom odešla zpátky do svého pokoje.
Spadla jsem na postel a přehrávala si tu chvilku plnou vášně. Nevím proč, ale zrovna teď jsem Mikovi rty neuvěřitelně moc potřebovala, byl to zvláštní pocit.
Zavolala jsem Abi, aby zamnou přišla. Potřebuju si s někým popovídat.
Další kapitola je tu, tentokrát o něco kratší.
Omlouvám se za případné chyby v textu.
Názory pište do komentářů.-Tokyro-