Η γνωριμία

537 39 26
                                    

Τολμάει να ζητήσει και τα ρέστα από πάνω ; Ε όχι αυτό πάει πολύ . Δεν είχε δικαίωμα να έρθει καν στο σπίτι μου . Έχει απίστευτο θράσος!! Με ρώτησε εμένα πως ένιωσα ;

-Στέλιο , φύγε από μπροστά μου . Δεν έχουμε τίποτα να πούμε εμείς οι δυο . Τελειώσαμε ...

- Γιατί ;

- Δεν πιστεύεις , πως θα κάτσω να μεγαλώσουμε το παιδί που έκανες , ενώ με είχες ζητήσει σε γάμο . Άσε με ήσυχη .

Με κοιτάζει για ένα λεπτό ξαφνιασμένος . Δεν περίμενε πως θα ξυπνούσα μόνη μου μάλλον και θα το μάθαινα .. Που να ήξερε τις αποφάσεις μου ...

- Νομίζεις , έτσι εύκολα θα έφευγες ; Για ποιο παιδί λες ;

- Μην παριστάνεις τον ανήξερο .. Είδα το αληθινό σου πρόσωπο ...

- Τίποτα δεν έχεις δει..

Κλείνει νευριασμένα την πόρτα . Αα , δεν θα τα πάμε καλά με αυτόν εδώ ... Πρέπει να πάρει ένα καλό μάθημα και να μάθει να φέρεται .. Όλη η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη . Αυτό ενισχύει την πεποίθηση μου , καλύτερα ένα παιδι χωρίς πατέρα παρά με έναν τέτοιον άνθρωπο . Λυπάμαι το παιδάκι που θα γεννηθεί και θα έχειν να αντιμετωπίσει αυτόν για μπαμπά . Δεν σκέφτεται καν το έμβρυο και έρχεται σε μένα χωρίς καμία ενοχή . Ήθελα να ήξερα για ποιο λόγο να είναι τόσο άδικη η ζωή μερικές φορές .. Μάλλον δεν θα μάθω ποτέ .

Σε λίγο ετοιμάζομαι για να πάω στο σούπερ μάρκετ , καθώς έχω λίγο ελεύθερο χρόνο . Τόσες μέρες δεν είχα προλάβει και το ψυγείο είναι άδειο . Βγαίνω από την πολυκατοικία ενώ πηγαίνω προς το σουπερ μάρκετ. Σε ένα στενάκι βλέπω τον άνθρωπο , που έρχεται συνέχεια μπροστά μου τις τελευταίες μέρες . Ναι , πρέπει να τον είδα και έχθες μεθυσμένη αλλά δεν θυμάμαι τι του είπα . Ασυναίσθητα πλησιάζω προς το μέρος του . Ίσως είναι ευκαιρία να ζητήσω συγνώμη . Δεν νομίζω πως του μίλησα σωστά , καθώς με το ποτό είχα χάσει τα λογικά μου . Εδώ το βράδυ ξύπνησα νομίζοντας πως ήταν κάποιος στο διαμέρισμα .

- Γεια σου . Τι κάνεις ;

Με παρατηρεί προσεκτικά . Μάλλον θα προσπαθεί να δει αν είμαι σήμερα καλά .. Λογικό ... Να πέταξα και καμιά ανοησία πάνω στη μέθη μου... Που να με πάρει στα σοβαρά τώρα .

- Εγώ καλά είμαι .. Εσύ ;Είσαι εντάξει ;

Δεν θα έλεγα πως είμαι εντάξει , αν ρωτάει στο ψυχολογικό τομέα . Σε θέμα υγείας μπορώ να πω είμαι καλά . Τι μπορώ να πρωτό εξηγήσω σε μια τόσο πολύπλοκη ερώτηση ;

       Για κάποιο λόγο ..Where stories live. Discover now