Αλήθειες

294 16 4
                                    

Είμαι πάρα πολύ τρομαγμένη και αιφνιδιασμένη . Δεν κατάλαβα πως μπόρεσε να με σώσει . Ευτυχώς συνέρχεται γρήγορα και μου απαντάει πως είναι .

- Καλά είμαι Δανάη . Πάμε τώρα σπίτι σου να δούμε μια ταινία να ξεχαστούμε ; Επίσης να ξέρεις δεν μου χρωστάς τίποτα , δεν έκανα κάτι που δεν ήθελα .

Ξεκινάμε για το σπίτι . Η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα . Βέβαια έχει δίκιο.. Πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο . Γιατί να συμβαίνουν τόσα τελευταία ; Σε πέντε λεπτά είμαστε σπίτι μου καθώς βρισκόμασταν ήδη κόντα . Εγώ είμαι ακόμα λίγο σε κατάσταση σοκ.

Μόλις μπαίνουμε μέσα του δίνω όσο πιο μεγάλη αγκαλιά μπορώ . Εκείνη τη στιγμή κοιταζόμαστε μέσα στα μάτια . Πόσο μου αρέσουν τα χαρακτηριστικά του και ειδικά τα μάτια του . Μου αγγίζει το πρόσωπο τρυφερά και συγκινούμαι από την κίνηση του . Πιάνει τα μαγουλά μου ενώ παρατηρώ έκπληκτη πως ήταν υγρά . Φαίνεται από την ένταση δεν άντεξαν ούτε τα μάτια μου , με αποτέλεσμα να δακρύσουν . Βέβαια υπάρχει πιθανότητα να είναι από τη συγκίνηση με την κίνηση του και το γεγονός που με έσωσε πριν λίγο . Είμαι τόσο μπερδεμένη με όσα έχουν γίνει .

Με πλησιάζει κι άλλο ενώ ενώνει τα χείλη μας . Η αίσθηση που μου δημιουργεί είναι πρωτόγνωρη . Νιώθω κάτι σαν ηλεκτρισμό να περνάει όλο μου το σώμα . Ποτέ δεν είχα αισθανθεί έτσι άλλοτε. Τόσο καιρό από τον φόβο μιας ακόμας ερωτικής απογοήτευσης , δεν άφηνα τον εαυτό μου να διανόηθει μια τέτοια σχέση ή να αποκτήσω αισθήματα για κάποιον . Γνώριζα πως ο Άγγελος είναι ωραίος από την πρώτη στιγμή , αλλά δεν μου επέτρεπα να δω κάτι άλλο πέρα από αυτό .

Ανταποδίδω με όλο μου το πάθος το φιλί που γίνεται όλο και πιο έντονο, ενώ ξεχνάω όσα έχουν συμβεί τελευταία . Με πλημμυρίζουν χίλια δυο συναισθήματα , ανακούφισης , ευτυχίας , πόθου, λαχτάρας . Σύντομα δυστυχώς ακούγεται το κινητό μου . Είμαι τελείως απρόθυμη να τον αφήσω , όμως μπορεί να είναι κάτι σοβαρό . Απομακρύνω σιγά σιγά το στόμα μου από το δικό του προσπαθόντας να χορτάσω τα χείλη του , πράγμα που δεν είναι εφικτό. Θα ήθελα ώρες ολόκληρες . Μου χαμογελάει ενώ μου δείχνει πως συμφωνεί να δω ποιος είναι . Εγώ είμαι κάπως ζαλισμένη από όλη αυτήν την ένταση .

Όταν βλέπω το όνομα του με πιάνουν τα νεύρα μου . Είναι ο πρώην μου , φαίνεται με θυμήθηκε τώρα που με είδε με τον Άγγελο . Σιγά μην το σηκώσω .

- Σιγά μην το σηκώσω . Άδικα χάσαμε τον χρόνο μας .

- Όπως θες . Εσύ ξέρεις . Δανάη μου πρέπει να μιλήσουμε πάντως . Έχουμε να συζητήσουμε κάποια πράγματα .

       Για κάποιο λόγο ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora