Το κενό

299 17 19
                                    

Παρατηρώ την Σοφία προσπαθώντας να θυμηθώ για ποιον Άγγελο μιλάει . Τι παιχνίδια παίζει η μνήμη μου ; Πάντως πρέπει να σχετίζεται με τον άγνωστο πίνακα που βρήκα στο δωμάτιο μου .

- Δανάη , πλάκα μου κάνεις ; Δεν θυμάσαι τίποτα για τον Άγγελο ; Ξέχασες αυτά που μου έλεγες εσυ η ίδια ; Δεν γίνεται αυτό .

- Σοβαρά μιλάω . Έχω κάποια κενά μνήμης . Για αυτό σε κάλεσα . Τι σου είχα πει για αυτόν τον Άγγελο ;

- Γνωριστήκατε επειδή σε έσωσε . Παρατήρησες διάφορα μεταφυσικά φαινόμενα και προσπαθούσες να ανακαλύψεις τι ήταν .

Παρακαλώ; Πότε έγιναν όλα αυτά ; Εγω γιατί δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα ; Μου έσωσε την ζωή .. Πρόλαβα τουλάχιστον να του πω ευχαριστώ ; Πρέπει πάντως να τον βρω . Εκείνος θα μου λύσει όλες τις απορίες . Είμαι σίγουρη πως κρύβεται πίσω από τα κενά της μνήμης μου . Θα κάνω τα πάντα ώστε να δω τι συνέβη .

Έτσι από την συζήτηση μου με την Σοφία , βάζω μοναδικό σκοπό της ζωής μου την εύρεση του ανεξήγητου Άγγελου . Περνάνε οι μέρες αναζητώντας λύση . Μέχρι που πέρασε πάνω από ένας μήνας χωρίς αποτέλεσμα . Έψαξα ακόμα και όλα τα καταστήματα της πόλης για να δω από που αγόρασε τον πίνακα . Ήλπιζα μήπως μάθαινα έτσι κανένα στοιχείο παραπάνω . Όμως πουθενά δεν βρήκα τον συγκεκριμένο πίνακα . Έφτασα να αναζητήσω και σε άλλες πόλεις . Το αποτέλεσμα μηδέν .

Είναι πρωί τώρα και ετοιμάζομαι να πάω στην δουλειά . Τελευταία μου έχει κοπεί η όρεξη ακόμα και για το κατάστημα . Πηγαίνω με το ζόρι κάθε μέρα . Η μόνη ελπίδα μου είναι μήπως τον ξαναδώ στο μαγαζί . Μου είπε η Σοφία πως είχε έρθει κάποια στιγμή παλιά . Μπορεί να μην θυμάμαι αλλά το ένστικτο μου δείχνει πως ήταν πολύ σημαντικός για μένα .

Η αλήθεια είναι επεξεργάζομαι ένα κόλπο στο μυαλό μου . Αν βάλω σε κίνδυνο την ζωή μου ώστε να εμφανιστεί πάλι ; Αν όντως είχε έρθει για να με σώσει , θα ξανά επιστρέψει σε μια τέτοια περίπτωση . Το θέμα είναι πως έχω μεγάλους ενδοιασμούς . Χρείάζεται λεπτούς χειρισμούς για να μην υπάρχει στην πραγματικότητα κίνδυνος .

Φτάνω στο κατάστημα . Με παρατηρεί η Σοφία προσεκτικά . Το τελευταίο διάστημα όλο προσπαθεί να με πείσει να ξεχάσω τον Άγγελο . Πιστεύει ότι είναι μάταιο να περιμένω πως θα τον βρω .

- Γεια σου Δανάη . Τι έγινε ; Πως είσαι σήμερα ;

- Γεια και σε σένα . Καλά είμαι . Να ρωτήσω ; Μήπως τον είδες σήμερα μέχρι να έρθω ; Πέρασε από εδώ ;

- Αμάν βρε εσυ . Ξεκόλλα επιτέλους . Κάθε μέρα την ίδια ερώτηση . Πόσο καιρό θα περιμένεις ; Είναι σαν να κυνηγάς ένα φάντασμα . Ώρες ώρες σκέφτομαι πως κακώς σε ενθάρρυνα να τον γνωρίσεις παραπάνω και να ξεχάσεις την ιδέα του παιδιού . Που να φανταστώ πως θα είσαι χειρότερα αυτή την φορά ;

Αναστενάζω . Δεν με ενθουσιάζει καθόλου η ιδέα ενός παιδιού πλέον . Τι να το κάνω αν δεν βρω τον κατάλληλο άντρα ; Άλλαξα μετά από όλα αυτά άποψη για το θέμα . Ο μοναδικός μου στόχος είναι να μάθω τι απέγινε ο άνθρωπος αυτός . Αν και περιορισμένη η μνήμη μου , κάποια συναισθήματα δεν ξεχνιούνται . Ακόμα θυμάμαι το πρωί που ξύπνησα ευτυχισμένη και ερωτευμένη ενώ έψαχνα να δω τον υπαίτιο . Την μέρα που δεν βρήκα κανέναν δίπλα μου .

- Δεν με καταλαβαίνεις .

Πάω να εξυπηρετήσω έναν πελάτη όμως δεν νιώθω τα πόδια μου . Χάνω τις αισθήσεις μου .

.......................

Ξυπνάω σε ένα ψυχρό δωμάτιο του νοσοκομείου . Α ναι , λιποθύμησα στο κατάστημα . Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου . Αισθάνομαι καλύτερα τώρα . Λίγο πονοκέφαλο έχω . Τι με έπιασε και έπεσα κάτω ; Παρατηρώ την Σοφία δίπλα μου ανήσυχη .

- Είσαι καλά Δανάη μου ; Τρόμαξα ! Παραλίγο να χτυπούσες πολύ δύνατα . Και πάλι χτύπησες λίγο το κεφάλι σου σε μια καρέκλα . Σου έκαναν γενική εξέταση αίματος . Περιμένουμε τα αποτελέσματα τώρα .

- Μην ανησυχείς είμαι καλύτερα .Σε ευχαριστώ για όλα .

Συνειδητοποιώ απογοητευμένη πως κινδύνευσα αλλά δεν εμφανίστηκε . Μάλλον έχει δίκιο η Σοφιά . Δεν θα τον ξαναδώ ποτέ . Φαίνεται με παράτησε ή με βαρέθηκε . Γιατί όμως ;

- Ξέρεις κάτι στεναχωρήθηκα . Σου μίλησα λίγο απότομα . Απλά δεν θέλω να σε βλέπω έτσι . Δεν σου αξίζει . Το μυαλό σου έχει κολλήσει εκεί , πρέπει να το ξεπεράσεις .

Το καταλαβαίνω και έχει δίκιο . Είναι ώρα να ξεχάσω . Ας μην μάθω ποτέ τι έγινε σε αυτό το κενό που έχω . Ίσως είναι καλύτερα έτσι . Να σβήσω τη λέξη Άγγελος από το λεξικό μου . Το πιθανότερο να ήταν κάτι ανούσιο .

Ζητάω από τη Σοφία να με αφήσει να κοιμηθώ λίγο . Βγαίνει έξω και κλείνω τα μάτια μου . Είμαι έτοιμη να με πάρει ο ύπνος όταν αισθάνομαι μια παρουσία δίπλα μου . Δεν έχω την δύναμη να ανοίξω τα μάτια μου . Χρειάζομαι ξεκούραση . Νιώθω ένα απαλό άγγιγμα στα μαλλιά . Ιδέα μου θα είναι . Ηρεμώ και επιτέλους κοιμάμαι .

Ακούω ήχους οπότε ξυπνάω . Έχει έρθει ένας γιατρός στο δωμάτιο . Με ρωτάει .

- Πως είστε ; Αισθάνεστε καλά ;

- Ναι , σας ευχαριστώ πολύ . Να ρωτήσω κάτι ; Ήρθε κανείς πριν στο δωμάτιο αυτό να με δει ;

- Μια φίλη σας μπήκε στο δωμάτιο . Μάλλον για αυτήν ια ρωτάτε . Ήρθαμε να σας πούμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων .

Άρα το ελαφρύ άγγιγμα θα ήταν μάλλον όνειρο ή φαντασία μου . Δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω και δεν έχει σημασία . Δείχνω κάποια στιγμή ενδιαφέρον και για τις εξετάσεις μου . Ρωτάω τι έχω .

- Συγχαρητήρια , είστε έγκυος ! Θα γίνετε μητέρα .

       Για κάποιο λόγο ..Onde histórias criam vida. Descubra agora