Για κάποιο λόγο

360 21 11
                                    

Δεν μπορώ να πιστέψω όλα όσα ακούω . Νομίζω πως ζω σε έναν εφιάλτη και κάποια στιγμή θα ξυπνήσω χωρίς να έχει συμβεί τίποτα .. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι αλήθεια αυτό που ζω . Σωστά ;

- Άγγελε , τι είναι αυτά που λες . Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα .. Σε παρακαλώ.

Με παρακολουθεί λυπημένος . Τα μάτια μου βουρκώνουν ενώ δεν θέλω να μιλήσω για να μην το καταλάβει . Ζω σε μια παράνοια . Πάνω που ήθελα να μάθω περισσότερα για τον Άγγελο , έμαθα για τους γονείς μου . Νιώθω μια ζαλάδα , δεν θα αντέξω πολύ όρθια .

- Δανάη , πρέπει να με εμπιστευτείς . Το μόνο που θέλω είναι το καλό σου .

- Γιατί να το κάνω αυτό ; Γιατί ήρθες στην ζωή μου έτσι ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια ; Τι ζητάς από μένα ; Δεν γίνεται να εμφανίστηκες τυχαία .

Παρατηρεί τα μάτια μου λες και θα τα αποκρυπτογραφήσει και θα δει όλες μου τις σκέψεις . Ανατριχιάζω μόνο στην ιδέα . Το κεφάλι μου κοντεύει να εκραγεί χωρίς να είναι σε θέση να βάλει τον ειρμό της σκέψης μου σε μια σειρά .

- Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο στην ζωή μας . Μην με ρωτάς όμως επειδή αυτόν τον λόγο ούτε εγώ τον γνώριζω καλά . Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν έχω αισθανθεί ποτέ έτσι όπως ένιωσα διαβάζοντας το γράμμα σου . Έκανα ώρες να συνέλθω και να έρθω να σε βρω . Η αιτία που ήρθα είναι επειδή σε θέλω χαρούμενη και πίστεψα πως με θες δίπλα σου για να βάλεις αυτό το γράμμα . Προτεραιότητα για μένα είναι η ευτυχία σου , σου αρκεί για να τα ξεχάσεις όλα και να με αφήσεις να είμαι στην ζωή σου ; Θα ήθελα να γινόμουν για μια στιγμή Θεός να γύριζα τον χρόνο πίσω , να μην γινόταν τίποτα από αυτά . Το μόνο που δεν θα άλλαζα την γνωριμία μας . Απλά θα προσπαθούσα να γίνει πιο γρήγορα .

Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα !! Είμαι απόλυτα μπερδεμένη με όσα συμβαίνουν . Το μόνο που θέλω είναι να πάω σπίτι μου . Πρέπει κι όλας να πω στον Μάριο πως κάτι προέκυψε και δεν θα μπορέσουμε να μιλήσουμε σήμερα .

- Άγγελε δεν ξέρω τίποτα . Θα πάω σπίτι μου να ξεκουραστώ αφού ενημερώσω κάποιον που περίμενε να μιλήσουμε . Σήμερα είμαι τόσο μπερδεμένη που δεν μπορώ καν να φωνάξω με όλα όσα έμαθα .

- Πήγαινε ενημέρωσε αλλά άσε με τουλάχιστον να σε πάω εγώ σπίτι . Είσαι σε κατάσταση σοκ όποτε χρειάζεσαι κάποιον δίπλα σου .

Σκουπίζω τα μάτια μου , παίρνω μεγάλες ανάσες και πάω να ενημερώσω τον Μάριο . Στον Άγγελο δεν έχω την δύναμη να απαντήσω κάτι . Πηγαίνω και με βλέπει με απορία .

       Για κάποιο λόγο ..Where stories live. Discover now