Τέλος

615 24 12
                                    

     Οι μέρες περνάνε από τότε που εμφανίστηκε ο Άγγελος . Εγω ακόμα είμαι διστακτική λιγάκι . Προσπαθώ να τον γνωρίσω και να συνηθίσω σε όσα  περίεργα αναφέρει . Ακόμα με εκπλήσσει . Μου είπε πως πλέον δεν πρόκειται να με αφήσει . Δεν τον κρατάει τίποτα μακρυά μου αναφέρει .

      Κάποιες στιγμές πραγματικά νιώθω μεγάλο , ανεξήγητο δέσιμο μαζί του . Και λέω ορισμένες φορές , γιατί δεν έχει επανέλθει ακόμα η μνήμη μου . Καταλαβαίνω πως τον στεναχωρεί αυτό το κομμάτι, όμως δεν το δείχνει. 

       Σήμερα θα πάω στον γυναικολόγο και θα έρθει μαζί μου . Δεν μπορούσα να του αρνηθώ . Δείχνει πραγματική αγάπη στο μωράκι , σαν να το ζητούσε εκεινος καιρό . Έχω ετοιμαστεί . Με περιμένει έξω . Πηγαίνω προς το μέρος του . Χαμογελάω .

      - Είσαι έτοιμος μπαμπά να δεις το παιδι σου ;

      - Πιο έτοιμος από ποτέ . Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο . Δεν μπορώ να το πιστέψω .

      - Χαίρομαι για αυτό .

      - Θα κάνω τα πάντα να είσαι ευτυχισμένη .Για όλη σου την ζωή . Στο χρωστάω . Για όση χαρά μου δίνεις τώρα .

      Κοκκινίζω . Χαίρομαι που τον έχω δίπλα μου . Μου δίνει θάρρος , δύναμη και κουράγιο  . Τον χρειάζομαι . Επίσης ξέρω πως θα γίνει ο καλύτερος πατέρας . Φτάνουμε στον γιατρό . Μου βάζει τον υπέρηχο και τον ήχο της καρδιάς . Ο Άγγελος μου κρατάει το χέρι ενώ συγκινείται οπώς και εγώ . Είναι απίστευτο συναισθήμα . Βουρκώνω .

       - Άγγελε , χαίρομαι πραγματικά που είσαι εδώ .

      Τελειώνουμε την διαδικασία και πάμε σπίτι πάλι . Δεν θέλει να κουράζομαι ιδιαίτερα με την εγκυμοσύνη . Μου φτιάχνει φαγητό . Στην αρχή δεν ήξερε ούτε το αλάτι τι είναι . Όπα αυτό είναι σαν να έχω ανάμνηση . Του μιλάω .

       - Ξέρεις κάτι; Έχω αναμνήσεις από σένα . Μου φαίνεται σε αγάπησα πολυ ... Για δυο φορές ... Και τώρα  είναι σαν να σε γνώρισα δεύτερη φορά που  δεν σε θυμόμουν  . Με έκανες να σε νιώθω δικό μου άνθρωπο . Το μόνο που λείπει από την ευτυχία μου , είναι οι γονείς μου . Τουλάχιστον έχω εσένα .

        - Θα θυμηθείς ,μην ανησυχείς .   Από την αγάπη σου  επιστρέφουν οι αναμνήσεις .  Όσο για τους γονείς σου , θα είναι περήφανοι και χαρούμενοι για σένα . Να το ξέρεις .

      Χαμογελάω και για πρώτη φορά μετά την απώλεια μνήμης , ενώνω τα χείλη μας . Τόσο καιρό δεν ήμουν έτοιμη για κάτι τέτοιο και έκανε υπομονή  . Η αίσθηση είναι μοναδική . Χάνομαι στις αισθήσεις μου ,όταν συμβαίνει κάτι περίεργο . Το μυαλό μου γεμίζει με αναμνήσεις με τον Άγγελο . Το φιλί μας είναι σαν να με ξύπνησε.  Τα θυμάμαι όλα , με κάθε λεπτομέρεια ...

       Για κάποιο λόγο ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora