Άγγελε , ποιος είσαι ;

436 30 10
                                    

       Έχω τρομερή περιέργεια να δω τι με ήθελε ο Άγγελος . Πραγματικά δεν ξέρω τι να υποθέσω . Κανονίσαμε μόλις τελειώσω από την δουλειά να συναντηθούμε . Αυτό ότι κατέληξα σε δεύτερο ραντεβού χωρίς να το καταλάβω , πως να το εξηγήσω ;

       Ευτυχώς πέρασε επιτέλους η ώρα και έφτασε η στιγμή που θα βρεθούμε . Αυτή τη φορά πρέπει να είμαι πιο έτοιμη να απαντήσω . Πέρασε το άγχος που είχα την πρώτη φορά μέχρι να του εξηγήσω για το παιδί . Ευτυχώς κι όλας γιατί ήμουν σε δύσκολη θέση . Φρεσκάρω λίγο το βάψιμο μου , αλλά μετά σκέφτομαι ποιος ο λόγος ;Δεν θέλω σχέση σωστά ; Αλήθεια , λέτε να άλλαξε γνώμη για το παιδί ; Να το σκέφτηκε δεύτερη φορά ; Μπορεί να του άρεσε όπως περάσαμε και να μετάνιωσε . Περάσαμε πολύ όμορφα θεωρώ .

      Όταν είμαι έτοιμη και βγαίνω έξω στη πολυκατοικία , τον βλέπω να με περιμένει . Φαίνεται χαρούμενος . Αυτό με ανακουφίζει και έτσι του ρίχνω ένα χαμόγελο . Εντάξει όλα θα πάνε καλά , το νιώθω .

      - Άγγελε τι κάνεις ; Τρόμαξα λίγο μήπως έγινε κάτι . Όλα καλά ;

      - Ναι , παραπάνω από καλά , δεν χρειαζόταν να ανησυχείς . Έχω να σου πω κάτι σοβαρό αλλά είναι ευχάριστο .

       Ουαου . Πάλι καλά . Αρχίζουμε να περπατάμε τυχαία σε στενάκια . Για να δούμε τι συνέβη . Προσπαθώ να του κάνω πλάκα για να μου πει .

       - Μην μου πεις . Άσε με να μαντέψω .. Κέρδισες το λαχείο και είπες να το μοιραστείς με κάποιο το ποσό , καθώς είναι τεράστιο το ποσό .

     Γελάει . Έχει πολύ ωραίο πρόσωπο και το γέλιο το όμορφαίνει περισσότερο . Μα τι παρατηρώ και εγώ ; Αλλά να μου πεις ποια γυναίκα  δεν θα το πρόσεχε .

      -  Ναι , κέρδισα στο τυχερό παιχνίδι που δεν έπαιξα . Βάζω στοίχημα ότι δεν πρόκειται να το βρεις μόνη σου .

       Κάνω πως σκέφτομαι ενώ βάζω το δάχτυλο μου στο στόμα για να φαίνομαι πιο πειστική .

      - Δώσε μου μια δεύτερη ευκαιρία τότε .  Κέρδισες δωρεάν δυο θέσεις σε κέντρο και σκέφτηκες εμένα για παρέα . Άντε έλα πες μου , έχεις δίκιο , δεν πρόκειται να το βρω .

      - Σου βρήκα δουλειά σε σχολείο που μου είχες πει ότι τελείωσες παιδαγωγικό . Μίλησα , από εδώ και πέρα μπορείς να εργάζεσαι εκεί .

       Τι έκανε λέει ; Πως το έκανε αυτό ; Έψαχνα τόσο καιρό και μου έλεγαν πως δεν υπάρχουν θέσεις . Έχει καλέ γνωστό στο υπουργείο παιδείας ; Πώς τα κατάφερε ;

       Για κάποιο λόγο ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora