Ειλικρίνεια

271 16 9
                                    

      Καλώ συνέχεια τον Άγγελο αλλά δεν απαντάει . Τι έγινε τώρα ; Γιατί πάλι ; Πηγαίνω τελικά στο σπίτι της Σοφίας χωρίς να έχω μια απάντηση του . Η αλήθεια είναι σκέφτομαι σοβαρά να της τα πω όλα . Έχω την ανάγκη να τα μοιραστώ με κάποιον όλα αυτά . Να βεβαιωθώ πως όλα αυτά έχουν γίνει και ας μην με πιστέψει . Δεν μπορώ να βγάλω άκρη μόνη μου και λείπει ο Άγγελος .

        Μου ανοίγει την πόρτα η Σοφία .

        - Έλα πέρασε . Έχει γίνει κάτι ;Όλα καλά ;  Ανησύχησα . Με πήρε ο συμμαθητής μου και μου είπε πως έφυγες πολύ βιαστικά . Με την φόρα που είχες πάρει , νόμιζα ...

        - Ένα ένα .   Είναι πολλά αυτά που έχουμε να πούμε . Δεν καθόμαστε πρώτα ;

       Καθόμαστε στον μεγάλο καναπέ της και παίρνω ανάσες . Δεν είναι εύκολο αυτά που ετοιμάζομαι να πω . Είναι η πιο παράλογη συζήτηση που θα έχω κάνει με την φίλη μου .

        - Θα μου πεις Δανάη ; Τρομάζω με την συμπεριφορά σου τελευταία .

        - Ξέρεις .. Σου έχω πει για την πρώτη συνάντηση μου με τον Άγγελο ; Ήταν την νύχτα που χώρισα με τον πρώην μου και με έσωσε από τροχαίο . Δεν το κατάλαβα εκείνη την στιγμή . Μου το αποκάλυψε μετά .

        Για κάποια λεπτά προσπαθεί να συνειδητοποιήσει τι ακριβώς συνέβη . Δεν αργεί όμως να βρει την αυτοκυριαρχία της . Βρίσκει τον κανονικό της ρυθμό .

       - Νόμιζα ότι τον είδες στο μαγαζί για πρώτη φορά . Αλήθεια , πως έγινε αυτό , χωρίς να το καταλάβεις κι όλας ;Με ποιο τρόπο σε έσωσε από το δυστύχημα ;

        Με αυτόν τον τρόπο αρχίζω να της λέω όλα τα γεγονότα  . Όλα αυτά είχαν γίνει μέσα μου ένα αβάσταχτο φορτίο . Δεν είναι αυτό το σωστό , αλλά νιώθω μια ανακούφιση . Μοιράζομαι σημαντικά πράγματα με την κολλητή μου και με τα λόγια μου όλα τα γεγονότα γίνονται πιο αληθινά . Έτσι κι αλλιώς , ο Άγγελος ποτέ δεν είπε μην αναφέρω τίποτα και σε κανέναν . Επιπλέον δεν ξέρω καν τι είναι .

      Η Σοφία με κοιτάζει με δυσπιστία , όμως καταλαβαίνει πως κάτι σοβαρό πρέπει να έχει γίνει . Αναγνωρίζει πως δεν θα έπλαθα μια τέτοια ιστορία μόνη μου . Επίσης ξέρει πολύ καλά , ότι όλα αυτά μέχρι πρότινος τα θεωρούσα προΐον μυθοπλασίας . Έφτασα στα όρια μου  . Αν δεν τα μοιραζόμουν με εκείνη , θα τρελαινόμουν . Θέλω να ακούσω μια γνώμη ενός ανθρώπου που να κρίνει πιο σωστά , πιο λογικά .

       Παθαίνει ένα μικρό σοκ είναι η αλήθεια . Με παρακολουθεί με το στόμα ανοιχτό.  Της δίνω χρόνο να τα επεξεργαστεί όλα . Η αντίδραση της είναι χαρακτηριστική όταν αναφέρω για τους γονείς μου και το τροχαίο .

       Για κάποιο λόγο ..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang