Ποιανού είναι το μωρό ;

351 17 13
                                    

    Έχω πάθει σοκ . Τι έκανε λέει ; Είμαι έγκυος ; Δεν γίνεται αυτό .. Τέτοια ατυχία . Περιμένω παιδί και δεν θυμάμαι καν από ποιον . Έγινε την μέρα που ξύπνησα μόνη μου χωρίς να θυμάμαι τίποτα . Μόνο ένα όνομα γνωρίζω, Άγγελος . Τίποτα άλλο . Ίσως για αυτό έγινε . Κατάλαβε πως έγινε ατύχημα και δεν ήθελε να αναλάβει τις ευθύνες του . Εξαφανίστηκε πριν τον δω . Βέβαια το μυστήριο είναι πως γίνεται να μην θυμάμαι .

     Έχουν βουρκώσει τα μάτια μου . Θα μεγαλώσω ένα παιδί που κάποια στιγμή θα ρωτήσει . Τι θα πω ; Ότι δεν θυμάμαι καν την μορφή του πατέρα του ; Ακούω την πόρτα . Είναι η Σοφία .

     - Ξύπνησες Δανάη μου ;  Είχα πάει λίγο στο κυλικείο να κάτσω όσο κοιμόσουν . Ήρθαν οι γιατροί ; Μήπως είχες κανένα νέο ;

     - Ναι . Θα γίνω μαμά . Το μωρό μου θα είναι αγνώστου πατρός και εγω ποτέ δεν θα ανακαλύψω ποιος είναι . Έτσι είναι η κατάσταση .

      Με κοιτάζει λίγο σοκαρισμένη . Προσπαθεί να μην δείξει το ξάφνιασμα της και κάνει πως χαμογελάει .

      - Να σου πω κάτι ; Αυτό δεν ήθελες ; Ένα παιδί χωρίς να μπουν συναισθήματα στην μέση . Κοίτα το καλύτερο που έχεις να κάνεις στην κατάσταση σου , είναι να είσαι ήρεμη . Δεν θα βγάλεις τίποτα .

     Αναστενάζω .

      - Πριν που πήγα να κοιμηθώ , δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε , αλλά ένιωσα λες και κάποιος να με χαΐδεψε .  Είναι σαν να είναι κάποιος  δίπλα μου συνέχεια . Για κάποια στιγμή ήλπισα πως ήταν ο Άγγελος .

      - Δανάη... Ξέχνα τα όλα επιτέλους και συγκεντρώσου στο μωράκι σου . Λοιπόν , εγω πρέπει να φύγω . Αρκετά αφήνω τον άντρα μου τόσες ώρες τελευταία . Με συγχωρείς . Μπορείς να πας μόνη σου σπίτι τώρα που θα πάρεις εξιτήριο με ένα ταξί ;

     Κούνησα θετικά . Δεν χρειαζόταν να την ταλαιπωρώ και εκείνη . Το τελευταίο διάστημα συνέχεια την φορτώνω με τα προβλήματα μου . Όταν έρχονται ξανά οι γιατροί μου λένε πως είμαι έτοιμη να φύγω . Ευτυχώς , δεν θα άντεχα πολύ στο νοσοκομείο .

      Μόλις βγαίνω στην είσοδο παρατηρώ έναν άντρα που στέκεται όρθιος . Τα μάτια του κάτι μου θυμίζουν αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ποιον . Το βλέμμα του συναντάει το δικό μου και χαμογελάει .

    - Γεια σου . Είσαι καλά; Μπορώ να βοηθήσω κάπως ;

    Γιατί μου μιλάει ; Όντως τον γνωρίζω και θυμήθηκα τα μάτια του ;  Αν είναι άγνωστος , δεν υπάρχει λόγος να ενδιαφέρεται .

       Για κάποιο λόγο ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora