Ο τρόμος ;

382 23 5
                                    

    Είμαι πραγματικά αιφνιδιασμένη με όλη αυτήν την κατάσταση .Η αλήθεια είναι πως έχω τρομάξει , καθώς ήμουν τόσο σίγουρη πως ήταν παραισθήσεις πως είχα δει κάποιον εκείνη την νύχτα.

   Ο Άγγελος δείχνει το ίδιο αιφνιδιασμένος από την ερώτηση μου.

   - Ναι ,εγώ ήμουν . Πως σου ήρθε τώρα αυτό ;

    Δεν ξέρω τι από όλα να αισθανθώ μετά από αυτήν την αποκάλυψη . Τα έχω χάσει λίγο . Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει . Κάνω νευρικές και ασυναίσθητες κινήσεις . Τι να πω τώρα ; Μπράβο ; Πως το κατάφερες να έχεις τέτοια ταχύτητα ; Ανάμεικτα συναισθήματα  νιώθω μέσα μου , δέος , τρόμο , μπερδεμένη...

    -Άγγελε .. Έψαξα μετά να δω αν είναι κάποιος , αλλά δεν είδα κανέναν ... Τι θες να πεις ;

    - Δανάη ,μην τρομάζεις .. Με κοιτάζεις λες και πρόκειται να σου κάνω κακό . Μπορείς να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου ; Δεν νομίζω να προτιμούσες να αραδιάσω ψέματα .

    Προσπαθώ να φανώ ψύχραιμη αλλά είναι δύσκολο . Η καρδιά μου έχει αυξήσει επικίνδυνα τους κτύπους της ενώ νιώθω το κεφάλι μου να σπάσει . Δεν ξέρω τι να σκεφτώ και να πιστέψω το μόνο που θέλω είναι  να μείνω μόνη μου .

   - Άγγελε , φύγε σε παρακαλώ . Θέλω να με αφήσεις ήσυχη .

   Με κοιτάει με προσοχή μέσα στα μάτια . Παρόλα όσα έχουν γίνει , η ματιά του με ηρεμεί κάπως . Βέβαια δεν γίνεται τουλάχιστον για σήμερα να συνεχίσω μια τέτοια κουβέντα . Όσο και να ήθελα δεν θα άντεχα κι άλλο αυτήν την κατάσταση .

   - Εντάξει λοιπόν . Γεια σου .

   Φεύγει χωρίς να καταφέρω να πω ούτε λέξη . Από την ένταση της ημέρας δεν μπορώ να πέσω για ύπνο . Κάθομαι για ώρες ακόμα ξύπνια .

Επόμενο πρωί

    Ξυπνάω και το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι τα χθεσινά γεγονότα με τον Άγγελο . Συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν πιθανότητες   να μην τον ξαναδώ ποτέ . Θα μείνω πάντα με την απορία , ακομά και αν κάποια στιγμή θελήσω να μάθω περισσότερα . Εχθές από το σοκ δεν σκεφτόμουν καθόλου έτσι , έβλεπα μόνο την τρομάρα που πήρα από την αποκάλυψη . Θα είναι στη ζωή μου σαν κάποιο όνειρο που είδα ...

    Όσο σκέφτομαι αυτά , αναγκαστικά αρχίζω να ετοιμάζομαι για την δουλειά . Ίσως μου κάνει καλό καθώς θα με απασχολήσει για κάποιες ώρες . Θα απομακρύνω διάφορες σκέψεις . Όταν είμαι έτοιμη και πάω να βγω από την πόρτα χτυπάει το κινητό μου . Είναι ένα άγνωστο σταθερό . Συνήθως δεν το σηκώνω αλλά έχω μια περιέργεια . Λες να έχει να κάνει με τον Άγγελο ;

       Για κάποιο λόγο ..Onde histórias criam vida. Descubra agora