Ποιος Άγγελος ;

292 16 11
                                    

     - Άγγελε ,θέλω να κρατήσω κάτι δικό σου . Ακόμα και να μην μπορώ να σε θυμηθώ . Θα ήθελα , αν γίνεται να έχω το παιδί σου . Να βλέπω στα μάτια του τα δικά σου . Έτσι θα έχουμε χρόνο κι όλας . Θα πρέπει να είσαι δίπλα μου μέχρι να μείνω έγκυος .

     Τον παρατηρώ να είναι σκεπτικός . Όλο αυτό είναι δύσκολο και για τους δυο . Η αλήθεια είναι όμως , πιστεύω κάποια στιγμή θα καταφέρουμε να είμαστε μαζί . Δεν γίνεται να ήρθε στην ζωή μου για να φύγει έτσι . Ο ίδιος έχει πει πως για κάποιο λόγο γίνονται όλα . Για να μπόρεσα να τον δω , σημαίνει πως υπήρχε σημαντικός λόγος . Θέλω να πω πέρα από την εξήγηση που μου έδωσε .

     - Μπορώ να πω το περίμενα κάπως . Σε ξέρω αρκετά καλά . Δεν νομίζω Δανάη πως θα γίνει όπως το έχεις στο μυαλό σου . Από μόνο του είναι αρκετά παράλογο για να έχουμε πολύ χρόνο . Θα έχεις μια ευκαιρία . Δυστυχώς , μετά από κάτι τέτοιο , μάλλον θα πρέπει να φύγω αμέσως από εδώ .

     - Πόσο θα ήθελα να καταργήσω όλα αυτά τα πρέπει . Να μέναμε για πάντα μαζί , να μην σε έχανα ποτέ . Ξέρεις , πάντα θα ελπίζω πως θα τα καταφέρουμε . Ακόμα και να μην μπορώ να σε θυμάμαι , πάντα θα αισθάνομαι ένα κενό . Αυτό θα μου θυμίζει ότι είχα κάποιον δίπλα μου που ερωτεύτηκα ειλικρινά .

    Κάποια λεπτά σκέφτομαι απλά χωρίς να μιλάμε . Θυμάμαι την γνωριμία μας , το πρώτο ραντεβου ..

      -Άγγελε , όταν είχαμε κανονίσει πρώτη φορά να βγούμε , ήμουν έτοιμη να το ακυρώσω . Ήμουν τόσο απογοητευμένη από τον Στέλιο . Διακόπηκε όμως το ρεύμα , οπότε δεν είχα άλλη επιλογή . Σήμερα ευχαριστώ το Θεό για αυτό . Είχες καμία ανάμειξη στο περιστατικό ;

      - Όχι , πραγματικά. Έτσι κι αλλιώς ούτε εγω ήμουν απόλυτα σίγουρος πως έκανα το σωστό . Από ότι φαίνεται ήταν μοιραίο να με γνωρίσεις καλύτερα , καθώς εγω σε ήξερα έτσι κι αλλιώς . Κάποια πράγματα μάλλον δεν μπορούμε να τα αποφεύγουμε . Πριν με δεις , μπορούσα να διαβάζω τις σκέψεις σου . Μόλις με είδες όμως , δεν ήμουν πλέον σε θέση .

     Μπορεί να είναι κάπως όσα μαθαίνω . Βέβαια αυτό σημαίνει πως με γνωρίζει καλύτερα από τον καθέναν . Με θέλει ενώ ξέρει κάθε πτυχή του εαυτού μου . Πόσες φορές χαλάνε οι σχέσεις , επειδή απογοητεύεται ο ένας από τη συμπεριφορά του άλλου ;

    - Να σε ρωτήσω κάτι ; Δηλαδή αν σήμερα κοιμηθούμε μαζί , δεν θα σε θυμάμαι αύριο το πρωί ; Θα με προσέχεις και θα με παρακολουθείς μαζί με το μωράκι μας ;

       Για κάποιο λόγο ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin