Η αλήθεια;

262 15 6
                                    

      
        Με κοιτάζει ενώ σκέφτεται . Η αλήθεια είναι πως ήταν μικρή τότε , αλλά δεν γίνεται . Κάτι θα ξέρει για να έρχεται ακόμα να βλέπει τον ξάδελφο της . Όταν μεγάλωσε θα ρωτούσε την οικογένεια της για αυτόν .

        -  Αυτό και αν είναι μεγάλη ιστορία . Έγινε ένα μπέρδεμα στην εκκλησία . Αλλιώς θέλαν να τον βγάλουν , άλλο όνομα πήρε .  Νομίζω ήταν να τον ονομάσουν  Λεωνίδα , όμως βαφτίστηκε  Ευάγγελος . Κάτι τέτοιο . Δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχε γίνει . Συγνώμη αλλά πρέπει να φύγω . Το μωρό αρχίζει να είναι ανήσυχο . Γεια σου .

      Την παρατηρώ να φεύγει . Προσπαθώ να βγάλω άκρη από αυτό το μπερδεμένο κουβάρι . Το Ευάγγελος δεν είναι ίδιο με το Άγγελος , αν και είναι η δεύτερη λέξη σε αυτό το σύνθετο όνομα  . Εύ και άγγελος . Ο καλός άγγελος . Αν κρίνουμε από το όνομα που είναι διαφορετικό , δεν βγαίνει άκρη . Σημαίνει πως δεν είναι ο Άγγελος ; Και πως έμπλεκονται οι γονείς του ; Εκτός κι αν ήταν αδελφός του; Αλλά όχι , δεν νομίζω να είχαν δεύτερο παιδί .

       Σε μια στιγμή απελπισίας φωνάζω δυνατά Άγγελος . Πρέπει να τον δω το συντομότερο . Αυτή την φορά δεν θα μπορεί να ξεφύγει . Θα πει την αλήθεια μόλις τον δω . Τέρμα τα μυστικά και οι ανείπωτες αλήθειες . Ήρθε στη ζωή μου έτσι ξαφνικά με το έτσι θέλω , μου χρωστάει εξηγήσεις . Είμαι σίγουρη πως με βλέπει και ακούει αυτήν την στιγμή . Πείτε το διαίσθηση ή δεδομένα πράγματα . Όπως θέλετε . Ξαναλέω δυνατά .

       - Άγγελε , Ευάγγελε . Ξέρω πως είσαι εδώ . Απλά εμφανίσου .

       Κλείνω τα μάτια μου . Ανοίγω τα μάτια μου και πάλι τίποτα . Αφού πηγαίνω στους γονείς μου , κάθομαι εκεί αρκετά λεπτά . Όταν νιώθω έτοιμη , φεύγω απελπισμένη . Όταν φτάνω στην είσοδο του αυτοκινήτου παγώνω . Βλέπω μια φιγούρα από μακρυά να πλησιάζει .

        Μόλις έχει πλησιάσει αρκετά τον αναγνωρίζω . Είναι ο Άγγελος . Ήμουν βέβαιη τόση ώρα πως με έβλεπε , όπως και τόσες μέρες .. Στο περιστατικό με την γλάστρα , αν και δεν το γνώριζα πως ήταν δίπλα μου  , με έσωσε

       - Άγγελε ..

       - Δανάη , δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό . Όσο μαθαίνεις , τόσο μπερδεύεσαι και δεν σε βοηθάει .

       - Ναι , αλλά πρέπει να ξέρω αν είναι να σε βλέπω και να είσαι στην ζωή μου . Δεν γίνεται να είμαι στην άγνοια . Σε παρακαλώ πες μου . Έψαξα και εγώ η ίδια όμως δεν κατάφερα πολλά .

       Με κοιτάζει μέσα στα μάτια σαν να προσπαθεί να αποφασίσει .  Ήξερε πως δεν θα μάθαινα τα πάντα ότι και να έκανα μόνη μου . Για αυτό τώρα δεν ξέρει τι να κάνει .

       Για κάποιο λόγο ..Onde histórias criam vida. Descubra agora