3. Jason

4.3K 91 30
                                    

Jason P.o.v

Ik scrol door mijn instagram heen. Omdat ik een gestoord kind ben, ga ik opzoek naar mensen. Dit doe ik vaker. Als ik me bedenk dat die jongen, die dus koffie over me heen liet vallen, tegen de jongens moest zeggen hoe hij heet, zoek ik hem snel op. Noah, found it. Zijn profiel is vanaf achter. Ik wil weten hoe hij er uit ziet om hem te pakken. Mijn t-shirt is naar de klote en daar baal ik van.

Geaccepteerd

Serieus, ik dacht dat hij hem zou weigeren. Snel scrol ik door zijn foto's heen. Er zitten echt leuke tussen. Er staat ook en kapot grappig filmpje op, ja, hij heeft duidelijk mijn humor.

Ik kom de kleedkamer in en word ontvangen door de jongens. Ik kleed me snel om en loop al vast het gras op. Ik zie die jongen, Noah, staan. Hij speelt heel schattig met wat kindjes. Ik merk meteen dat hij geen voetballer is, de bewegingen die hij maakt zijn niet super. Ik kan wel zeggen dat hij er slecht in is.
"Allemaal hier komen we gaan trainen." zegt mijn trainer. "Mogen we vandaag je vrouw neuken, meneer? Dat verdienen we toch wel?" Iedereen lacht behalve hij. Hij is altijd chagrijnig, wat ik begrijp met dit team. "Haha, of bent u homo?" Hij fronst. "hahaha ja dus! Horen we dat? We hebben een trainster die op mannen valt." Weer lacht iedereen. "Ik heb een vrouw, stelletje sukkels. Iedereen 10 extra rondjes erbij. Totaal dus 20. Go."

Als die sukkels normaal deden had ik nu niet zoveel pijn gehad...

Heerlijk. De warme stralen die over mijn lichaam vallen. "Hebben jullie het gehoord van Joe? Waarom die uit het team is gestapt?" vraagt Alex, een vriend en teamspeler van mij. De meeste roepen nee. "Hij kwam uit de kast, hij is dus een vieze homo. Niemand wilde nog met hem spelen enzo. Hij speelde daardoor kapot slecht. Beter dat hij opgerot is." zegt Alex. "Mee eens." roep ik maar.

Ik ben thuis. Ik hoor mijn moeder wat zeuren tegen mijn vader. Geen idee wat eerlijk gezegd. Ze ruziën de laatste tijd vaker. Ik loop binnen en ze stoppen meteen. "Hoi lieverd, hoe was voetbal?" "Prima, Joe is gestopt." "Waarom?" vraagt pap snel, hij is altijd geïnteresseerd in mijn leven. Dat waardeer ik enorm aan hem. "Hij is homo, weg gepest." "Arm joch, mensen moeten mensen zoals Joe accepteren! We leven niet in 1800" klinkt ze pissig. Mee eens mam..mee eens..ook al wil ik het zeggen antwoord ik niks. 

Niks is beter dan een warm bed. Toch?

---
30-11-2018

just a boy | boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu