Jason P.o.v
WARNING *sexueel* WARNING
Ik zie hem daar zitten. Ook hij heeft drank op. Hij heeft een fles onder zijn bed gerold, helaas voor hem zie ik hem liggen. Hij is dus zeker weten dronken.
Zijn gezicht is best schattig. Hoe hij nu slaapt is schattig. Hij is gewoon schattig.
"nogatje wakker worden"
"nogatje?" zegt hij met een dronken stem.
"nieuwe bijnaam" ik haal m'n schouders op.
"wat doe je hier?"
"ik ben hier voor jou.." ik leg m'n lippen op hem. Raar genoeg voel ik hem terug zoenen. Onze positie is onhandig. Ik plaats me boven hem. Ik hang nu dus boven hem. We laten onze lippen los, maar ze plakken al snel weer aan elkaar. Ik voel zijn hand onder mijn shirt op m'n heupen.
We zijn dan beide niet helemaal bij de wereld, hij zal dit weten. Ik zal het vergeten door de drugs.
"Jason.." "hou je mond" na die zin zet hij z'n lippen weer op mijn mond en duwt zichzelf iets omhoog. Ik voel hem tegen mij aan, ik weet niet of ik dit fijn kan noemen of niet. Dit ben ik niet gewend. Noah neemt het nu op zich. Noah keert mij om, nu lig ik dus onder. Zijn hoofd buigt iets. Hij zit bij m'n nek en laat plekken achter. Waneer ik een klein kreuntjw laat, die ik probeerde in te houden, grijnst hij. Hij blijft bij die plek hangen.Noah P.o.v
Ik word wakker, ik heb veel hoofdpijn. Het ergere is dat ik weet wat er is gebeurt. Ik wil het niet slecht noemen. Het was geweldig, ik voel me goed en slecht er door. Ik ben blij dat ik niet anti homo ben geworden door die cursus. Ik zie nu in hoeveel ik het nodig heb..
Als ik beneden kom kijk in de grote spiegel in de gang. Ik schrik van de zuigzoenen en ren snel naar boven. "NOAH, was jij dat?" "Ja mam! Niks aan de hand!" "zeker weten? Ik kom even naar boven oké?!" ik 's hrik. Shit. Snel doe ik m'n koltrui aan en verstop ik de wijn fles in een lade. "alles goed?" "ja mam, alles is prima. Ik bedacht me alleen dat ik zo school heb.." "oh dat is waar, het is bijna 8 uur al, schiet maar even op, je moet over een kwartier weg!" ik knik. M'n moeder loopt weg. Drama dit, ik heb nog een kater, zit onder de zuigzoenen, gelukkig bedekt m'n trui het. Ik zucht. "waarom gebeurt mij dit." mompel ik.Ik kom op school aan. Ik ben bang voor reacties, maar dan zou ik zeggen dat het een meisje was. Ik weet het ik weet het, ik heb het bedekt, maar toch.
Ik zit in de les waar ik meestal naast Jason zit. Jason is nergens. Jason is er niet. Schaamt hij zich? Hij is geen homo, of wel... Hij weet het alleen niet zo goed. Hij zat zeker weten onder drank en dat laat je dingen doen, toch zijn het bewuste dingen, die je niet durft zonder drank. Ik hoop dat hij niet boos op mij is. Hij is tenslotte bij mij gekomen, ik heb geen idee of hij het goed herinnert. Ik herinner me het goed. Niet alles, maar groot deel wel. Ik weet heel goed hoe we zoende, hoe hij me aanraakte en.. Ja..
Hij maakte me blij zonder dat ik het wist.
Maar nu is hij hier niet en ben ik bang.
JE LEEST
just a boy | boyxboy
RomanceJason, een aardige jongen. Veel bezig met meiden, maar toch.. Dan heb je nog Noah die al gay is... Lets go