26. Noah

2.1K 55 7
                                    

P.o.v Noah

Ik word wakker liggend in de armen van Jason. Het voelt raar. We hebben elkaar zo zitten te ontwijken en dachten beide moeilijk over elkaar. Mijn probleem nu is vooral dat hij zo gewoon weer een keer naar z'n school moet. Ik weet niet hoe we dat gaan doen. Wil hij eigenlijk wel iets van een relatie met me? Of bespeeld hij me weer? Ik heb geen idee.

Ik besluit een douche 'te nemen. Rustig duw ik me uit de armen van Jason. Gelukkig slaapt hij schattig door.

Ik kleed me rustig uit in de badkamer, terwijl het water al aan staat om op een lekkere temperatuur te komen. Vaak doe ik het aan de te warme kant, maar daar hou ik gewoon van. Ik stap onder de warme douche. Mijn armen zet ik tegen de muur aan en laat mijzelf rusten. Ook mijn hoofd laat ik tegen de muur aan zakken. Ik voel me even heel kalm, douches zijn de beste. Ik krijg kippenvel van een hand, waar ik ook van schrik. Ik kijk achterom en zie daar Jason staan. Nu word ik helemaal rood. Hij legt z'n andere hand op m'n schouder blad, terwijl z'n ander hand nog rust op m'n heup. Ik schaam mijzelf. Heb ik de deur trouwens niet dicht gedaan? Hoe vergeet je zoiets! Serieus denk ik aan die fucking deur?
Ik kijk snel weer naar de muur. "Je helft je niet te schamen, schat." nu bloos ik nog erger, bedankt Jason. Hij grinnik. "Tomaat.. Hmm.. Goedemorgen by the way." "G.. Goedemorgen." stotter ik terug. Weer hoor ik een grinnikt achter me. Ik voel hoe hij mij omkeert. Ik kijk hem beschamend aan. Hij kijkt naar m'n sleutelbeen en vervolgens gaat hij door naar m'n buik. Herinner je je nog dat ik slecht at? Dat is nogsteeds zo. Ik ben niet Mega dun, maar ik mis wat vetjes. Ik heb een hele lichte sixpack opgebouwd, want ik zit inmiddels op voetbal. Ik schrik op uit m'n gedachten als ik een hand over m'n buik voel gaan. M'n adem stokt. Zijn hoofd komt dichterbij die van mij en hij begint me te kussen, wat over gaat op zoenen. Zijn hand rust nogsteeds op mijn buik. Hij stopt met zoenen en laat z'n mond naar m'n nek gaan. Hij heeft wel eerder zuigzoenen achter gelaten, dus hij weet wel een beetje uit z'n hoofd m'n plekje. Ondanks dat ik dat dacht, begint hij rustig te onderzoeken waar mijn sweetspot zit. Ik probeer me in te houden, maar op een bepaald plekje komt er toch een lichte kreun uit. Ik wil mijzelf nu echt slaan. Hij begint daar te zuigen en een beetje te bijten. Ik hou mijzelf niet echt in meer, verschrikkelijk dit. Waarom haat ik m'n leven zo?
Om deze redenen dus.
Nu gaat hij naar de andere kant, waar hij al snel m'n plekje vind. Ik denk dat ik nu zo'n 5 zuigzoenen heb door het zoeken, 2 lichter dan de andere 3. Ik besluit het nu bij hem te doen. Ik begin rustig zijn nek te onderzoeken. Moeilijk is het niet, volgensmij vind hij het allemaal prima. 1 plekje lijkt gevoelig te zijn, en juist die pak ik dus. Trots, maar beschamend kijk ik naar de zuigzoen die ik gezet hem. Onder ergens voel ik het bloed er hard door heen pompen, wat verschrikkelijk beschamend dit, al zal ik niet de enige zijn. Ik zie Jason er naar kijken, waardoor ik helemaal beschaamd ben. Hij lijkt wat naar beneden te zakken..

Sexueel getint stukje, scrol door als je niet wil lezen.

Zijn hand valt om mijn gestelte, waardoor ik even niet kan ademen.
Het gebeurt gewoon, hij doet het gewoon.
Wat kreunen verlaten mijn mond en ik zie hem gefascineerd kijken naar mij en m'n gestalte. Hij doet het goed, ondanks dat dit z'n eerste keer zal zijn. M'n ogen knijp ik nu even dicht. Nog niet eens veel later voel ik iets anders. M'n ogen schieten. Open en ik zie nu dat hij zijn mond eromheen heeft gelegd. Niet meer in kunenn houden kom ik klaar.
Dit had ik nooit verwacht, echt nooit.

Je kan weer lezen!

Ik ben me al aan het afdrogen, terwijl Jason nog even verder aan het douche is. Ik loop door naar m'n kamer en pak wat kleding uit m'n kast. Ik gooi ook een te grote trui van mij en m'n te grote joggingbroek op m'n bed, die zijn voor Jason. Ik zelf trek m'n Calvin klein onderbroek aan en m'n voetbal broekje, met daarboven een warme, dikke trui. Ik kijk snel even in de spiegel naar de plekken die hij heeft achtergelaten. Hoe ga ik dat aan m'n ouders uit leggen? Ik besluit dan toch om het te bedekken. Ik loop door naar m'n Zusjes kamer. "Hey zus van me." zeg ik iets te vrolijk. Malieke kijkt me wat moe aan. "Is er iets Malieke?" "Nee het.. Het is niks.." ik ga bij haar op bed zitten. Als Malieke ergens mee zit, gaat ze het niet zomaar vertellen, dus pak ik haat vast in een fijne warme knuffel. "Het.. Het is m'n beste vriendin. Ze wil gewoon niks van me weten, want.." ze stopt haar zin even.
"Want ik heb met haar vriendje gezoent. Hij nam de stap en ik wist niet wat ik moest doen op dat moment.."
Ik kijk verbaasd naar m'n zusje. Zij zoent nu al? Ik liep echt achter. Wow.
"Geloof me dat komt goed. Ze zal er vast achterkomen en zo niet dan is ze geen goede vriendin." ze laat mij los en knikt. "Dankje lieve broer van me..wat heb je trouwens nodig?"
"Je beste denkende foundation die mijn huidskleur heeft." ze kijkt me raar aan. Ze probeert wat te onderzoeken voor wat. Ik trek m'n trui wat hoger zodat ze het niet kan zien, maar ik hoor haar lachen. "Heftig dus. Moet ik toch eerst je nek kleur zien, die is niet gelijk aan je hoofd kleur. Ik mompel wat. "Doe je trui uit, dan fix ik het wel voor je." Ik doe wat ze zegt en ze begint meteen te lachen. "Dat zijn er best wel wat. Heftig gehad?" Mijn hoofd word weer is rood.

Ik loop rustig terug naar mn kamer.
"Hoi." Zegt Jason ietsjes schoor. Ik grinnik. "Mooie zuigzoen. Misschien moet je die netzoals mij even coveren voor m'n ouders." "Hmm sure thing, die op jou waren zo mooi, moest je ze nou echt weg halen?" zegthij met een baalende toon. Ik grinnik en trek hem omhoog. We lopen samen naar m'n zus. "Zussie, patient twee." ze lacht stuch en begint meteen met het dekken.

just a boy | boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu