-me here. Even laten weten dat ik niet dood ben en weer vast ga uploaden op zaterdag. Deze even als een soort bonus. Ik ben erg druk geweest afgelopen dagen, weken. Ook met m'n nieuwe boy x boy. Dit boek ben ik gestart zonder enige voorbereidingen. Bij m'n nieuwe boek ga ik stukken voorschrijven. Dat dus.. Xx-
Noah P.o.v
"Jij komt dus ook op het feestje?"
"Dat klopt, what about you Madelief?"
"Ik twijfelde, maar ik ga wel.."
"Top!""Daar ben je zeker wel blij mee" zegt Raven naast mij.
Ik grinnik en Madelief kijkt raar naar Raven, snel wend ze haar blik naar de docent toe.Ze weet vast dat ik haar leuk vind nu. Waarom moet Raven het weer verkloten?
De dag gaat snel voorbij. De jongens zijn aan het sporten. Ik kijk toe. Voetbal is best leuk om te zien. Ik heb er over nagedacht om mee te gaan doen. De jongens sporen me enorm aan. Nee ik kan het niet, maar ik heb sport nodig voor m'n lichaam, ik bedoel een tiener behoud geen lichaam als je niet sport. Mijn lichaam is ingezakt, ik ben niet dik, ik ben juist enorm dun. Ik eet best slecht, ik heb gewoon een slechte periode gehad..
In ieder geval zou sport me vast goed doen. De coach ziet wel iets in me, dat heeft hij gezegd. Ik ben lang, leerzaam etc. Er zijn eenmaal nieuwe leden nodig. Dus ik ga vanaf morgen mee doen. Hopend dat ik het kan.
Oke ja ik geef toe. Ik eet slecht om redenen. Het is beheersend, het voelt goed. Sinds ik niet me zelf kan zijn, zoek ik manieren om mezelf wel te zijn, maar dan op mijn moeders manier. Niet dat mijn moder weet dat ik minder eet, het gaat erom dat ik nu ben zoals mijn moeder wil dat ik ben. Hetero. Om zoals mijn moeder te zijn beheers ik dat wat anders dan normaal. Ik wil niet in eens weer homo zijn right?
Het Is 8 uur. Tijd.
"Ik ben weg mam!"
"Is goed. Ga je naar madelief?"
"soort van.."
"Succes met haar he" ze grinnikt.Het is druk. Overal is muziek te horen. Je komt er niet weg van. Overal is mooi licht. Heel veel mensen dansen en spelen spelletjes.
Ook heb de je mensen die drinken.Mijn vrienden dus.
"Eh vriend van me. Je bent laat. Bier?"
"Komt door m'n ouders. Bier is goed."
Ik krijg bier in m'n handen gedouwd. Snel drink ik het naar binnen, ook Trojan doet dat.Al snel zijn mijn vrienden de menigte in gezonken. Ik sta alleen nog bij madelief. Al snel dansen madelief en ik. "Duss." "Dus?" vraag ik. Ineens voel ik haar lippen op de mijne. Ik zoen even terug, maar duw haar erna terug. Ik kan dit niet. Ik ben er nog niet klaar voor. Dus loop ik de menigte in, ik hoor madelief mijn naam schreeuwen, maar ik loop snel door.
Iets later kom ik het bos in. Het is hier ijzig stil. Ik voel me hier niet veilig, maar ook weer wel. Eindelijk rust. Ik laat me zakken tegen de grond. Ineens kots ik alles eruit. Huilend.
Ik geef je een tip mee mensen. Als je gaat drinken, eet goed van te voren anders krijg je dit. Ik sta op en loop verder. Ik ben bang voor mijn leven. Ik wil zijn wie mijn moeder wil dat ik ben, maar dat is niet helemaal wie ik ben. Ik ben geen homo. Nee ik ben hetero geworden. Ik bedoel m'n gedrag, alles volg ik op van mn moeder.Alles
Ik ben er echt klaar mee soms.
"blijf bij ons!" "Hij ademt niet. BEL DE AMBULANCE"
"Het is ernstig. We moeten via operatie gaan werken."
JE LEEST
just a boy | boyxboy
RomanceJason, een aardige jongen. Veel bezig met meiden, maar toch.. Dan heb je nog Noah die al gay is... Lets go