Noah P.o.v
=HEEFT BEETJE SEKSUEEL GETINT STUKJE NIET ERNSTIG=
Zijn familie is anders dan mensen denken. Terwijl hij op school doet alsof hij ze haat, weten de mensen niet dat dat niet echt is en dat zijn familie er zelfs voor werkt.
Zijn familie is beter dan ik dacht.
"ik ben thuis mam" "hey jongen, hoe was het bij die jongen" "uh goed, we hebben gewerkt aan een school project" "aha oke prima.."
Ik word elke dag overboord, waar ben je geweest, wat heb je gedaan, zo kan ik wel even door gaan. Ik zit op insta en begin 'na te denken. Ik kan het doen.. Ik zoek Jason's insta op. Ik kijk naar zijn foto's, zijn hemelse six pack waarvan ik verwacht dat het fotoshop is, maar met grote kans dat het ook echt is. Ik voel beneden iets groeien. Shit. Ik ga snel weg van zijn insta. Ik schaam me voor mijzelf. "godver, het ging zo goed..ik hield het zo goed vol"
"omtrek cirkel is pi X diameter en oppervlakte cirkel is.. Vertel maar..mhm..noah!" ik schrik op uit gedachtes. Dit is de enige les zonder Jason en toch denk ik aan hem. "uhh.. Pi X straal kwadraat of pi X straal X straal" "juist en wat is straal" "de helft van de diameter" "top noah" ik zucht. Wiskunde is mijn vak. Ik ben er goed in. Maar ik moet je zeggen dat ik op dit moment goed ben in het denken over Jason. De trainingen beginnen juist minder goed te werken. Ik denk terug aan toen we zoende en toen hij aan de drugs zat en hij dus voor m'n huis dingen wilde doen. Hij is homo. Hij zal het niet snel tot nooit toe geven, maar hij is het wel. Hij wilt mij en ik wil hem. Maar hoe kan een populaire jongen zoals Jason homo zijn? Hij doet het met elk meisje, toch klopt het niet. Hij weet het zelf niet, dat is het. Hij is bang. Banger dan mij.
Ik zie Jason na hem een tijde gezocht te hebben. Het is na school. Ik zie hem zoenen met een meisje. Ik versteen. Is hij wel echt homo? Nadat het meisje weg is gelopen en Jason z'n geld na telt loop ik zelfverzekerd naar hem toe. Hij ziet me waneer ik al bij hen sta en hem begin te zoenen. Ik voel dat hij versteen. Ik laat los, blijf bijna tegen zijn lippen, ik kijk naar beneden. Ik voel zijn lippen weer als hij ze op de mijne drukt. Maar toch laat hij snel weer los en pakt z'n tas snel op en loopt als een speer weg. Was dit een vergissing? Ik voel met m'n vinger toppen aan mijn lip. Ik voel het tintelen. Nu weet ik het zeker. Ik kan niet anti homo worden. En ik weet ook dat Jason me terug zoende. Toch liet hij los. Ik laat me vallen tegen het muurtje waar Jason net nog stond. Ik kijk naar Jason die weg fietst, nog naar mij omkijkt, om vervolgens keihard weg te fietsen. Ik kijk naar de grond. Ik ben hopeloos..
Jason P.o.v
Ik gooi de huiskamer deur open. Ik zie mam en Lola op de bank zitten. Ze kijken tv, maar als ze mij zien, vooral mijn ogen, speert mam naar mij toe en slaat mij in een knuffel. "wat is er zoon?" "Er.. Er Is niks mam.." "niet liegen Jason, wat is er. Gebeurd" we gaan zitten op de bank. Lola kijkt me verdrietig aan. "uhm.. Er is dus zo'n meisje, maar ze is heel anders, niet populair enzo.. Ik vind dr enorm leuk. Ik heb zelfs met dr gezoend net. Het voelde goed, enorm goed, maar ergens leek eht alsof het niet mocht, het niet klopte." tranen lopen geluidsloos over mijn wangen heen." zoon.. Geef het tijd. Ik geloof er in als jij er in geloofd. " " broertje, heb je jezelf gezien. Je bent iedereen waard." ik glimlach naar haar en trek haar in een knuffel. Ik loop naar boven en laat me vallen op mijn bed. Ik kan nu kiezen: 1 ik bel mijn vaste klanten. 2 ik bel noah.
" hey.. "
" oh jij.. "
" ik ehm..sorry van het weg fietsen. Ik was.. "
" nee het spijt mij, ik had je nooit moeten zoenen, ik kon weten dat je niet homo was. Ik ben een flikker, ik weet het"
"je bent geen flikker noah.. Ik zoende je trouwens terug. Dat had ik nooit moeten doen..maar ik wilde je alleen laten weten dat.."
Het is even stil
"wat Jason?"
"kan ik langskomen?"
"ja.. Prima.. Of zal ik naar jou toe komen?"
"doe dat maar"Ik sluit mijn telefoon af, veeg mijn tranen weg. Ik kan dit.
Ik hoor de bel en ren naar beneden.
JE LEEST
just a boy | boyxboy
RomanceJason, een aardige jongen. Veel bezig met meiden, maar toch.. Dan heb je nog Noah die al gay is... Lets go