10. Noah & Jason

3.4K 76 2
                                    

Noah P.o.v

Vandaag heb ik iets geleerd.

Tenminste dat vindt mam.

Ik was vandaag bij een homo therapie. Ze vroeg vragen over mijn leven, ook over zoen dingen. Wie ik allemaal gezoemd heb. Ik heb haar de waarheid verteld. 2 keer, met 2 meiden. Jason? Niet verteld.. Ik kan er niet aandenken.
Het doet pijn. Ik mocht hem wel..

"Jey" "Hoi Maria" "Je ziet er goed uit Noah.." "Thanks, I guess" Ze begon me te zoenen. Eerst dacht ik: 'duw haar weg, je wilt haar niet.' Maar nee.. Ik zoende haar terug. Ik wilde haar, of nee, mevrouw kip, niet haar echte naam trouwens, ze is gewoon echt net een kip, wil dat ik vrouwen, meiden, ging zoenen. Dus here i go.

Ik voel me smerig, zuigzoenen op m'n nek. Niet eens van een jongen.. Maar van een meisje..

Jason P.o.v

Ik voel me slechter dan normaal. Ik voel de drugs en de alcohol door me heen stromen. Niet helemaal. Ik voel niks meer. Dit is het harde spul. I love it.
Ik stronkel naar buiten, val bijna, val weer bijna. Kots in een bloembak, struikel bijna weer, In de bloembak. Ik loop door en door. Struikel weer, ofcourse, bijna. Maar ik ben erg uiteindelijk. Ik klop aan. "heeeeeeyyyyyy" "what the hell. Wat doe je hier Jason!" "jou opzoeken... Duhhhhh" ik ben dronken, ik wil hem zoenen, ik druk hem tegen zijn voordeur aan, die hij dicht had gedaan zodat z'n ouders en zus hem niet zagen en horen praten. "iI.. Wil meer" hijg ik in zijn oren. "nee godverdomme, rot op! Ik wil je nooit meer zien jij homo!" gooit hij er woedend uit. Ik zie hem naar binnen stronkelen. Ik ben verdrietig. Verbaasd. Misschien ben ik gewoon te dronken en ben ik niet verdrietig.. Wie weet.

Hoofdpijn.
Scheurende hoofdpijn.
Ik neem wat asperines in die ik in m'n tas heb zitten. Ik lig in een boom, hoe ik er gekomen ben weet ik ook niet. Ik weet niks meer van gister. Maar beter van niet, ik wil niet weten hoeveel meiden ik heb verslinderd.

06~05~2019

*
Lang geen post geplaatst. Ik ga weer werkelijks plaatsen, elke zondag! Laat reacties achter btw! Lijkt me leuk hha

just a boy | boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu