14. Noah & Jason & Iemand Geheim

3.1K 70 21
                                    

Noah P.o.v

Ik voel me kut als ik zie dat ik naast Jason lig. Jason deed dit vast uit stres. Tuurlijk deed hij dat, ben ik dan zo blind?

Snel sta ik op. We hebben trouwens alleen gezoend, calm down.
Ik kleed me snel om, hopend dat Jason niet wakker word. Jason.. Hij is te schattig, zijn gezicht glanst door de zon die op hem schijnt. Nee ik kan dit niet maken, ik kan niet met iemand hebben die niet homo is. Dat zal ook mij breken..

Ik loop het huis uit naar huis. De wind gaat weer door m'n oren. Er valt een traan naar beneden. Zou hij hebben geweten dat dit m'n eerste kus was? Zou het nep zijn geweest? Ik snap het gewoon niet "Urgh, kut zooi.." ik laat me vallen op een bankje. "Hoiii! Ik ben Sarah!!!" ik glimlach naar Sarah. "Hoi Sarah, mijn naam is Noah." "Waarom is je hoofd nat? Heb je geregen?" ik lach. "ja kleine, ik heb 'geregent' en jij? Waarom ben jij helemaal nat?" "Ik ben in de sloot gevallen en toen.. Toen werd mama boos en ben ik weg gelopen.." "weg gelopen? Zullen we je terug brengen en dan met je mama er over praten?" "maar.." "we halen ijs?!" "JAAA is goed papa" mijn hart werd warm. Sarah is schattig, ik zou haar zo stelen, maar ze is van een bezorgde moeder en ik ben ook nog kind. Anders had ik het gedaan sst...

We zijn al een uur opzoek naar haar moeder, ons ijsje is op. "waar is mama.." huilt Sarah bijna. "ze is.." "DAAR daar is ze papa!" ze rent erheen. "Sarah! Waar was je" "bij hem, dat is Noah mijn papa" Ik glimlach zacht. De vrouw kijkt eerst raar maar erna lacht ze "dus je bent vader haha" "nee haha, ze kwam me tegen en ja. Ik kan toch een kind niet alleen laten?" "Je bent een goeie jonge man, dankjewel voor het 'thuis' brengen van Sarah!" "geen.." ik slik een brok door, ik zie iemand staan die ik liever niet zag staan. "ik moet gaan! Doei Sarah! Hou van je!" "doeiii pappie"
Ik vlucht meteen.

Jason P.o.v

Ik baal als ik Noah niet zie. Misschien is het beter. Ik voelde me gister hopeloos en raar door een appje die ik krerg. Ik wilde hem nog zoenen, 1 keertje. Ik had hem uiteindelijk nooit moeten zoenen.

Ik ben straight.

Toch?

Wat als ik gewoon weer een vriendin neem en Noah vergert. Veel beter plan.

Toch?

Ik ben echt een hopeloos zooitje nutteloos iets. Logisch.
Ik heb zo een vriendin. Daar doe ik niet lang over en ik heb er een. Geloof me. Ik ben alleen niet meer veel bezig geweest met de meisjes.dat word tijd. "hoi zoon.." ik kijk op. "ook hoi mam."
Zeg ik met een straight face.

Iemand geheim P.o.v

*gisteren*

Ik heb zojuist een oude kut telefoon gekocht. Ik ga dingen doen die beter zijn voor hun. Ik stuur een appje naar 1 van de jongens, Jason. "blijf weg bij Noah, je mag hem nog uittesten als je wilt. Maar niks andersss. Na die zoen ga je een meisje nemen. Doe je dat niet zullen er dingen gebeuren die jij en de politie niet leuk zal vinden. En Noah ook niet, groetjes." ik lach. Ik ben gemeen, ik weet het.

Maar soms is het beter, voor hun, voor mij. Ik zal ze breken tot ze dood gaan.

just a boy | boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu