P.o.v Jason
*twee weken later*
Velicity is geen drama. Dat zeker niet. Ze is echt enorm aardig, maar soms heb ik het gevoel dat ze iets wil doen met me, bijvoorbeeld zoenen. Nu weten jullie dat m'n liefdes verhaal hier voor niet echt vlekkeloos ging + ik ben homo. Natuurlijk weet ze niet dat ik homo ben, maar ooit moet ik het vertellen. Ik vind het zielig, ze hoort iemand te krijgen die ze kan krijgen in plaats van een kut homo genaamd Jason.
Noah heeft me best hard geraakt. Wat heb ik zonder hem. Het is hoe hard zijn moeder is en hoe hij haar volgt. Dat is het hele probleem.
Ik zelf ben weg gegaan voor een nieuwe start. Inmiddels wisten genoeg mensen dat IK homo was door Noah, ja je hoort het. Noah heeft me 'verklikt' voor z'n eigen wil. Ik snap hem, maar ook weer niet. Hij hield van mij, dat ontkent hij, maar ik weet het zeker. Hij hield.. Houd van mij. Hoe kan je iemand dat aan doen?Hier kan ik iemand zoeken die aardiger is, vertrouwelijker en wel homo wil zijn, kan zijn.
"Aarde naar Jason?"
Ik schrik op. Ik zit echt te diep in m'n gedachtes. "Hey vel, sorry ik hoorde je niet binnen komen." "No problem Jason, hoe was school bij jou? Bij mij een verschrikking. Ik moest dus chearleaden bij voetbal en hun hadden alleen maar ruzie tijdens de wedstrijd, we hadden hierdoor wel minder les by the way. De wedstrijd is dus even afgelast naar vanavond laat. Kom je kijken? Het is toch vrijdag."" Sure, is wel fun. Is het een moeilijk team?"
"Ze hebben dus een nieuwe teamspeler die een ster is, heel raar dus. Blijkt pas 2 weken in het team te spelen. Het word een lastige wedstrijd, spannend en leuk dus." "top"Ik zit hier naast mijn nieuwe vriend, sinds 2 weken. Gewoon beste vriend. Hij is geen homo, hij heeft een girlfriend. Hij is ook niet mijn type. Hij heeft van uiterlijk niks af van noah en innerlijk ook niet.
We wachten tot het spel begint, ons team is al binnen.
"K ben benieuwd naar het team" zegt Luca. "same." luca weet dat ik homo ben dus kon ik een opmerking verwachten. "Misschien zit er wel een leuk jongen tussen voor je." hij grinnikt. Ik kijk hem met een staalende blik aan. Hij lacht harder.
Het andere team komt aan gerend. 1 iemand valt me op. Ik staar naar hem. Luca valt het op. "Die kleine? Serieus" mijn hart kan dit even niet aan. Ik ben bevroren. "Hij.." "Jaja je vind hem blijkbaar hot, vekeerde team weet je?"
De coach komt op mij af gerent. "Omkleden, het is je beurt. Ik heb te weinig spelers omdat ze even bedachten om in een gevecht te raken. Wees snel je start meteen" ik ben bevroren, maar sta snel op. Eenmaal omgekleden sta ik met geboogde hoofden, omdat ik bang ben, naast m'n groep. Ik mocht officieel niet spelen en hoefde niet aanwezig te zijn, ik ben nog in opleiding. We staan klaar op positie.
Nu valt me pas op dat noah aan sport doet. Aan sport, hoe? Hij heeft mij ngo niet gezien, beter dus. We beginnen te spelen.Hij merkt mij niet op. Te raar voor woorden. Het maakt me boos en verdrietig. Ik dacht dat ik er over heen was, maar niet dus. Ik kan het gewoon niet aan, het is niet eerlijk. Ik zie dat hij speelt en ondanks dat ik kalm wilde blijven overheerst m'n boosheid het. Ik ren hard op hem af en hij had mij niet in de gaten. We flikkeren beide, want ik had niet verwacht dat hij niet weg zou rennen. We krijgen dus een botsing. Ik val hard en verkeerd. Noah wil boos worse tot hij mij ziet. Nu bevriest hij. M'n teamgenoten helpen me op te staan. "Jezus Jason, ik weet dat je beter kan dan dit." "Ik kan het ook wel, maar.." "GEEN FUCKING gemaar Jason, je krijgt de kans om te spelen, neem het dan." zegt Erik. Nu word ik boos, again. "Fuck off, doe niet altijd alsof je beter bent, je bent een loser." we willen een gevecht starten. Ik ben gewoon emotioneel en stort dat nogal apart op mensen af. We werden uit elkaar gehaald door Noah. "Calm down beide. Kunnen we voetballen?" noah kijkt mij aan. "Prima noahlite, wat jij wil meneer King" boos loop ik naar m'n positie. "Hoe ken jij de naam van de nieuweling." vraagt Erik rustig. Ik snuif pissig. "Dit, mijn vriend, noem je mijn oude team. Hij zat er nog niet in toen, maar was een vriend van me."
Na de wedstrijd merk ik dat iemand me bekijkt. Noah bekijkt me, dat zie ik nu. Ik zie Luca komen aan lopen.
"Waarom was je zo boos?" "Lang verhaal luc." "alright.. Ik ga zo----"
Ik hoor iemand luca verstoren. "Hallo.." "Och ga toch weg godverdomme, get the fucking hint." "Dit zou je nooit zeggen als we vrienden bleven?" "vrienden? Laat me niet lachen fucker. Mama's kindje kan niks zelf" sis ik Noah kijkt naar de grond. "Wees een homo or don't, kies zelf in plaats van dat je moeder alles bepaald." sis ik er achter aan. Luca is stil, maar begint ook te praten. "Ik ben luca. Een friend van Jason." Noah kijkt op. Hij keurt hem zo te zien. "Dacht dat je niet deed aan rood harige dudes." "Doe ik ook ni, hijs hetero domme koe. Nu ga weg please." "kunnen we op z'n minst praten. Allen ergens hier in je school..."
Ik twijfel. Ik wil het niet, maar ook weer wel. Ik mis hem al te lang, ik moet me over hem heen zetten, misschien helpt dit wel. Ik knik dus uiteindelijk.
JE LEEST
just a boy | boyxboy
RomanceJason, een aardige jongen. Veel bezig met meiden, maar toch.. Dan heb je nog Noah die al gay is... Lets go