15. Iemand Geheim & Noah

2.9K 69 66
                                    

Iemand geheim P.o.v

Ik ben misschien raar, tenminste dat zullen jullie vinden.

Ik ben geen homo dat ten eerste. Ik haat ze. Ik ben slimmer dan je denkt. Je zult niet snel weten wie ik ben. Ik kan je zeggen dat ik gevaarlijk ben voor noah en Jason, dus als je ze shipt. Geef het op.

Noah P.o.v

Ik ben inmiddels aan gekomen bij school. Ik zit er tegen op.

Ik stoot tegen iemand aan en val hard op de grond, tjaske. Tjaske is de populairste jongen van de school. Hij heeft bruin haar, grijze ogen en natuurlijk is hij erg gespierd. Enorm gespierd. "Aha daar hebben we de flikker" en daar begint het. Ik kreun ligt. "oh ew, je vond het vast lekker dat je tegen me aan viel net, tegen mij, de knappe jongen. Ew flikker dat je bent" hij loopt weg, waar ik erg blij mee ben. Hij weet dus dat ik homo ben. Niemand weet dat, naja..

"ich bin, du bist.."

"je suis.."

"pi X straal X straal.."

"Ongesteld.. Sprong.."

"take you're book at page 76"
Ik doe mijn boek snel open, ik heb vandaag veel gedroomd en niet opgelet. Zie je me boeien? Nee niet echt.

"we gaan volleyballen.." iedereen stribbelt tegen. Ik vind het wel leuk, alleen zeg ik van niet. Ze vinden volleybal een homo sport, onzin ja, maarja ik zit op een voetbal school.
Ik speel een beetje over met een jongen die nieuw is, ik ken hem dus niet. "hoe heet je?" floept er uit. "narsion" "Noah." glimlach ik terug.

"en toen m'n zusje dus bijna verdronk, terwijl ik d'r uitlachte, was er dus zo'n zwem mens ding die haar hielp. Ze was me in eens dankbaar dat ik haar niet hielp." "what the fuck, je zusje is tering raar, maar narsion, hoe oud is je zusje dan?" "Wil je d'r hebben? Ze is nogal overgevoelig. Maarr ze is 15." "nee nee nee!" narsion proest en ik geef hem een lichte elleboog. "nee ik ben niet echt eh.." "van de meisjes?" ik kijk naar de grond terwijl we naar onze fietsen lopen. "dat ja.." "same hoor, naja beide, meisjes en jongens." ik kijk hem verward aan. "serieus? Wow, dat verwachte ik even niet" "wil je afspreken trouwens, ik heb niks te doen.." ik denk na.. Ik twijfel vanwegen Jason. Wat boeit het ook. "ja tuurlijk, gezellig" ik geef hem een glimlach en we fietsen samen weg.

"Zoals ik al zei is m'n zusje overgevoelig of een drama queen kan je het ook noemen, maar vorige week gilde ze zo hard dat iedereen schrok en het bleek dus dat haar make up doosje kapot was, niet eens d'r make up zelf, alleen het doosje. Oh en haar make up stonk, wat mijn schuld was volgens haar TERWIJL ik niks doe bij haar make up" ik lach en grinnik. "ben ik even blij dat ik niet op haar kan vallen" nu lacht Nasion. "true, ik vind dames soms te dramatisch, maar ze blijven me toch ook aantrekken. Bi zijn is stom, mensen vinden soms zo van, kies gewoon, maar het voelt alsof je beide wilt. Niet tegelijk natuurlijk!" "mm lekker, een trio" ik grinnik en hij lacht ook mee. Het is gezellig en ik voel me voor het eerst weer vrolijk. Dat heeft lang geduurd.

just a boy | boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu