Chapter 6

32 10 7
                                    





Yerin pov

Orang lain senang je nak rapat dengan dia. Tapi aku, susah gila!! Beribu cara aku cuba. Sampai ke masakan aku cuba. Asal susah sangat? Please Suga please... Jangan buat aku heartless...

Aku tak nak.. 

Aku tak tahu lah cinta tu buta atau Suga yang buta tak nampak aku. Cakap ngan dia serupa cakap dengan tembok. Dengan muka tembok dia.. Geram aku. Nasiblah dia tu handsome, comel and whatever lah!! Penat aku tepuk sebelah tangan. Tak bunyi bunyi. Tapi kalau aku sepak muka dia yang swag sangat tu confirm bunyi weyh!

Suga yang mahal sangat atau aku yang murah sangat? Ke dua dua sama? SUGA!!!!!!!!!!!!!!!! Tak reti ke kau nak balas cinta aku? Buta ke kau tu hah?!!!

Jungkook: oi Yerin! Ape yang kau fikir tu? Berangan eh? *cuit bahu Yerin*
Yerin: ha? Ape kau cakap tadi?
Jungkook: haih..... Kau termenung ape?
Yerin: takde ape... Seronok weyh tengok korang makan.
Jungkook: ouh... Tapi kau masak memang sedap pun. Budak ERT lah kan..
Yerin: hahaha.. Kamsa..

Yerin, Yerin.. Kau ni.. Banyak sangat fikir. Tapi tu lah.. Suga punya pasal la aku jadi masam ni. Lemas! Rimas! Cemas! Huh!! Benci aku.

End pov

Jungkook cuba membaca fikiran Yerin. Malangnya dia bukan tuhan nak baca baca fikiran orang ni.

Yerin tahu yang Suga tak sukakan dia tapi Yerin tetap kejar Suga. Kan nampak kebodohan si Yerin tu. Perempuan, kalau dah suka sorang mamat tu, sampai mati pun dia kejar. Melainkan dia tawat hati. Nak kata bangang nanti dia matah pulak!

Suga pun satu hal jugak. Swag swag. Tampar kang baru tahu. Nak jugak si Suzy. Suzy ape cerita ye?

Suzy pov

Aku melihat handphone aku. Terdapat gambar aku dan Suga. Dah berapa lama ya kita couple? Hahaha lantak kau lah. Aku dekat dengan kau pun sebab banyak duit. Tengoklah rantai yang kau bagi ni. Class bhaii.. Mahal. Aku tahu kau beli kat mana.

Hahaha... Meanwhile aku sebenarnya kena tipu kau. Tak nak aku suka kat kau.

Xxx: tengok ape tu?
Me: Suga.. Tak sangka.. Bodoh betul!
Xxx: hahaha! Dia ade bagi ape ape lagi ke?

Me: blom lagi wae?
Xxx: nothing.. Tunggu masa yang sesuai.
Me: for?
Xxx: wel... Kau kan pisau cukur.. Mestilah tahu..
Me: hahaha.. Tengoklah girlfriend siapa.
Xxx: hehehe.. You're mine....Forever..
Me: of course.. Lepas dia takde duit.. He lost everything. Hati I always with you. I memang sayangkan you kott ♡
Xxx: hahaha.. Evil.. Couple dua orang.. Tak lama lagi Suga dibuang.. Muahahaha

Suga tak layak untuk aku. Duit dia yang layak untuk aku. Tu lah. Yerin suja kau tapi kau tetap nak kejar aku. Bodoh. Kau orang paling bodoh yang pernah aku kenal. Sokay Yerin. I feel you sis. Tak lama lagi nanti Suga sedar la.. Kau ni baik Yerin.

Kalau aku jadi kau, dah lama aku tinggalkan Suga. Buat ape nak harap kat suatu perkara yang tak pasti. Hati kau lembut Yerin.. Selembut kapas. Aku bukan nak rampas Suga. Tapi dia yang bodoh.

End pov

Cinta memperbodohkan manusia. Dan manusia menjadi bodoh kerananya. Ini lah dunia. Tiada yang adil buat manusia. Dan cinta memusnahkan sebahagian manusia. What the hell is going on here?

Sebab cinta lelaki jadi bodoh. Dan sesbab cinta yeoja pun jadi bodoh. Kesimpulannya, dua dua bodoh. Tapi kau kena ingat. Yeoja cantik tak semestinya bijak dan yeoja bihak tak semestinya cantik. Namja handsome biasanya gay. And one more thing. Yang handsome mesti taken. Tapi ade je set set gay. Sadis...

Suga bodoh sebab dia kejar Suzy. Yerin lulak bodoh sebab kejar Suga. Terang terang nampak kebodohan diorang tu. Suga tak tahu yang Suzy sedang gunakan dia. Yang si Yerin pulak tetap kejar Suga even dia tahu Suga memang tak sukakan dia.

Bukan nak menghukum tapi dah terang lagi bersuluh. Sejauh manakah cinta mereka akan bertahan? Dapatkah mereka setia??

To be continue...

© Love Hurt ; MYG Where stories live. Discover now