Pada pagi yang cerah nan indah bersama angin yang bertiup sepoi sepoi bahasa. Suga berjalan menuju ke rumah Yerin. Dia masih berharap yang Yerin dapat menerimanya. Suga menekan butang loceng dan dia masuk ke dalam rumah bersama Puan Kim yang menyambut Suga di pintu pagar tadi.
Suga: boleh saya jumpa Yerin?
Puan Kim: dia ada kat atas. Naiklah
Suga: nae... Kamsahamida ahjummaSuga berjalan menaiki tangga menuju ke atas. Dia melihat sekeliling. Dia lupa nak tanya Puan Kim dimana bilik Yerin. Secara tiba tiba salah satu pintu bilik dibuka dan Yerin muncul.
Yerin: ada ape sampai kau cari aku ke sini?
Suga: bogoshipeoyo.. Yerin.. Please..
Yerin: nope.. I don't trust you and never trust you. Aku takkan sesekali patah balik kat orang yang buang aku.
Suga: takkan lah takde sikit pun ruang untuk aku dalam hati kau?
Yerin: it's over.. Hati aku dah mati untuk kau. Go away..
Suga: *pegang tangan Yerin* Yerin.. Jebal...Yerin: Suga, kau baliklah! Aku tak nak lah! Kalau aku tahu, baik aku mati je lah time accident hari tu! *tarik tangan*
Suga: Yerin... *sedih* aku minta maaf sebab kecewakan kau. Tolonglah terima aku balik please...
Yerin: lepas tu? Kau sakitkan hati aku balik?! Hell no!!!
Suga: aku rindu kau... Aku janji aku takkan kecewakan kau lagi dah.. Aku dah takde siapa siapa..Yerin: janji kau boleh pergi mati! *masuk bilik*
Suga: Yerin..... *nangis* aku... cintakan...kau...Suga keluar dari rumah Yerin dengan perasaan yang sangat sedih. Orang dah tak nak, buat ape nak terhegeh lagi. Terima je lah takdir. Suga berjalan tak tentu arah. Dia pulang ke rumahnya.
Yerin pov
Maafkan aku Suga. Cukup sampai sini je lah kita bersama. Aku dah ade Jungkook. Dia sentiasa ceriakan hari aku. Kau... Hanya menyakitkan hati. Before this... I treat you like a king but you treat me like a rubbish. Aku rasa macam sampah kat depan mata kau. Dan ya.. Aku memang bodoh sebab nak kan kau.
Tapi sekarang tak lagi. Hati hanya untuk seseorang menghargai aku dan setia bersamaku. Jeon Jungkook atau nama panggilannya, biskut mayat. Cecah kopi ke milo ke sedap gak tu. Huhuhu laparlah!
End pov
Suga termenung selama beberapa jam. Kemudian dia meminum secawan clorox.
Suga: nampaknya aku kena move on... tapi bagaiamana?
Suga mencapai handphone nya lalu dia mendelete nombor Yerin.
Suga: hmm nak delete ke tak. Nak delete ke tak. Kang tak delete nanti aku takleh move on. Kang kalau delete nanti ape ape hal susah nanti nak contact dia..
Suga buntu lalu dia sambung termenung.
Suga: tak yah la delete... tapi... argh.. shit laa...
Suga menghabiskan sisa clorox di dalam cawannya. Dia menuju ke biliknya lalu membaringkan dirinya di atas katil. Dalam beberapa saat sahaja dia tertidur. Nampak sangat kaki tidur mamat ni.
Suga masih sayangkan Yerin tetapi Yerin dah ada Jungkook.
Suga: setan aku takleh tidur!
Suga melihat ke tingkap. Kosong. Dalam fikirannya kosong. Namun dia masih terbayang wajah Yerin.
Suga: Yerin.... kenape kau pilih Jungkook... kenape bukan aku? Ape beza aku ngan Jungkook? Aku lebih handsome kott daripada Jungkook tu!
Suga memaki maki Jungkook. Dia membaling bantalnya ke dinding.
Suga: hmmmm
Love you so bad~ Love you so bad love you so bad~~~~~~~
Handphone Suga berdering menandakan ada panggilan masuk. Suga hanya melihat dari jauh. Nama Jungkook terpapar di skrin.
Suga: biskut kering ni nak ape sial?
Suga membiarkan handphone nya. Dia termenung lagi. Gila agaknya.
So beautiful beautiful~~~
Kini Woozi menelefonnya. Suga hanya menjeling. Dia tiada mood untuk menjawab panggilan daripada rakan rakannya.
Inilah padah apabila cinta direject. Ahahahhaha
To be continue...
YOU ARE READING
© Love Hurt ; MYG
FanfictionBila tiba masanya, aku akan pergi. Tapi jangan sesekali berharap aku akan kembali -Kim Yerin- Mungkin aku bukan first love kau, bukan pilihan pertama kau, tapi aku akan cuba jadi yang terbaik...