Suga bagaikan tak percaya yang Yerin telah menampar mukanya. Mana tak nya. Mula mula Suzy tapi dia yang tampar Suzy. Dia tak sangka perempuan yang amat mencintainya, amat menyayanginya dan manis orangnya pada suatu ketika dahulu, kini sudah berubah menjadi orang lain.
Setiap hari Suga datang ke rumah Yerin. Kadang kala, dia menghantar sejambak bunga atau kek kegemaran Yerin tetapi Yerin masih tidak mahu menerimanya semula. Suga berasa amat sedih.
Sana: sudah sudah la tu. Orang dah tak sudi, kau angkat je la kaki.
Suga: tapi...
Sinb: itu lah kau... Lain kali jangan main main dengan cinta orang yang setia. Once dia kecewa dan move on, dah takde dah peluang kedua. Baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah.Sana: haa.. Padan muka.
Suga: korang ni! Bukan nak support aku!
Jungkook: siapa je yang nak support kau?
Sinb: entah.. Malas kitorang nak support... Kitorang perhatikan je kau gamekan Yerin. Makin banyak peluang Yerin bagi, makin naik setan kau dengan Suzy.
Sana: seumur hidup aku, kau lah orang paling bongok aku jumpa.
Suga: argh!!! *stress*Suga kini seperti orang gila. Dia amat tertekan. Suga memandang wajah Jungkook. Dia betul betul sedih sehingga air matanya mengalir. Jungkook hanya mengeluh. Kalau dari dulu Suga notice Yerin, takdeah jadi macam ni.
Jungkook: haih.. Aku tak tahu nak kesian ke nak gelakkan kau. Sebab Yerin lebih teruk daripada kau. Kau ni, masuk hospital pun tak.
Sana: paling tak dia masuk wad gila je. Tengok la tu. Meroyan macam orang hilang anak.
Sinb: move on je lah Suga.. Yerin dah lupakan kau dah...
Suga: dia jadi macam ni sebab aku.. Yerin.. Bogoshipeoyo..
Jungkook: sabarlah Suga..
Suga: aku baru sedar yang aku betul betul cintakan dia.. Aku rindu dia... *nangis*Sana: Suga, Suga. Mental koyak betul!
SinB: mau tak koyak. Tisu kott!
Jungkook: ini lah manusia..
Suga: I need you... Weyh korang...
SinB: hmm ape?
Suga: kau rasa aku ada harapan lagi tak?
Jungkook: maksud kau? Masa depan kau dengan Yerin?
Suga: haah..Sana: entahlah weyh.. Aku rasa kulit kau lagi cerah dari masa depan kau.
SinB: *tersedak*
Jungkook: *ketawa*
Suga: yah!! Oh fuck that! Shup up man! Serabut aku!!Maka bermula lah rap Suga dalam lagu Whalien 52 ataupun alien.
Jungkook: hati orang kita tak boleh paksa. Macam cinta, tak boleh dipaksa. *flip hair*
Sana: tu la.. Jual mahal lagi.. Padan muka tak laku.
Suga: eleh! Kau tu laku sangat ke?
Sana: balik ke Jepun mesti laku punya.
SinB: wow.. Jual maruah ke? Part time eh?
Sana: hotak kau! Takkan muka cantik macam ni nak kerja GRO?!
SinB: la.. Cantik ke..Jungkook: dah tak yah gaduh! Macam budak budak!
Sana: SinB yang start dulu!
SinB: eh!! Apa pulak!Dan bergaduh lah 2 orang budak tu.
Suga: I need you girl-
Jungkook: wae honjasaranghago honjaseoman ibyeolhae~
Suga: aku tak suruh pun kau nyanyi.
Jungkook: salah ke? Suara aku sedap ape!Suga masih berfikir macam mana dia nak dapatkan Yerin semula.
To be continue ...
Yes I know chap ni pendek so what?
YOU ARE READING
© Love Hurt ; MYG
FanfictionBila tiba masanya, aku akan pergi. Tapi jangan sesekali berharap aku akan kembali -Kim Yerin- Mungkin aku bukan first love kau, bukan pilihan pertama kau, tapi aku akan cuba jadi yang terbaik...