Podbiegłam do taty, byli tam już Mama, Srebrne Serce i Kruk
-Wilcza Łapo świetnie walczysz
-Dziękuje ci
-Kocham was wszystkich... Żegnajcie
-Tato! Nie!
Zaczełąm Płakać mama przytuliła mnie i Srebrne Serce, wszyscy płakali.
**
Pierzasta Gwiazda zwołała zebranie
-Wypowiadam te słowa przed Klanem Gwiazdy, niech duchy naszych przodków usłyszą i przyjmą moją decyzję. Nowym zastępcą zostanie Mgliste Futro.
-Mgliste Futro! Mgliste Futro! Mgliste Futro!
- Ja, przywódczyni Klanu Pioruna wzywam moich walecznych przodków, by spojrzeli na tych uczniów, trenowali pilnie by poznać zasady waszego szlachetnego kodeksu. Polecam wam ich jako kolejnych wojowników. Wilcza Łapo, Lwia Łapo, Mroczna Łapo, Postrzępiona Łapo, Księżycowa Łapo czy obiecujecie przestrzegać kodeksu wojownika oraz chronić ten klan i bronić go nawet za cene życia ?
-Obiecujemy!
-W takim razie, mocą Klanu Gwiazdy, nadaję wam imię wojownika. Wilcza Łapo , od tej chwili będziesz znana jako Wilcze Serce Klan Gwiazdy uznaje uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Lwia Łapo, od tej chwili będziesz znany jako Lwie Futro Klan Gwiazdy uznaje uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Mroczna Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Mroczne Serce. Klan Gwiazdy uznaje uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Postrzępiona Łapo, od tej chwili będziesz znany jako Postrzępione Serce. Księżycowa Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Księżycowe Serce.
-Wilcze Serce! Lwie Futro! Mroczne Serce! Postrzępione Serce! Księżycowe Serce!
-Nowym Medykiem Klanu Pioruna zostanie Płomienna Łapa.
CZYTASZ
Historia Wilczego Serca
Short StoryKsiążka opowiada o mojej głównej OC Wilcze Serce. Jest pisana na podstawie książki Erin Hunter pod tytułem "Wojownicy". Dziękuję za zrobienie okładki @OreoMilkaa