Rozdział XXXIV

21 4 0
                                    

-Dzisiaj potrenujesz Walkę

-Dobrze

Stałam nie ruchomo obserwując swoją uczennice gdy nagle skoczyła a ja zrobiłam unik. 

-Nie patrz gdzie celujesz 

Tym razem patrzyła mi się prosto w oczy ja też jej, tym razem to ja skoczyłam i przyszpiliłam ją do ziemi

-Musisz się skupić gdzie ktoś atakuje

Puściłam ją stałam. Lisia Łapa nie spodziewanie skoczyła na mnie i tym razem to ona mnie przyszpiliła 

-Dobrze

Kilka księżycy później

 *Mglista Gwiazda zwołała zebranie*

-Ja, przywódczyni Klanu Pioruna wzywam moich walecznych przodków, by spojrzeli na tych uczniów, trenowali pilnie by poznać zasady waszego szlachetnego kodeksu.Polecam wam ich jako kolejnych wojowników. Lisia Łapo, Ognista Łapo, Śnieżna Łapo, Orla Łapo, Niebieska Łapo czy obiecujecie przestrzegać kodeksu wojownika oraz chronić ten klan i bronić go nawet za cene życia ?

-Obiecujemy 

-W takim razie, mocą Klanu Gwiazdy, nadaje wam imię wojownika. Lisia Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Lisi Ogon Klan Gwiazdy uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Śnieżna Łapo, od tej chwili będziesz znany jako Śnieżny Ogon Klan Gwiazdy uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Ognista Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Ognisty Kwiat Klan Gwiazdy uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Orla Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Orle Skrzydło Klan Gwiazdy uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna. Niebieska Łapo, od tej chwili będziesz znany jako Niebieskie Oko Klan Gwiazdy uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna.

-Lisi Ogon! Śnieżny Ogon! Ognisty Kwiat! Orle Skrzydło! Niebieskie Oko ! 

Moja była uczennica poszła stanąć przy wyjściu z obozu

Historia Wilczego Serca Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz