*Przywódczyni wskoczyła na Wysową Skałę *
-Zebraliśmy się tutaj, aby mianować na uczniów te młode koty. Na mocy nadanej mi przez Klan Gwiazd mianuję kociaka o imieniu Lisek, Od dziś nie bedziesz znana jako Lisek, lecz jako Lisia Łapa. Twojim mentorem zostanie Wilcze Serce.
Podszedła do mnie ruda kotka z czarnymi łapami i doykneła się ze mną nosem i usiadła kołomnie, to jest teraz moja pierwsza uczennica.
-Na mocy nadanej mi przez Klan Gwiazd mianuję kociaka o imieniu Śnieżek, uczniem Od dziś nie bedziesz znana jako Śnieżek, lecz jako Śnieżna Łapa. Twojim mentorem zostanie Lwie Futro.
Kocurek podszedł do Lwiego Futra i dotkną się z nim nosem i usiadł koło niego.
- Na mocy nadanej mi przez Klan Gwiazd mianuję kociaka o imieniu Niebieski, uczniem Od dziś nie bedziesz znana jako Niebieski, lecz jako Niebieska Łapa.Twijim mentorem zostanie Księżycowe Serce.
Kocurek podszedł do Księżycowego Serca i dotkną się z nią nosem i usiadł koło niej.
- Na mocy nadanej mi przez Klan Gwiazd mianuję kociaka o imieniu Ogień, uczniem Od dziś nie bedziesz znana jako Ogień, lecz jako Ognista Łapa. Twojim mentorem zostanie Mroczne Serce
Kotka podszedł do Mrocznego Serca i dotkną się z nią nosem i usiadł koło niej.
- Na mocy nadanej mi przez Klan Gwiazd mianuję kociaka o imieniu Orzeł, uczniem Od dziś nie bedziesz znana jako Orzeł, lecz jako Orla Łapa. Twojim mentorem zostanie Postrzępione Serce.
Kotka podeszła do Postrzępionego Serca doykneła się z nim nosem i usiadła koło niego.
-Ja, przywódczyni Klanu Pioruna wzywam moich walecznych przodków, by spojrzeli na tego ucznia, trenował pilnie by poznać zasady waszego szlachetnego kodeksu. Polecam wam jego jako kolejnego wojownika. Ciemna Łapo czy obiecujeciesz przestrzegać kodeksu wojownika oraz chronić ten klan i bronić go nawet za cene życia ?
-Obiecuje !W takim razie, mocą Klanu Gwiazdy, nadaję wam imię wojownika. Ciemna Łapo , od tej chwili będziesz znany jako Ciemny Ogon Klan Gwiazdy uznaje uznaje twe męstwo i siłę, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna.
CZYTASZ
Historia Wilczego Serca
Short StoryKsiążka opowiada o mojej głównej OC Wilcze Serce. Jest pisana na podstawie książki Erin Hunter pod tytułem "Wojownicy". Dziękuję za zrobienie okładki @OreoMilkaa