Rájöttem, hogy nagyon szeretek aludni. Mert addig sem gondolok a problémáimra. De nem aludhatok folyton, és nem menekülhetek a problémáim elől, jelen esetben a gerlepártól, akiktől felfordul a gyomrom.
Péntek 8 óra volt, és legnagyobb bánatomra még munkanap, szóval nem alhattam tovább. Elkészültem és lementem reggelizni. Senkivel nem találkoztam, szóval gondoltam még alszanak. Semmi baj, tegyék csak azt tőlem egész nap.
Miután elfogyasztottam a szokásos müzlim, Derek jött le a lépcsőn egy szál alsónadrágban. A látvány elég kiábrándító volt, egy elhanyagolt felsőtesttel és csaknem sörhassal találtam szembe magam. Nem csoda hogy kissé meg is ijedtem a magas férfitől.-Jó reggelt!
Üdvözöltem közömbösen.-Te vagy az a Greta ugye?
-Grace.
Javítottam ki.-Szóval szeretném ha tudnád, hogy Caroline az enyém, és ez nem is fog változni, úgyhogy a közelébe se merj férkőzni. Én a helyedben vigyáznék magamra. Te csak egy takarító vagy itt, semmi több. Ezt fogd fel és ne játssz a tűzzel.
-Szóval szeretném ha tudnád, hogy tévképzeteid vannak és Caroline nem a tulajdonod. Jó lenne, ha nem beszélnél úgy a nőkkel, ahogy azt folyton teszed, de ha már ennyire a tiéd Carol legalább becsüld meg, és az esélyét se add meg, hogy elvehessem tőled. És ha most megbocsátasz dolga van a takarítónak.
Nagyon jó érzés volt megmondani végre ennek a buta ábrázatú beképzelt majomnak a véleményem. Bár kicsit féltem, hogy ezt is Carol fogja megszívni miattam, vagy, hogy mit fog szólni, de ha valamennyi is eljutott a tudatáig Dereknek abból amit mondtam, akkor már megérte.
Felfelé menet találkoztam Carollal is, aki nem reagált a köszönésemre, és a tekintetem is kerülte.
Kiakasztott a viselkedése, utáltam ha vele volt a pasija, mert akkor teljesen más ember volt. Vettem egy nagy levegőt, és elkezdtem takarítani Carol szobáját, megágyaztam, de gondolni se akartam rá, hogy mi történhetett ott éjszaka.
Majd mikor végeztem, már nem maradt más munkám, és megkönnyebbülten lélegeztem fel. Úgy döntöttem nem maradok egyedül a szobámban, hanem csatlakozom Carolékhoz, csak hogy bosszanthassam Dereket.
Ők a nappaliban ültek és éppen megbeszéltek valamit a szombatról.
-Halihó. Mit csináltok?
-Épp a holnapi bulihoz írjuk össze a vendégeket és, hogy mennyi kaja meg pia kell.
Válaszolt Caroline.
-Amúgy mi közöd hozzá?
Kérdezte arrogánsan Derek.
Nem érdekelt amit mondott, úgy döntöttem mostantól levegőnek nézem.
-Nem tudtam, hogy holnap is lesz buli.
Mondtam Carolhoz intézve szavaim.
-Lesz, mert Seamus, akinél lett volna nem tudta most elintézni, hogy náluk legyen.
Amúgy egyik héten itt tartjuk, másik héten valakinél, aki vállalja. De most nem leszünk sokan, és azt akarták, hogy itt legyen. Derek, akkor megveszed amiket felírtam, én meg addig írok a többieknek.Azzal Carol pasija vetve rám egy rosszalló pillantást kisétált a házból.
Számomra pedig ez nagy megnyugvást jelentett.-Szóval, hogy szokott nálatok kinézni egy buli?
Érdeklődtem a szőkeségtől, hogy megtudjam mennyit is kell majd utána takarítanom, és részt kell e vennem a buliban.-Mint egy átlagos házibuli. Van kaja, pia, zene, tánc, medence meg ami eszedbejut egy buliról.
-És nekem is részt kell vennem rajta, vagy menjek inkább a szobámba és várjam meg a végét?